Те тва е истинския чип, цък
Известие
Collapse
No announcement yet.
За и против чип тунинга
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от lubo_red Покажи съобщениесъгласенsigpic Алфа Ромео 156 1.8 ГИ T.S 98 г.by The Cleaner (Радко шарниро избивача , човека с големия чук!!!)
Фиат Пунто 1.1 6 спид Агу Ex.
И да не забравим да сложим бяла роза върху кубчето скраб което ще остане някой ден от алфати ни ...
Ramstein - Benzin
https://www.youtube.com/watch?v=SEGLhUZRZdY
Comment
-
Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение30 000 лв леле майко тия коли как са паднали не е реално...Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеЩом не ти отговорят на въпросите си тръгваш.
...
Аз така бих направил. Не получа ли отговор на въпросите си никакви пари!
...
Лично аз до сега съм сменил 6 файла. Вземал съм ги от 4 различни тунери. И никой от тях не ми отговори на тези въпроси! Всеки казва "Абе тестван е чипа, не се притеснивай. Слагали сме го на много коли и няма ядове." ...166 JTD '02 ; 155 1.9TD BASE MY.95 ; 146 1.6TS Junior '98 - бракувана, продава се на части ; 155 1.8TS SILVERSTONE '94 -продадена
Comment
-
Първоначално публикувано от PEPI-2ALFA Покажи съобщениеЕ тук не си ли противоречиш малко? Как ги взе тия 6 файла като не ти отговориха на въпросите?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеВажното при чип тунинга е този който ти го прави да може да ти каже какво е променил по софтуера, как и с колко. Кое какво е било и как е станало.
Е на тези въпроси никой няма да ти отговори дефакто защото всъщност всеки казва "Аз го пиша софтуера бе", а то съвсем не е така. Не ти ли отговорят на тези въпроси да знаеш, че нищо хубаво няма да ти доведе чипа.
Щом не ти отговорят на въпросите си тръгваш.
По принцип при тунерите които знаят какво правят има специален софтуер който разчита горивните карти и показва точно кое какво е. А не само хексове които никои не може да разчете и да каже кое какво значи.
Тунер който няма такъв софтуер пипа всичко на сляпо като вдига всичко някакви проценти и само тест с колата на дъно може да покаже имали ефект или няма. И самия той не знае какво е променил.
Сотуера който се позлва за тези неща е изключително скъп и едва ли и 90% от тунерите в българия разполагат с такъв. Само такива хора могат да кажат точно какво са променили. За това е много важно да им се зададат въпросите по-горе. Щом не ти отговорят никакво плащане и по искаш по възможност ако могат да ти върнат оригиналния софтуер! и си тръгваш.
Аз така бих направил. Не получа ли отговор на въпросите си никакви пари!
Повечето тунери в страната препродават готови чипове/файлове на други фирми по номера на ЕКУ-то. В интернет се продават цели колекции от файлове. Например 30 000 файла за 50$. Тези файлове са направени да чупят колите на хората. За да може човека със счупената вече кола да разбере, че чипа се плаща. И трябва да се прави от компететни хора.
За това много е важно!!! Да се знае кой прави чипа, как го прави и да се обоснове с точни цифри за промените и защо ги е правил.
Лично аз до сега съм сменил 6 файла. Вземал съм ги от 4 различни тунери. И никой от тях не ми отговори на тези въпроси! Всеки казва "Абе тестван е чипа, не се притеснивай. Слагали сме го на много коли и няма ядове." И клиента доволен вече в заблуда, че ма качествен чип и в един момент се запознава с реалноста: претоварен съединител, скорости, счупена турбина, прегряване на мотора, счупени бутала и прочее.
Ето пример на горивна карта. Това което виждате дали някой ще ви го разчете какво означава?
