Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на горивото?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    Ти пробвали дали това нещо ще го има и с друг температурен датчик (този който дава инфо за температурата на мотора на компа). Казваш че си сменил дебитомер намери и пробвай с друг така правят колите като са със зацапан дебитомер.
    Сложих чисто нов. Тази сутрин нямаше ядове. Датчика за температурата отчита добре. Той е нов и той.

    Странно, че стария при диагностика се държеше добре... уж, но явно не.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #92
      Да ми кажеш координати на личния ти лекар,за да поговоря малко с него.

      Сега сериозно,от как се затопли последната седмица и при мен се получи проблема" палене от втория път".И реших в петък след работа да си изчистя дросела.Да споделя само че се получи и придърпване при подаване на плавна гас при обороти м/у 1200 и 1800.Свалих маркучите и гледам дросела чист но викам пак ще бръкна с парцала.Подадох пълна гас и се развъртях с парцала,понацапа се малко.Сглобих си пак маркучите и викам на пича с лаптопа да седи тука ако се наложи.Но първо я оставих около две минути на контакт.Паля и от раз,и вече трета сутрин никви ядове.А при мен проблема последната седмица не беше само сутрин,ами винаги при на истинал мотор.

      пс.Да споделя малко и за оборотите(преди почистване на дрсела)
      каране по-инерция(само за проба,аз не карам по-инерция) 1000-1200 колебаене
      на место 800-1000 колебание
      придърпване м/у 1200-1800

      (след почистването)
      каране по-инерция кове 1200
      на место кове 900
      няма придърпване при никакви обороти

      Направих си и експеримент да карам по-инерция и да спра след това на място.Като карах по-инерция държеше твърдо 1200 след като спрях,след около 3-5 секунди паднаха на 1000 и след около още толкова паднаха леко под-1000,но няма никакви колебания в оборотите.
      Alfa Mito 1.4
      156 2.0 155 ex
      156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

      Comment


      • #93
        Първоначално публикувано от nikotm Покажи съобщение
        Да ми кажеш координати на личния ти лекар,за да поговоря малко с него.

        Сега сериозно,от как се затопли последната седмица и при мен се получи проблема" палене от втория път".И реших в петък след работа да си изчистя дросела.Да споделя само че се получи и придърпване при подаване на плавна гас при обороти м/у 1200 и 1800.Свалих маркучите и гледам дросела чист но викам пак ще бръкна с парцала.Подадох пълна гас и се развъртях с парцала,понацапа се малко.Сглобих си пак маркучите и викам на пича с лаптопа да седи тука ако се наложи.Но първо я оставих около две минути на контакт.Паля и от раз,и вече трета сутрин никви ядове.А при мен проблема последната седмица не беше само сутрин,ами винаги при на истинал мотор.

        пс.Да споделя малко и за оборотите(преди почистване на дрсела)
        каране по-инерция(само за проба,аз не карам по-инерция) 1000-1200 колебаене
        на место 800-1000 колебание
        придърпване м/у 1200-1800

        (след почистването)
        каране по-инерция кове 1200
        на место кове 900
        няма придърпване при никакви обороти

        Направих си и експеримент да карам по-инерция и да спра след това на място.Като карах по-инерция държеше твърдо 1200 след като спрях,след около 3-5 секунди паднаха на 1000 и след около още толкова паднаха леко под-1000,но няма никакви колебания в оборотите.
        Изчакай няколко дни поне да минат за да си мине периода на адаптация и тогава го пиши успех щото се случва след някоо дни до седмица пак да почнат да клатят оборотите по старо му, но дано да се е оправила.
        156 1,8 ТS 99
        Nissan Murano 2005

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
          Изчакай няколко дни поне да минат за да си мине периода на адаптация и тогава го пиши успех щото се случва след някоо дни до седмица пак да почнат да клатят оборотите по старо му, но дано да се е оправила.
          Дано,и да се оправила и да не е ще пиша за да има поне инфо.Пък ако не се оправи ще сложа некой друг ОМ през копче че иначе ша ма дразниА за адаптацията,в последствие на загрял мотор и направихме адаптация.
          Alfa Mito 1.4
          156 2.0 155 ex
          156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

          Comment


          • #95
            Пффф това ще трае няколко дни. Може и нчколко часа дори. И при мен е така. Бутна нещо оправя се. И на другия ден пак същия ядец.

            Аз не само чистих дросел. А и напасвах клапата. При мен не икаше да се затжариа платно до край. Когато махна ТПС-а разбира се. Оставаше процеп. Не, че успях да я наглася да затваря плътно. Няма затваряне. тя е износила по няква си фантастична форма и малко да я завъртя и се заклещва. Как да е. Сглобих я. Адаптирах. 2, 3 часа идеално и после пак почва, да приклаща обороти.

            А точно за клатенето много е важно и жилото да е отпуснато. Да не е пренатегнато. Не знам защо е така. Може би дърпа дросела прекалено и пружината не може да го затвори моментално. Трябва да е отпуснато.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
              Най-малкото за да филтрира боклуците,които се отделят от самата помпа при работата и!Филтъра на входа на помпата служи да предпазва самата помпа и не е толкова фин,колкото тоя след нея.Ако наистина е вярно,това,което казвате,то то си е чиста техническа глупост.
              Не пиши глупости - помпата не отделя боклуци!!!

              Comment


              • #97
                здавеуте!
                някой може ли да ми каже тия отбелязани работи за какво са, и тоя син маркуч като го откача мирише на бензин а е празен.
                Питам защото имам проблем при паленето сутрин.
                http://ivo8307.snimka.bg/other/alfa.618479.25014194

                Comment


                • #98
                  Това в червеното е актуатор, вакумно-електрически. Чрез него се управлява дължината на смукателния колектор.

                  Синята тръба одва от одушника на резервоара. Бензиновите изпарения минават от там и влизат в смукателя за изгаряне.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment

                  Working...
                  X