Известие

Collapse
No announcement yet.

Налягане на горивото?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    Аз си мисля че ми говориш за клапана на маслените пари явно не ти следя мисълта.
    Клапанчето за парите ясно. От там ми се оправиха оборотите по инерция след като го почистих. Спряха да пропадат.

    Не знам тази вентилация от резервоара как работи. То има 1000 клапана за нея. От зад точно до капачката за зареждане има един, под десния калник има някаква джаджа, до колектора има един клапан в ляво и после под дросела пак...

    Ей тука са дадени.
    Attached Files
    Last edited by oem; d.m.y г., 12:54.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      ........От зад точно до капачката за зареждане има един, под десния калник има някаква джаджа, до колектора има един клапан в ляво и после под дросела пак...

      Ей тука са дадени.
      това дето е под калника е въгленов филтър. В него се събират парите от резервоара които не са могли да кондензират в него. От въгленовия филтър отиват в този клапан дето е под дросела, и когато клапана отвори влизат в колектора. Кое обаче кара клапана да отвори - не знам.
      Това дето е в ляво (от страната на пасажера) на колектора върти нещо в самия колектор, но не мисля че е свързано с бензиновите пари.
      Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
        това дето е под калника е въгленов филтър. В него се събират парите от резервоара които не са могли да кондензират в него. От въгленовия филтър отиват в този клапан дето е под дросела, и когато клапана отвори влизат в колектора. Кое обаче кара клапана да отвори - не знам.
        Това дето е в ляво (от страната на пасажера) на колектора върти нещо в самия колектор, но не мисля че е свързано с бензиновите пари.
        Точно с бензиновите пари е свързано. Маркуча от филтъра който казваш (а иначе по епер също наименован като клапан) отива в този клапан в ляво на колектора и от него от долната му част излиза тръбичка и отива маркуча на клапана под дросела. Ясно е изобраено на схемите. И двата клапана ги управлява ЕКУ-то.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #49
          Говорим за това дето съм го маркирал със зелено, нали?
          Attached Files
          Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

          Comment


          • #50
            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
            Говорим за това дето съм го маркирал със зелено, нали?
            Мда де. Я виж маркуча му къде отива.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #51
              иначе е ясно че ЕКУ ги командва, но кога точно решава да ги командва? Нали това е въпроса
              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

              Comment


              • #52
                аз съм 100% сигурен в това което ти казвам, защото съм го гледал. Но не искам да споря.
                Иначе маркучето върви точно под колектора и мисля че беше метално. От пласмасовото минаваше в метално. Но съм го гледал отдавна и не мога точно да го опиша.
                Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                  аз съм 100% сигурен в това което ти казвам, защото съм го гледал. Но не искам да споря.
                  Иначе маркучето върви точно под колектора и мисля че беше метално. От пласмасовото минаваше в метално. Но съм го гледал отдавна и не мога точно да го опиша.
                  Ааа чакай бе. ДА. Това от ляво на колектора е соленоида на всмукателния колектор. Дето променя геометрията вътре. Точно така. От филтъра под калника парите отиват в клапана под дросела.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #54
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                    Comment


                    • #55
                      В alfaowner четох няколко проблема като моя се оказали датчика за положението на коляновия вал и не записвал грешка. Там пишат, че може пак да не работи коректно. Да пропуска от време на време и примерно да отчете два оборота за един. Мерих съпротивлението му на топъл вдигател дава 1034 ома. Тази сутрин го меря 900 ома. Меря на най-дясната букса на всмукателния колектор. Не знам по спомен май тази е неговата букса или се лъжа? Да не е детонационния сензора там?
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        В alfaowner четох няколко проблема като моя се оказали датчика за положението на коляновия вал и не записвал грешка. Там пишат, че може пак да не работи коректно. Да пропуска от време на време и примерно да отчете два оборота за един.
                        Верно ли така пишат? Глей ти к'во съвпадение

