Известие

Collapse
No announcement yet.

Разликата между...1.9JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
    Добре де, да съм го обидил, да съм се подигравал ?
    Изказвам мнение, затова е тоз форум.
    Попитах го да си покаже файла - цяла България го искала, ми за мен не е проблем да си покажа файловете, с които карам колата.

    А ти колега Mury, адвокат ли си му ? Или и ти си от мап тийма
    Ми смятай си там конете и карай с кеф Къде па прочете цяла българия
    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
    sigpic
    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от vsd Покажи съобщение
      Много са си верни сметките на BO. Според теб как се смятат коне от Nm, кое не е вярно? При 4000 оборота и 270 Nm имаш точно 151,7 hp, при 4500 имаш 170,7 hp, а при 6000 имаш 227,6 hp. Това при условие че момента е все 270 Nm.



      Това относно как съм ти мерил турбината, ако става въпрос за една и съща кола. Искам и моята да работи повече от 5 минути на такова налягане
      Хахахааа начи викаш 227 коня успех Аз лично не виждам смисъл да пиша повече втази тема не си правете труда да се занимавате с мен
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Хахахааа начи викаш 227 коня успех Аз лично не виждам смисъл да пиша повече втази тема не си правете труда да се занимавате с мен
        А аз само да попитам, ако имаш 270нм при 6000 оборота, колко конски сили тогава ще имаме?
        Естествено, че не можеш да постигнеш тези 270нм както и 6-те хиляди оборота, както попита и ти, ама това е отговор само на теория.
        Също можеше да попиташ тогава при 20.000 оборота колко конски сили ще имаме при 270нм и т.н. така, че няма какво толкова да се сърдиш.
        Аз искам да попитам, как с оригиналния абсолютно стоков съединител ще извадиш над 260-270нм, че да имаш по-голям мап от 150кс при Бравото точно
        Също ако кажеш, че ще го развъртиш с мап до 4500 оборота, за които споменах, то ако по някаква закономерност достигнеш 270нм, определено ще излезеш от компресорната карта.
        Така, че от Браво със сток карантиите повече от 150кс отиваш в зоната на мечтите.
        Last edited by BO; d.m.y г., 04:32.
        A20DTH ЖТД ама не баш
        1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
        Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

        Comment


        • #34
          @Bobo - да направим така, идвам мапваш ми колата, плащам си като пич.Колата е с чисто нов съединител .. на няма и 1000км.Да видим таз революция в мапинга.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
            Хахахааа начи викаш 227 коня успех Аз лично не виждам смисъл да пиша повече втази тема не си правете труда да се занимавате с мен
            Кое ти е толкова чудно ми е интересно. Не вярвам да не знаеш как се смятат коне. Кажи повече подробности за тази кола де, все мълчите ама после била най-бързата. Ако си говорим сериозно, искам да те питам някои неща. Как изкарва това турбо на 2,2 бара. Тая турбинка на 1,2 ще се строши, какво остава за 2,2.
            От колко почва да ги надува тези 2,2 и как се получава да държи съединителя в този момент.
            И примерно мапваш на emzo колата, тогава и тя ли ще прави под 15 на 400м. Ако е толкова хубаво, казвай цена и да идваме.
            FIAT Bravo 1.9 JTD

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от vsd Покажи съобщение
              Това онова браво дето турбианта е на 2,2 ли е?
              Баш. Набожен човек е тоя ne0, кади на-ляво, на-дясно из София!
              145 QV ex.
              146 Boxer TOTAL ex.
              147 T.S. Sele top

              Lancia Dedra 2000 16

              Comment


              • #37
                Първоначално публикувано от vsd Покажи съобщение
                Кое ти е толкова чудно ми е интересно. Не вярвам да не знаеш как се смятат коне. Кажи повече подробности за тази кола де, все мълчите ама после била най-бързата. Ако си говорим сериозно, искам да те питам някои неща. Как изкарва това турбо на 2,2 бара. Тая турбинка на 1,2 ще се строши, какво остава за 2,2.
                От колко почва да ги надува тези 2,2 и как се получава да държи съединителя в този момент.
                И примерно мапваш на emzo колата, тогава и тя ли ще прави под 15 на 400м. Ако е толкова хубаво, казвай цена и да идваме.

                Тези съпроси към bo аз не разбирам той така каза Всичко знаете сметнахте си конете са кво искате от мене подробности
                Last edited by Bobo; d.m.y г., 14:01.
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Тези съпроси към bo аз не разбирам той така каза Всичко знаете сметнахте си конете са кво искате от мене подробности
                  А недей така. Въобще не съм казал, че не разбираш! Никого за нищо не съм обвинил някой.
                  Просто само вметнах, че оригиналния съединител не държи над 270нм и 100% боксува! И само хвърлих сметката, че ако изкараш крива с пик от 270нм, момента преди да започне да боксува съединителя, то това при 4000 оборота са ти 150кс.
                  Въпросното Браво в тази тема не го знам, може и на 5 бара да работи, може и да е 300кс
                  A20DTH ЖТД ама не баш
                  1NZ−FXE ; 182A8.000 Брава
                  Х... 330XD, Мултипла, Мареа, Либра, Пунто; 166; Брава; 146; Тема; 145; Типо; Панда

                  Comment

                  Working...
                  X