Аз като взех колата гледах нивото и качеството на течността във казанчето и си мислех че е добре докато един ден просто реших да го сменя източих го от маркучите а от там изтече доста мътно и черно и гъсто масло не вярвах на очите си че може да има такава мътилка в рейката а в казанчето всичко беше чисто и свежо все едно никога не е работило. И естествено след това хидравликата олекна. За това казвам че не циркулира маслото така че да се смесва с това от самата рейка, където всъщност е мътилката. А предполагам че не само моята кола е така виждал съм и на колеги включително на един който имаше проблем с рейката описан като този от колегата а маслото в казанчето беше кафеникаво но не беше мътно но при смяната беше пак същата работа , но за съжаление при него проблема не се оправи само със смяна на масло беше помпа.
Известие
Collapse
No announcement yet.
хидравликата ми изчезва????
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от didod Покажи съобщениеНа дъното си казанчето има 2 маркуча- дебел, леко странично се пада, към помпата. А точно по средата е по- тънък- обратното масло от рейката. Така, че трябва да циркулира.sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD
Comment
-
Маслото от казанчето не се смесва с това, което минава през помпата и рейката след нея. В маркучите от казанчето няма налягане. Маслото отива на слив. След помпата налягането на маслото в рейката е над 100 (не си спомням колко точно, може и 160 да са) атмосфери. И не се връща. Ако някой има съмнения - нека надуе 160 атмосфери налягане в такова пластмасово казанче.....Alfa Romeo 156 1.8 TS 98' + FIAT Marea Weekend 1.9JTD 00' + FIAT Tipo 1.9TD 93'
Comment
-
Странно тогава защо системата се самообезвъздушава? Къде отива въздуха? Хайде разгледайте картинки на системата в епер примерно и тогава да коментираме...
Comment
-
Първоначално публикувано от sudnika Покажи съобщениеМаслото от казанчето не се смесва с това, което минава през помпата и рейката след нея. В маркучите от казанчето няма налягане. Маслото отива на слив. След помпата налягането на маслото в рейката е над 100 (не си спомням колко точно, може и 160 да са) атмосфери. И не се връща. Ако някой има съмнения - нека надуе 160 атмосфери налягане в такова пластмасово казанче.....На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеЛошото е,че няма филтър,но това е добра идея.Някой може и да я разработи.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеКолега,оценявам ентусиазма ти,но маслото след,като си отдаде налягането в рейката,къде отива!?Второ налягането не може да е толкова високо,Буталото на рейката е около 5 квадратни сантиметра.По 160 бара прави точно 800 килограма натиск на накрайниците.Съмнявам се ,че ще издържат.Дори в кормилните уредби на тежките машини,където обикновенно е просто една бутилка,налягането не превишава 8-10 атмосфери.А сега за казанчето.То има два маркуча.Единия отива към помпата,а другия идва от рейката с отработеното масло.В казанчето , правилно казваш,че няма налягане.Налягане има сами между помпата и рейката.Маслото се върти от казанчето-в помпата-в рейката и след това пак в казанчето.Така и се обезвъздушава.Лошото е,че няма филтър,но това е добра идея.Някой може и да я разработи.Лудия
Comment
-
Здравейте, колеги!
След 8-месечно мълчание в темата, да я поразмърдам пак
От онзи ден и моят волан "се втвърдява". Като вдигна оборитите и се пооправя и така до следващия път. Притесних се, защото ми го направи на магистрала, а там, без волан е СТРАШНО!!! Изчетох темата и за да не флудя с повторения, искам да ви помоля за инфо, ако някой зане: колко ще ми излезе ремонта в най-лошия случай - смяна на масло и нова маслена помпа? Колата е тази от подписа - Алфа 156-1,6-98. Просто да знам какви пари да подготвя...
Comment
-
Чисто нова помпа е 'най-лошия' случай. Сигурно е няколкостотин лева. Втора употреба май се намират по 60-70 лева. Но почни с дребните неща - смяна масло.
Comment
-
Колега,помпите рядко дават дефекти.проблема е в рейката.Частите са ефтини,но труда е значителен.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
mordohy, благодаря ти за ориентирането. Дано не се стигне до смяна на рейка... Снощи реших да погледна казанчето с маслото и що да видя..... то било под минимума! Бях изненадан, защото в началото на годината го проверих и количеството май си беше в допустимите граници. Казвам "май" защото не съм имал причини да се притеснявам и да гледам точно докъде е - видях, че си има масълце и го затворих.
Колата си е за сервиз - то е ясно, но се чудя може ли да се приеме за нормално маслото да намалее за 9-10 месеца със стотина грама без да се говори за реален теч? До сега не съм видял петна от масло по земята под колата, където я паркирам...
Comment
-
Колега,може да намалее маслото и за по-малко време.По мои наблюдения,май си е нормално това.За това го поглеждай по-често,а не през Олимпиада!
Успех!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
Comment