Тука съм на 99% съгласен единственното с което немога да се съглася е да казвам на някой какво точно правя по интернет или да му наливам основи на двигателите с вътрешно горене в главата тепърва, иначе по-принцип винаги отговарям на въпроситеСамо да добавя че и 90% от тунерите в БГ въобще не им е ясна теорията на двигателите с вътрешно горене - хиляди пъти се е виждало ясно дори и във форума
Ама гледам същите тея си продължават да трошат
Пък има и някой дето им вярват
Както и да е рано или късно всичко си проличава
Сега за "Горивната карта" дето си я лепнал най отдолу да ти кажа че не е горивна0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Не бе Бобо. Просто отворих един файл да видят за какво става въпрос. Нали говорех за хексове. Така повечето тунери отварят файловете пред клиенти и им показват това на снимките дето съм пуснал и залъгват хората, че много разбират. Исках да им поясня, че от това което се вижда никой не може да го разчете, а се ползва софтуер за тази цел, който на скоро видях с очите си и как точно се правят истинските настройки. А не на сляпо. Един познат има тунинг фирма в Германия и си беше дошъл и водихме един Туарег при него. И пича му прочете софтуера направи нови настройки с програмата която му показва всичко и само с няколко цъкания промени неща които вижда и знае какво променя. И обясни на дълго и на широко как стоят нещата. При всяка промяна обеснява. Сега това е толкова ще го направим ето толкова за да може да се случи еди си какво. На края каза: "Ето сега колата е в еди си какво състояние". Даде гаранция 5 години. Подписаха гаранционно споразумение дори в което пише, че фирмата покрива поражания по двигателя причинени от софтуера. И каза така. Ако искате вървете на динамометър, но аз гарантирам, че колата е около 260 конски сили. 3.0 V6 е мотора на Туарега.Направо къса вратове след чипа
Обаче не е истина кви пари му взе. Няма да споменавам, но са 4 цифрена сума без малко.Last edited by oem; d.m.y г., 10:01.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеТука съм на 99% съгласен единственното с което немога да се съглася е да казвам на някой какво точно правя по интернет или да му наливам основи на двигателите с вътрешно горене в главата тепърва, иначе по-принцип винаги отговарям на въпроситеСамо да добавя че и 90% от тунерите в БГ въобще не им е ясна теорията на двигателите с вътрешно горене - хиляди пъти се е виждало ясно дори и във форума
Ама гледам същите тея си продължават да трошат
Пък има и някой дето им вярват
Както и да е рано или късно всичко си проличава
Сега за "Горивната карта" дето си я лепнал най отдолу да ти кажа че не е горивна145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top
Lancia Dedra 2000 16
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщениеЕ за т'ва за чип-а ще посетя именно теб, който иска да си чупи колата да рискува! Дет има една дума питай патило, не старило!
Нямах възможноста да дам файла от Бобо на моя човек да го види и да каже как е тъй като не го носех с мен, а и нямаше да е коректно спрямо Бобо. Въпреки, че много ми се искаше да го отворим с програмата му да го видим.
С две думи ако идеш при Бобо може би няма да сбъркаш. На мен ми харесва как се държи колата с неговия софтуер. Както бях споменал сменил съм 6 дъмпа до сега. С на Бобо най-добре. Най-тихо работи мотора, по това съдя, че настройката е добра. Иначе за вървеж със всичките върви колата повече от оригиналното. Но тъй като разликата е малка при атмосферките, не може да се усети баш разликата м/у различните софтуери. Много са малки разликите. Но само по звука разбрах, че това е най-хубавия софт който е имала колата ми. Мотора утихна както казах много. Не се чува като работи. А при условие, че не се знае много за софта по звука може да се ориентираш дали е добре или не.
Като решиш бягай при негоLast edited by oem; d.m.y г., 10:14.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНай-добре. Въпреки че (няма да крия) Бобо също не ми каза нищо за софтуера, но с неговия дъмп мотора работи най-добре.
Нямах възможноста да дам файла от Бобо на моя човек да го види и да каже как е тъй като не го носех с мен, а и нямаше да е коректно спрямо Бобо. Въпреки, че много ми се искаше да го отворим с програмата му да го видим.
С две думи ако идеш при Бобо може би няма да сбъркаш. На мен ми харесва как се държи колата с неговия софтуер. Както бях споменал сменил съм 6 дъмпа до сега. С на Бобо най-добре. Най-тихо работи мотора, по това съдя, че настройката е добра. Иначе за вървеж със всичките върви колата повече от оригиналното. Но тъй като разликата е малка при атмосферките, не може да се усети баш разликата м/у различните софтуери. Много са малки разликите. Но само по звука разбрах, че това е най-хубавия софт който е имала колата ми. Мотора утихна както казах много. Не се чува като работи. А при условие, че не се знае много за софта по звука може да се ориентираш дали е добре или не.
Като решиш бягай при него145 QV ex.
146 Boxer TOTAL ex.
147 T.S. Sele top
Lancia Dedra 2000 16
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщениеНяма какво да решавам, аз съм го решил, пък и не се знам от вчера с Бобо, та да тръгна по Хайлязи - тунинг мапери!Чипосвай бегачката и гаааз тогава
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от zdravio Покажи съобщениеНяма какво да решавам, аз съм го решил, пък и не се знам от вчера с Бобо, та да тръгна по Хайлязи - тунинг мапери!Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
Comment