Известие

Collapse
No announcement yet.

хидравликата ми изчезва????

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Аз като взех колата гледах нивото и качеството на течността във казанчето и си мислех че е добре докато един ден просто реших да го сменя източих го от маркучите а от там изтече доста мътно и черно и гъсто масло не вярвах на очите си че може да има такава мътилка в рейката а в казанчето всичко беше чисто и свежо все едно никога не е работило. И естествено след това хидравликата олекна. За това казвам че не циркулира маслото така че да се смесва с това от самата рейка, където всъщност е мътилката. А предполагам че не само моята кола е така виждал съм и на колеги включително на един който имаше проблем с рейката описан като този от колегата а маслото в казанчето беше кафеникаво но не беше мътно но при смяната беше пак същата работа , но за съжаление при него проблема не се оправи само със смяна на масло беше помпа.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
      На дъното си казанчето има 2 маркуча- дебел, леко странично се пада, към помпата. А точно по средата е по- тънък- обратното масло от рейката. Така, че трябва да циркулира.
      На 155 си циркулира. Даже като е малко течността се вижда струя.
      sigpicFiat Grande Punto 1.3 Multijet Alfa Romeo 155 1.8TS 8V -SOLD

      Comment


      • #18
        а мога ли да продухам системата с ваздух под налягане?и възможно ли е някаде да е запушено тресето и от туи да го прави?
        Alfa Romeo 1.8 16v Twin Spark+


        Comment


        • #19
          Маслото от казанчето не се смесва с това, което минава през помпата и рейката след нея. В маркучите от казанчето няма налягане. Маслото отива на слив. След помпата налягането на маслото в рейката е над 100 (не си спомням колко точно, може и 160 да са) атмосфери. И не се връща. Ако някой има съмнения - нека надуе 160 атмосфери налягане в такова пластмасово казанче.....
          Alfa Romeo 156 1.8 TS 98' + FIAT Marea Weekend 1.9JTD 00' + FIAT Tipo 1.9TD 93'

          Comment


          • #20
            Странно тогава защо системата се самообезвъздушава? Къде отива въздуха? Хайде разгледайте картинки на системата в епер примерно и тогава да коментираме...
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от sudnika Покажи съобщение
              Маслото от казанчето не се смесва с това, което минава през помпата и рейката след нея. В маркучите от казанчето няма налягане. Маслото отива на слив. След помпата налягането на маслото в рейката е над 100 (не си спомням колко точно, може и 160 да са) атмосфери. И не се връща. Ако някой има съмнения - нека надуе 160 атмосфери налягане в такова пластмасово казанче.....
              Колега,оценявам ентусиазма ти,но маслото след,като си отдаде налягането в рейката,къде отива!?Второ налягането не може да е толкова високо,Буталото на рейката е около 5 квадратни сантиметра.По 160 бара прави точно 800 килограма натиск на накрайниците.Съмнявам се ,че ще издържат.Дори в кормилните уредби на тежките машини,където обикновенно е просто една бутилка,налягането не превишава 8-10 атмосфери.А сега за казанчето.То има два маркуча.Единия отива към помпата,а другия идва от рейката с отработеното масло.В казанчето , правилно казваш,че няма налягане.Налягане има сами между помпата и рейката.Маслото се върти от казанчето-в помпата-в рейката и след това пак в казанчето.Така и се обезвъздушава.Лошото е,че няма филтър,но това е добра идея.Някой може и да я разработи.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Лошото е,че няма филтър,но това е добра идея.Някой може и да я разработи.
                Може да монтираме казанче от камион. Те си имат филтри
                Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                Lancia Kappa JTD '98 -

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                  Колега,оценявам ентусиазма ти,но маслото след,като си отдаде налягането в рейката,къде отива!?Второ налягането не може да е толкова високо,Буталото на рейката е около 5 квадратни сантиметра.По 160 бара прави точно 800 килограма натиск на накрайниците.Съмнявам се ,че ще издържат.Дори в кормилните уредби на тежките машини,където обикновенно е просто една бутилка,налягането не превишава 8-10 атмосфери.А сега за казанчето.То има два маркуча.Единия отива към помпата,а другия идва от рейката с отработеното масло.В казанчето , правилно казваш,че няма налягане.Налягане има сами между помпата и рейката.Маслото се върти от казанчето-в помпата-в рейката и след това пак в казанчето.Така и се обезвъздушава.Лошото е,че няма филтър,но това е добра идея.Някой може и да я разработи.
                  До 2 атм при покой на волана и праволинейно движение. Идват единствено от хидравличното съпротивлението при преминаване на течноста през отворените шибъри на кормилната кутия, респ. рейка. (мери се след помпата). 100-110 атм на "стоп" режим - навит до ограничителите волан (тук малко или много се чува звук от разтоварващ клапан). Аз съм с кормилна кутия, допускам, че и при вашите рейки стойностите са подобни.
                  Лудия

                  Comment


                  • #24
                    За 164- 3.5 в неутрална позиция, до 85 бара в крайно положение.
                    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                    Lancia Kappa JTD '98 -

                    Comment


                    • #25
                      Здравейте, колеги!

                      След 8-месечно мълчание в темата, да я поразмърдам пак
                      От онзи ден и моят волан "се втвърдява". Като вдигна оборитите и се пооправя и така до следващия път. Притесних се, защото ми го направи на магистрала, а там, без волан е СТРАШНО!!! Изчетох темата и за да не флудя с повторения, искам да ви помоля за инфо, ако някой зане: колко ще ми излезе ремонта в най-лошия случай - смяна на масло и нова маслена помпа? Колата е тази от подписа - Алфа 156-1,6-98. Просто да знам какви пари да подготвя...
                      156-1,6-'98

                      Comment


                      • #26
                        Чисто нова помпа е 'най-лошия' случай. Сигурно е няколкостотин лева. Втора употреба май се намират по 60-70 лева. Но почни с дребните неща - смяна масло.
                        Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                        Lancia Kappa JTD '98 -

                        Comment


                        • #27
                          Благодаря ти за инфото, didod!
                          156-1,6-'98

                          Comment


                          • #28
                            Колега,помпите рядко дават дефекти.проблема е в рейката.Частите са ефтини,но труда е значителен.
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              mordohy, благодаря ти за ориентирането. Дано не се стигне до смяна на рейка... Снощи реших да погледна казанчето с маслото и що да видя..... то било под минимума! Бях изненадан, защото в началото на годината го проверих и количеството май си беше в допустимите граници. Казвам "май" защото не съм имал причини да се притеснявам и да гледам точно докъде е - видях, че си има масълце и го затворих.

                              Колата си е за сервиз - то е ясно, но се чудя може ли да се приеме за нормално маслото да намалее за 9-10 месеца със стотина грама без да се говори за реален теч? До сега не съм видял петна от масло по земята под колата, където я паркирам...
                              156-1,6-'98

                              Comment


                              • #30
                                Колега,може да намалее маслото и за по-малко време.По мои наблюдения,май си е нормално това.За това го поглеждай по-често,а не през Олимпиада!
                                Успех!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X