                        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                        Мерих съпротивлението му на топъл вдигател дава 1034 ома. Тази сутрин го меря 900 ома. Меря на най-дясната букса на всмукателния колектор. Не знам по спомен май тази е неговата букса или се лъжа? Да не е детонационния сензора там?
                        Тия работи не се праат по спомен!
                        Най-добре си провери в документация къде какво излиза. В момента не мога да ти помогна с повече инфо.
                        И... лично аз предпочитам да меря напрежения, а не съпротивления! Съпротивление се мери за да се локализира проблема!
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • #57
                          Мерихме го на осцилоскоп. Работи перфектно. Моя човек със сервиза пак настоя да сложа клапан на помпата от зад. Все това ми повтаря. Вика "Ако ми беше клиент а не приятел до сега да съм те изгонил". Аз понеже не му давам да пипа колата, а само помощ търся от него понякога. И той за 5-ти път поне ме пита дали сложих клапана. Според него горивото се връща обратно в резервоара, влиза въздух и после докато излезе въздуха през дюзите има проблем.

                          Значи проблема не когато двигателя е студен. А когато колата е седяла повече от 4, 5 часа без да се пали.

                          Снощи ме викнаха на работа в 4 часа по спещност. Не можа да запали от първия път. Прибрах се в 5 часа и оставих колата в гаража. В 9 без 15 тази сутрин паля и и няма проблеми. Пак попрепкъсва 1, 2 пъти, но сравнително добре се държа. А мотора беше вече истинал. 4 часа е стоял.

                          Ще слагам клапана. Просто няма какво друго да е. Или ако има поне ще си избия от главата причината с горивото както и на моя човек. Щот и без това каза ако не сложа клапан да не го занимавам повече с проблеми по колата.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #58
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            Мерихме го на осцилоскоп. Работи перфектно. Моя човек със сервиза пак настоя да сложа клапан на помпата от зад. Все това ми повтаря. Вика "Ако ми беше клиент а не приятел до сега да съм те изгонил". Аз понеже не му давам да пипа колата, а само помощ търся от него понякога. И той за 5-ти път поне ме пита дали сложих клапана. Според него горивото се връща обратно в резервоара, влиза въздух и после докато излезе въздуха през дюзите има проблем.

                            Значи проблема не когато двигателя е студен. А когато колата е седяла повече от 4, 5 часа без да се пали.

                            Снощи ме викнаха на работа в 4 часа по спещност. Не можа да запали от първия път. Прибрах се в 5 часа и оставих колата в гаража. В 9 без 15 тази сутрин паля и и няма проблеми. Пак попрепкъсва 1, 2 пъти, но сравнително добре се държа. А мотора беше вече истинал. 4 часа е стоял.

                            Ще слагам клапана. Просто няма какво друго да е. Или ако има поне ще си избия от главата причината с горивото както и на моя човек. Щот и без това каза ако не сложа клапан да не го занимавам повече с проблеми по колата.
                            ако имаш начин опитай с друга помпа,може да задържи бензина и ще си сигурен,че е от нея
                            sigpicALFA ROMEO 156 1.8TS ex
                            ALFA ROMEO 2.0JTS ex
                            ALFA ROMEO Crosswagon Q4
                            Продавам Алфи на части!

                            Comment


                            • #59
                              Бе аз се сетих друго. Утре докато колата седи пред фабриката на вски час ще ходя да и давам контакт. И вечерта като я паля то ще си обади.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #60
                                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                                Бе аз се сетих друго. Утре докато колата седи пред фабриката на вски час ще ходя да и давам контакт. И вечерта като я паля то ще си обади.
                                Хахаха
                                Всъщност идеята ми харесва... ама колегите от фабриката ся... да не почнат да те занасят и те!
                                Пък се смея защото се сетих как навремето в казармата ме беше ухапало едно куче по крака... и всяка сутрин след развод хората тръгват по задачи аз отивам да проверявам кучето дали е живо... иначе алтернативата бяха едни много болезнени инжекции в стомаха против бяс... мани.. всички ме майтапеха поне 3 месеца!
                                Та да не стане и с теб така сега... що не я правиш тази процедура в къщи... поне комшиите няма да са изненадани.
                                Сори за спама ама наистина е смешно!
                                Have A Nice Day
                                o/_______\o
                                (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                                []=о===о=[]

                                Comment

                                Working...
                                X