Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос към тези,които имат ксенон

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос към тези,които имат ксенон

    Вчера случайно си погледнах фаровете и забелязах малки прашинки вътре,като загледах,рефлектора започнал леко да нагаря над крушката.Ксенона ми е китайски пише VIPHID на него.Ясно ми е,че ксеноновите крушки се нагряват повече от обикновените,но чак да ми топи покритието на рефлектора,мисля че не е нормално.И ще продължава ли да се прее**ва?
    Ex Alfa Romeo 156 2.0TS

  • #2
    Колега,ксенон нямам,но ако найстина видимо са прашинки или някакви неща,на който не им е там местото е нормално като се нагорещят да топят рефлектора.Съвета ми е ако наистина ги топи да не чакаш да видиш какво ще стане,ако ведъж не са се стопили,няма да се стопят,за това мисля,че трябва да ги махнеш.
    Un Amore Grande!
    Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
    Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
    http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от rstankov Покажи съобщение
      Вчера случайно си погледнах фаровете и забелязах малки прашинки вътре,като загледах,рефлектора започнал леко да нагаря над крушката.Ксенона ми е китайски пише VIPHID на него.Ясно ми е,че ксеноновите крушки се нагряват повече от обикновените,но чак да ми топи покритието на рефлектора,мисля че не е нормално.И ще продължава ли да се прее**ва?
      Ксеноновите крушки са доста ама доста по-студени от халогенните, така че за топене и дума неможе да става. Може това нагорялото да е от предишните.
      Ex 156 SW 2,4 JTD .
      Renault Megane Grandtour 2010
      Ex Dedra 2.0 ieLS

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от pioneer Покажи съобщение
        Ксеноновите крушки са доста ама доста по-студени от халогенните, така че за топене и дума неможе да става. Може това нагорялото да е от предишните.
        147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
        Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
        156 2.4 JTD - ex

        Comment


        • #5
          Аз съм с китайски биксенон ... напълно подркепям колеготе ксеноновата крушка се нагрява много по малко от обикновенните или това ти е от преди и не си го забелязал или фара ти е турски (депо) те така се напукват
          Alfa Romeo 156 2.0 T.S

          Историята започва с това че Хенри Форд свалял шапката си когато виждал да минава Alfa Ромео , и това във времето, когато се стремял да победи Алфите, Enzo Ферари плачел като бебе

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от EH4464 Покажи съобщение
            Аз съм с китайски биксенон ... напълно подркепям колеготе ксеноновата крушка се нагрява много по малко от обикновенните или това ти е от преди и не си го забелязал или фара ти е турски (депо) те така се напукват
            Значи аз не съм достатъчно информирааан,мислех,че повече се нагряват и затова се е стопило покритието на рефлектора,а може и да не съм забелязал,мерси за инфото
            Ex Alfa Romeo 156 2.0TS

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от rstankov Покажи съобщение
              Значи аз не съм достатъчно информирааан,мислех,че повече се нагряват и затова се е стопило покритието на рефлектора,а може и да не съм забелязал,мерси за инфото
              Ксенона е 35Вата (повечето), а обикновените крушки са по 55 (визирам Н1), но и при другите е така.
              "BEAUTY IS NOT ENOUGH!"
              Alfa Romeo 145 1.4 T.S 97 - EX
              Opel Astra J GTC

              Comment


              • #8
                Ксенона не нагрява, най-вероятно халогена преди ти го е стопил и сега го забелязваш.
                33 16v/MR2 SW20/S3 8L

                Comment


                • #9
                  Имам 50 ватов, първо стоя година на Мареата ми, сега на Алфето, никакви ядове в това отношение.....
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10


                    Е точно това му е единствения косур на моя ксенон. Толкова е студен че зимата като вали сняг се лепи по стъклата на фаровете и не се топи та се налага да се чисти ръчно.
                    Alfa Romeo 155 2,5 TD 12.1994 recicled
                    Alfa Romeo 156 2,4 JTD SW 04.2003 EX
                    Peugeot 508 RXH 02.2013

                    Comment


                    • #11
                      То затова при фабричен ксенон има 2 изисквания- автоматично регулиране на височината и миячки на фара.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от Alexanderbb Покажи съобщение
                        Е точно това му е единствения косур на моя ксенон. Толкова е студен че зимата като вали сняг се лепи по стъклата на фаровете и не се топи та се налага да се чисти ръчно.
                        А, моят не е такъв. Загрява си се доста. Нали и габаритите са халогенни, така че и те понагряват.
                        2014: Deutschland über alles

                        Comment


                        • #13
                          Не ти ли жълтеят габаритите?
                          Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                          FIAT Coupe 16VT
                          Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                          Comment


                          • #14
                            Я пипни една луминисцентна крушка и ще разбереш и ксенона ти колко се нагрява . Няма такова понятие като нагряване на инертни газове .
                            Някои хора трябва да имат не акт за раждане, а писмено извинение от производителя на контрацептиви.乁໒( ͒ ⌂ ͒ )७ㄏ
                            Българите ще излязат масово на протест, чак когато спрат Замунда
                            Една тема във форума се счита за успешна, ако до седмия коментар не се заговори за плюскане и пукница !

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от sunny2006 Покажи съобщение
                              Я пипни една луминисцентна крушка и ще разбереш и ксенона ти колко се нагрява . Няма такова понятие като нагряване на инертни газове .
                              Може да греят по-малко от обикновените фарове, но си нагряват достатъчно, за да се разтопява леда през зимата. Доста са си топли моите. Трябва да ги сравня с друг ксенон. За габаритите - да, вижда се и жълтата крушка, ма не ми дреме. Аз не съм го сложил за красота, а да виждам по-добре. Пък и щом грее по-малко, начи се удължава живота на фаровете, което си е далавера.
                              2014: Deutschland über alles

                              Comment

                              Working...
                              X