Известие

Collapse
No announcement yet.

кажете какво мислите по отношение на това чудо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • кажете какво мислите по отношение на това чудо

    здравейте колеги , ровейки се по нета намерих тези странни вентилатори, които се поставят преди въздушния филтър , пише че достигат до 65 000 оборота в минута, и повишават мощността с няколко кончета , дали е възможно да има такъв положителен ефект ??
    ЛИНК
    Алфа Ромео 147 1.6 TS

  • #2
    Лично аз не вярвам.....и не се ли слага СЛЕД филтъра, а не преди....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Не това са пални клупости ,не само че неповишават конете ами правят така ,че двигателя да работи неравномерно понеже се получява завихряне на въздуха !
      Е кат имаш мерак слагай ама това не е турбо охлув !
      Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

      Comment


      • #4
        Според мен ще докарва на звук като Волво Ф89 ,за 20 евро само свирка може да купиш, нищо друго няма да прави...............
        Ето подобно сушоарче, но не за 20 евро http://global.ebay.com/Force_Flow_X4...344371241/item
        А ето и тест http://www.youtube.com/watch?v=NncTM...289479547/item

        А на който му е любопитно ето линк към форума на Нисан http://www.nissanbg.com/forum/viewto...156777#p156777
        Last edited by Доко; d.m.y г., 20:45.

        Comment


        • #5
          идеята е интересна аз за това питсах в форума ако някой има опит с него , все пак е добре да се знае
          Алфа Ромео 147 1.6 TS

          Comment


          • #6
            От форума на Нисан има няколко момчета които май мислят да си слагат такова вентилаторче, ако някой си постави и сподели впечатления ще разберем дали си заслужава. Но според мен за силов тунинг си трябва инвестиция, ако е за една идея разлика в мощноста - не си заслужава.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Доко Покажи съобщение
              От форума на Нисан има няколко момчета които май мислят да си слагат такова вентилаторче, ако някой си постави и сподели впечатления ще разберем дали си заслужава. Но според мен за силов тунинг си трябва инвестиция, ако е за една идея разлика в мощноста - не си заслужава.

              Слагай да видим какъв е ефекта, сигурно ще е поразителен!!!

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Nikiboy Покажи съобщение
                Слагай да видим какъв е ефекта, сигурно ще е поразителен!!!
                Едва ли

                п.с. Все някой ще сложи...........

                Comment


                • #9
                  о ефектът наистина е поразителен
                  ...

                  колата се спъва тотално

                  давам бира на първия който се сети що така стаа
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    сугурно щото арчи повече kw oт колкото дава
                    147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                    Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                    156 2.4 JTD - ex

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      о ефектът наистина е поразителен
                      ...

                      колата се спъва тотално

                      давам бира на първия който се сети що така стаа
                      Аз ще се пробвам за бирата : Според мен
                      1ви вариант - вентилатора е сложен така, че не да дърпа въздуха към двигателя, а да го гони обратно на нормалната му посока. Колата не и достига въздух и от там се спъва...
                      2ри вариант - Вентилатора дърпа въздух към двигателя и това шашка дебитомера, който е изчислил за дадени стойности каква трябва да е пропорцията бенз/въздух и от там пак колата не върви, както трябва...
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        2ри вариант - Вентилатора дърпа въздух към двигателя и това шашка дебитомера, който е изчислил за дадени стойности каква трябва да е пропорцията бенз/въздух и от там пак колата не върви, както трябва...
                        начи на москвич треа да работи перф
                        147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                        Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                        156 2.4 JTD - ex

                        Comment


                        • #13
                          Още някое друго предположение: Обедняване на сместа или точно обратното, нормална турбина се движи между 80 и 100 000 оборота, а при тея 60-65 000 ние вкарваме по малко въздух отколкото влиза нормално и по този начин се получава недостиг на кислород (спъваме) колицата, вместо да я стрелнем, също така Софтуера изобщо не е сметнат за това нещо и веднага ще почнат яки грашки и няма да бачка нормално, в общи линии знам че не е ли на достатъчно високи обороти турбото - то определено спъва колата, а случая е такъв!!!

                          Comment


                          • #14
                            Хеф а найс рийд...

                            http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic...80%D0%BD%D0%BE


                            ПП: Надявам се колегите от ФВ форума да нямат нещо против за темата...
                            Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                            Comment


                            • #15
                              Аз тва бих си го сложил в аспуха....
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment

                              Working...
                              X