If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Добре де, да съм го обидил, да съм се подигравал ?
Изказвам мнение, затова е тоз форум.
Попитах го да си покаже файла - цяла България го искала, ми за мен не е проблем да си покажа файловете, с които карам колата.
А ти колега Mury, адвокат ли си му ? Или и ти си от мап тийма
Ми смятай си там конете и карай с кеф Къде па прочете цяла българия
Много са си верни сметките на BO. Според теб как се смятат коне от Nm, кое не е вярно? При 4000 оборота и 270 Nm имаш точно 151,7 hp, при 4500 имаш 170,7 hp, а при 6000 имаш 227,6 hp. Това при условие че момента е все 270 Nm.
Това относно как съм ти мерил турбината, ако става въпрос за една и съща кола. Искам и моята да работи повече от 5 минути на такова налягане
Хахахааа начи викаш 227 коня успех Аз лично не виждам смисъл да пиша повече втази тема не си правете труда да се занимавате с мен
Хахахааа начи викаш 227 коня успех Аз лично не виждам смисъл да пиша повече втази тема не си правете труда да се занимавате с мен
А аз само да попитам, ако имаш 270нм при 6000 оборота, колко конски сили тогава ще имаме?
Естествено, че не можеш да постигнеш тези 270нм както и 6-те хиляди оборота, както попита и ти, ама това е отговор само на теория.
Също можеше да попиташ тогава при 20.000 оборота колко конски сили ще имаме при 270нм и т.н. така, че няма какво толкова да се сърдиш.
Аз искам да попитам, как с оригиналния абсолютно стоков съединител ще извадиш над 260-270нм, че да имаш по-голям мап от 150кс при Бравото точно
Също ако кажеш, че ще го развъртиш с мап до 4500 оборота, за които споменах, то ако по някаква закономерност достигнеш 270нм, определено ще излезеш от компресорната карта.
Така, че от Браво със сток карантиите повече от 150кс отиваш в зоната на мечтите.
@Bobo - да направим така, идвам мапваш ми колата, плащам си като пич.Колата е с чисто нов съединител .. на няма и 1000км.Да видим таз революция в мапинга.
Хахахааа начи викаш 227 коня успех Аз лично не виждам смисъл да пиша повече втази тема не си правете труда да се занимавате с мен
Кое ти е толкова чудно ми е интересно. Не вярвам да не знаеш как се смятат коне. Кажи повече подробности за тази кола де, все мълчите ама после била най-бързата. Ако си говорим сериозно, искам да те питам някои неща. Как изкарва това турбо на 2,2 бара. Тая турбинка на 1,2 ще се строши, какво остава за 2,2.
От колко почва да ги надува тези 2,2 и как се получава да държи съединителя в този момент.
И примерно мапваш на emzo колата, тогава и тя ли ще прави под 15 на 400м. Ако е толкова хубаво, казвай цена и да идваме.
Кое ти е толкова чудно ми е интересно. Не вярвам да не знаеш как се смятат коне. Кажи повече подробности за тази кола де, все мълчите ама после била най-бързата. Ако си говорим сериозно, искам да те питам някои неща. Как изкарва това турбо на 2,2 бара. Тая турбинка на 1,2 ще се строши, какво остава за 2,2.
От колко почва да ги надува тези 2,2 и как се получава да държи съединителя в този момент.
И примерно мапваш на emzo колата, тогава и тя ли ще прави под 15 на 400м. Ако е толкова хубаво, казвай цена и да идваме.
Тези съпроси към bo аз не разбирам той така каза Всичко знаете сметнахте си конете са кво искате от мене подробности
Тези съпроси към bo аз не разбирам той така каза Всичко знаете сметнахте си конете са кво искате от мене подробности
А недей така. Въобще не съм казал, че не разбираш! Никого за нищо не съм обвинил някой.
Просто само вметнах, че оригиналния съединител не държи над 270нм и 100% боксува! И само хвърлих сметката, че ако изкараш крива с пик от 270нм, момента преди да започне да боксува съединителя, то това при 4000 оборота са ти 150кс.
Въпросното Браво в тази тема не го знам, може и на 5 бара да работи, може и да е 300кс
Comment