голям проблем.неска ходих да ми сменят резистора обаче като вкарахме буксите и перката се пусна без да съм дал на контакт и не спира след 5 мин махнах едното кабелче и спря.оказа се датчика бил термодвоика и се оказа че цялата инсталация била преправяна заради климатика защото при мене го няма.махнах кабелчетата от резистора и си карах само със 2-ра степен.Но се оказа че и втора степен не се пуска за малко да замине мотора на кино а пък преди се пускаше.кабелчето е на датчика мислих че не са го сложили като проверяваха.има 2 релета които са маи за степените щото като пусна резистора перката се върти като махна едното реле независимо кое перката спира и незнам сега какво да правя оня ми говори за някаква 3 цифрена сума викам ти нормален ли си.Ако някои може да помогне ще съм благодарен.155,1.7
Известие
Collapse
No announcement yet.
Голям проблем
Collapse
X
-
смених днес датчика на радиатора с друга термодвоика рещих да го направя на 92 да включва направо 2 степен.И стана,явно предния датчик е сдал багажа съвсем като го свалихме се оказа че е същия като новия.Само ми е интересно че включва в средата на нулата от 90 не е ли малко късно предния и тои там включваше или просто така трябва да е
Comment
-
Моя е обикновен с 2 крачета термодвоика затова нямам 2 степени.Преправена е инсталацията заради климатика защото го няма и явно са сложили термодвоика за да включва направо 2 ст. на по ниски градуси.И просто датчика си е заминал и затова съм нямал никаква скорост.Сега на 92 направо блъска 2ст.Иначе знам че трябва да е термотроика ама много пари ми трябваха да преправя цялата инсталация и затова се отказах.Иначе сега включва на средата на нулата от 90 там ли 92 и нормално ли е
Comment
-
ами нормално ми се вижда,но таблото много много не го гледай. на самия датчик има две цифри- примерно 92-87. това означава че включва на 92градуса и когато охлади до 87 спира. виж на твоя какво пише. продават се и с различни температури така че може да си сложиш какъвто си искаш.
ПП. с два вентилатора ли ти е охлаждането.точка
Comment
-
Първоначално публикувано от kavalista Покажи съобщениеМоя е обикновен с 2 крачета термодвоика затова нямам 2 степени.Преправена е инсталацията заради климатика защото го няма и явно са сложили термодвоика за да включва направо 2 ст. на по ниски градуси.И просто датчика си е заминал и затова съм нямал никаква скорост.Сега на 92 направо блъска 2ст.Иначе знам че трябва да е термотроика ама много пари ми трябваха да преправя цялата инсталация и затова се отказах.Иначе сега включва на средата на нулата от 90 там ли 92 и нормално ли еAlfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
Peugeot 508 RXH 02.2013
Comment
-
Колегата,по горе ти каза да си намериш кадърен електротехник.Схемите с една и две степени са елементарни,но с включени допълнителни релета,вариантите стават много и много е важно,кой мърльо е работил там и как ги е свързал.За това си намери един кадърен човек,да изреже всичко и за половин час да направи всичко на ново!Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
на един ел.техник , не му трябва схема,за да я направи.Ако толкова ти трябва схема,обади ми се на ЛС и ще ти я направя.Елемнтарна е!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
За сега го направех само на 92 градуса да пуска направо 2 ст.И мисля така да го оставя.Че предния път от много играчка и 2 степени ми изчезнаха и щеше да стане весело.Сега пуска 2 ст.някаде около средата на нулата от 90 и дано да нямам проблеми така ако го оставя.
Comment
Comment