Известие

Collapse
No announcement yet.

кажете какво мислите по отношение на това чудо

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Тези евтините боклуци не са вентилатори, а прости перки коити се въртят от сруята въздух. Никакво налягане не правят. Просто завихрят въздуха и от това завихряне се получава едно охлаждане на въздуха. На дебитомера също има ситна мрежичка. Когато въздуха минава от по-пироко към по-тясно от съпротивлениято и налягане той се охлажда. Пример духнете с широко отворена уста и после със свити устни. Въздуха при свитите устни е по-хладен. Това е ефекта на тази турбинка, както и на мрежичката на дебитомера. Но тъй като там не се създава голямо налягане охлаждането на въздуха ще е просто нищожно.

    П.С. Обяснения и размисли колкото искате
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      такаа
      много сложно мислите

      тоя вентилатор всъщност спира въздушния поток просто щото перките и ротора в средата заемат доста място

      ако ставаше пиниза с ел турбота, ехехехеее
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        деемек никой не взима бирата?
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
          деемек никой не взима бирата?
          Да бе, я прочети поста ми на първа страница за спъването на въздуха и гледай как Търтейчо ша ме черпи биренце

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Тези евтините боклуци не са вентилатори, а прости перки коити се въртят от сруята въздух. Никакво налягане не правят. Просто завихрят въздуха и от това завихряне се получава едно охлаждане на въздуха. На дебитомера също има ситна мрежичка. Когато въздуха минава от по-пироко към по-тясно от съпротивлениято и налягане той се охлажда. Пример духнете с широко отворена уста и после със свити устни. Въздуха при свитите устни е по-хладен. Това е ефекта на тази турбинка, както и на мрежичката на дебитомера. Но тъй като там не се създава голямо налягане охлаждането на въздуха ще е просто нищожно.

            П.С. Обяснения и размисли колкото искате
            Колега, просто кажи, че действа като Интеркулер
            Alfa Romeo 156 1.8 TS 98' + FIAT Marea Weekend 1.9JTD 00' + FIAT Tipo 1.9TD 93'

            Comment


            • #21
              Тоест е по- вероятно да пречи, отколкото да помага. Аз така ги виждам нещата.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                Тоест е по- вероятно да пречи, отколкото да помага. Аз така ги виждам нещата.
                Не само ти, то си е така!!! Ако ставаше досега всеки да го е направил!!!

                Comment


                • #23
                  абе човека ви постна линк (ето го пак http://www.vwclub.bg/forum/viewtopic...80%D0%BD%D0%BE )

                  пробвано е на Дино лично от него... не са някви писаници от нета, а направено и пробвано, със снимки и т.н... За тея които ги мързи да го прочетат- накратко: Макс. мощност - увеличение с 1.4 к.с. или 2.12% - от 66 кс на 67.4 кс. Като абсолютна цифра е много малко. Като процент - хмммм... почти нищо. Факт. Интересното е при внимателен поглед върху графиката на мощността до 4000 об/мин - там има по-отчеливо повдигане на кривата с 2.5-3 к.с., което при 50-51 к.с. там е от порядъка на 5-6%, груба преценка, до колкото мащаба на графиката позволява. Интересното е че има изразена тенденция за изправяне кривата на мощността в широк оборотен диапазон. Това вече е интересно

                  Максимален Въртящ момент - увеличение с 7.3 Нм или 6.9% от 105.7 Нм на 113 Нм. Това е окуражаващо. Както се вижда от графиката, а и както споменах вече - измерванията започват при над 800 об/мин. над тези при които двигателт развива максималният си момент и общо взето кривата е в своя спад. Предполагам че при 2500 об/мин. ще е още по-интересно.

                  колата му е Пасат Комби 1.8 Моноинжекцион Monomotronic
                  Attached Files
                  147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                  Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                  156 2.4 JTD - ex

                  Comment


                  • #24
                    Хубу де, дай да се събереме 2-3 човека да си делнем разходите на 3 да речем, аз ще го поръчам, ще го караме на 2-3 смени всеки, ще си кажем мнението, и или ще прежалим по 10 - 15 кинта или не....
                    Търсят се двама желаещи за експеримента......
                    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                      Хубу де, дай да се събереме 2-3 човека да си делнем разходите на 3 да речем, аз ще го поръчам, ще го караме на 2-3 смени всеки, ще си кажем мнението, и или ще прежалим по 10 - 15 кинта или не....
                      Търсят се двама желаещи за експеримента......
                      Мани, не се занимавай с глупости.
                      Само ще си изгубите времето и нервите

                      А тая тема за летящия Пасат ... не ми се говори
                      И от къде изкопаха тази турбина за камион, не знам
                      В пасатора е останала сила да подухва прахта от клапаните само, а те искат този кютук да завърти
                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Аз още в началото писах, че ефекта ще е само в звука, тоест ще свири като развалена турбина на някой камион, да плаши голфаджиите, пълен ташун. Следя няколко такива теми в различни форуми, но никой още не се е набутал, поне аз не знам за такъв.

                        Comment


                        • #27
                          виж 2 поста по нагоре 1 от VW го е правил вече
                          147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                          Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                          156 2.4 JTD - ex

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от Gh0stRider Покажи съобщение
                            виж 2 поста по нагоре 1 от VW го е правил вече
                            Видях го, това потвърждава мнението ми, че силов тунинг без пари не става. Ефекта от тези 2 коня ще го получа като си махна резервната гума и крика, за какво да си бъзикам колата.............или наливаш кинти, или не. Даже съм склонен да коментирам и ефекта от чип тунинга. На мнение съм, че не си заслужава, ако не си смениш валовете и ...................(няколко хилядарки) . Наистина разхода пада леко (а може и да си внушаваме), отнася се за атмосферни бензинови ДВГ-та. За турбо дизелите нямам впечатление.
                            Last edited by Доко; d.m.y г., 22:10.

                            Comment


                            • #29
                              Вентилаторът ненамалява притока на въздух напротив овеличява го , нали хората от клипчето това тестваха притока на въздух ,все едно да сложиш стаен вентилатор в траба с неговия диаметър ,въздух да искаш ! Но не е в това проблема както казах в горният си пост получява се турболенция и въздухът се завихря по този нячин той навлиза насилственно в колектора на неравномерни порции и оттам двигателят работи неравномерно !
                              Мога и по-изчерпателно но като си получя бирата !
                              Alfa Romeo 33 IMOLA 1.4 i.e. 90hp. 1351 cc. 93 г. (907A)

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от RaIDeR Покажи съобщение
                                Вентилаторът ненамалява притока на въздух напротив овеличява го , нали хората от клипчето това тестваха притока на въздух ,все едно да сложиш стаен вентилатор в траба с неговия диаметър ,въздух да искаш ! Но не е в това проблема както казах в горният си пост получява се турболенция и въздухът се завихря по този нячин той навлиза насилственно в колектора на неравномерни порции и оттам двигателят работи неравномерно !
                                Мога и по-изчерпателно но като си получя бирата !
                                Добре де, а какво тогава ще кажеш по въпроса за притока на въздух при висока скорост(при нормална атмосверка), как е при висока скорост и как при ниска??? Има ли според теб разлика и дали тая разлика се отразява при тези постоянни 65к оборота които развива тая пишка???

                                Comment

                                Working...
                                X