Известие

Collapse
No announcement yet.

каре-външно

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • каре-външно

    сега,мисля да събудя страсти,дразги и квото ти дойде на ум но обаче....?според можещите и знаещите във форума,които не са малко ,що карето след като се разтрака не се ремонтира а се сменя с ново?аз днеска имах малко свободно време,не щот нямам работа а щот е за на вън и си е студено,взех и разглобих 1но старо каре от пежото ,и като го измих и прегледах стигнах до заключението че подлежи на ремонт.ай ако се лъжа ме убори някой с негово твърдение,кво му се поврежда и от какво?казват че има вероятност да се разпърчелоса в движение и да не функционира изобщо.аз не съм на това мнение и имам нещо в предвид.

  • #2
    Колега при нас в пловдив каретата ги рециклират.Успех в това което си замислил.
    sigpic

    Alfa Romeo 155, 1.8, TS

    Comment


    • #3
      нямате ли идеи бе колеги?гледам в нета има фирми които възстановяват карета и полуоски с 50000км гаранция,някой не е ли пробвал и кво им ремонтират?
      Last edited by galinves71; d.m.y г., 21:02.

      Comment


      • #4
        Успех с експеримента, да не ти пука кой какво ще каже, ти си този който ще опита.....
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Успех с експеримента, да не ти пука кой какво ще каже, ти си този който ще опита.....
          и все пак искам да сондирам мнение по въпроса.значи за тези които не си представят структурата на карето.то се състои от-кожух,съчми (6 на брой) и двоен сеператор м/у който са положени съчмите покрити обилно с грес.вътрешния сеператор е нарязан (легла за съчмите)с 1нопосочен глух прорез в който съчмата влиза от 1ната посока и ,външен пръстеновиден сеператор с 6 отвора в които се въртят съчмите.като прокараш пръст по края на пръстеновидния -външен сеператор се усеща изпиляване на вътрешната периферия която задържа съчмите.ако обърнеш същия се забелязва че вътрешния ръб е запазен и в следствие на което задържа съчмите в него.карето се разпада сам на вън и за това ако изпилената част на пръстеновидния сеператор е обърната на вътре това няма да има проблем.а до тракането,вътре можеш да откриеш всичко което ти дойде на ум.след обилно измиване с някаква разграждаща течност става като нов.

          Comment


          • #6
            Има карета които колкото и да щракат няма да се разпаднат в движение.Това не зависи само от типа каре,а и от геометрията на съответния автомобил.На мен каретата ми щракаха от 2 години или приблизително 20000км и така и не се разпаднаха.
            Рециклират се,като се разстъргват тези 6 канала за които говориш на по-голям размер и се слагат нови съчми с по-голям диаметър.При изработването на ново каре тези канали минават през термична обработка от което повърхността им се закалява.Това си личи и от посинелите очастъци около каналите.При рециклирането този закален слой се сваля и закаляване на новия слой не се прави.От там и рециклираното каре изкарва с пъти по-малко от новото.Средно рециклирането излиза към 50-60лв на каре.Ново каре струва към 80-120лв.Зависи за каква кола е.На моята кола ги смених на 235000км "реални" и струваха по 90лв.50-60лв за рециклиране не бих дал в този случай.
            Last edited by Boby; d.m.y г., 23:04.
            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
            Opel Astra J
            ex:
            Alfa Romeo 164 2.5TD
            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
              Има карета които колкото и да щракат няма да се разпаднат в движение.Това не зависи само от типа каре,а и от геометрията на съответния автомобил.На мен каретата ми щракаха от 2 години или приблизително 20000км и така и не се разпаднаха.
              Рециклират се,като се разстъргват тези 6 канала за които говориш на по-голям размер и се слагат нови съчми с по-голям диаметър.При изработването на ново каре тези канали минават през термична обработка от което повърхността им се закалява.Това си личи и от посинелите очастъци около каналите.При рециклирането този закален слой се сваля и закаляване на новия слой не се прави.От там и рециклираното каре изкарва с пъти по-малко от новото.Средно рециклирането излиза към 50-60лв на каре.Ново каре струва към 80-120лв.Зависи за каква кола е.На моята кола ги смених на 235000км "реални" и струваха по 90лв.50-60лв за рециклиране не бих дал в този случай.
              не и аз не бих дал при положение че е 94лв беше 2004г но просто ми е интересно и съм решил да опитам.няма невъзможни неща.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от galinves71 Покажи съобщение
                сега,мисля да събудя страсти,дразги и квото ти дойде на ум но обаче....?според можещите и знаещите във форума,които не са малко ,що карето след като се разтрака не се ремонтира а се сменя с ново?аз днеска имах малко свободно време,не щот нямам работа а щот е за на вън и си е студено,взех и разглобих 1но старо каре от пежото ,и като го измих и прегледах стигнах до заключението че подлежи на ремонт.ай ако се лъжа ме убори някой с негово твърдение,кво му се поврежда и от какво?казват че има вероятност да се разпърчелоса в движение и да не функционира изобщо.аз не съм на това мнение и имам нещо в предвид.
                Само дет каретата на Пежото и Алфата немат нищо общо,даже доколкото знам,точно на Пежо каретата не се разглабят,а се сменят направо с полуоската,поне на старите Пежа
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Само дет каретата на Пежото и Алфата немат нищо общо,даже доколкото знам,точно на Пежо каретата не се разглабят,а се сменят направо с полуоската,поне на старите Пежа
                  не колега сменят се и още как.

                  Comment


                  • #10
                    ремонтират се карета с кръстачка и лагерчета,те са кардани карета
                    каретата на задвижващите колела са сглобка от съчми и едни особени сепаратори.има и вариан при исносване да се навари(после да се шлайфа) износената област,но така се отвръща и закалката на метала пада.просто така се удължава "агонията" на карето.ако ги сменяш смени и двете,защото тракащото ще разтрака и здравото!

                    Comment

                    Working...
                    X