Известие

Collapse
No announcement yet.

Въпрос относно мека връзка...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Въпрос относно мека връзка...

    Искам да попитам по-вещите лица във форума дали е възможно да се вдигне разхода на гориво и да се спъне колата от това, че има скъсана мека връзка на изпускателната система. Уточнявам, че дупката е съвсем малка. Питам понеже снощи двама човека ме убеждаваха, че е възможно - единия се оплакваше, че колата му в момента минавала с 30км по-малко на зареждане от колкото преди да се скъса меката връзка колата е астра 1.7Д, другият пък ми сподели опит от миналато когато е имал пасат 1.9ТДИ при него разхода се завишил с около литър и колата била по-бавна. Та питам пак аз възможно ли е това?
    Last edited by GoPlay; d.m.y г., 02:20.
    Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

  • #2
    Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
    Искам да попитам по-вещите лица във форума дали е възможно да се вдигне разхода на гориво и да се спъне колата от това, че има скъсана мека връзка на изпускателната система. Уточнявам, че дупката е съвсем малка. Питам понеже снощи двама човека ме убеждаваха, че е възможно - единия се оплакваше, че колата му в момента минавала с 30км по-малко на зареждане от колкото преди да се скъса меката връзка колата е астра 1.7Д, другият пък ми сподели опит от миналато когато е имал пасат 1.9ТДИ при него разхода се завишил с около литър и колата била по-бавна. Та питам пак аз възможно ли е това?
    Моята връзка е много разпърдяна и ми дава разход 14 в града.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      Моята връзка е много разпърдяна и ми дава разход 14 в града.
      Че то това не е ли нормален разход за такава като твойта ?
      Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
        Че то това не е ли нормален разход за такава като твойта ?
        Мда. Ти дупка ли имаш? По принцип връзката представлява двойна оплетка от вън и вътре и м/у тях плътна пружина която се разтяга.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Мда. Ти дупка ли имаш?
          Да
          Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
            Искам да попитам по-вещите лица във форума дали е възможно да се вдигне разхода на гориво и да се спъне колата от това, че има скъсана мека връзка на изпускателната система. Уточнявам, че дупката е съвсем малка. Питам понеже снощи двама човека ме убеждаваха, че е възможно - единия се оплакваше, че колата му в момента минавала с 30км по-малко на зареждане от колкото преди да се скъса меката връзка колата е астра 1.7Д, другият пък ми сподели опит от миналато когато е имал пасат 1.9ТДИ при него разхода се завишил с около литър и колата била по-бавна. Та питам пак аз възможно ли е това?
            Какво общо има меката връзка с разхода на гориво???

            На тези които са ти казали това за разхода, им кажи първо да сменят бензиностанцията и ако това не им помогне с разхода да сменят колите... Разхода на един автомобил може да се повиши от много неща, но аз за първи път чувам на някой да се е повишил от скъсана мека връзка...

            Най - лесно е да се смени меката връзка ето един сайт:

            http://www.kosser.net/Products/Spare...eki_vrazki.php

            Меките връзки са полски JMJ, цените варират за различните диаметри и дължини, ако я знаеш като размери отиваш, купуваш и я носиш да тия заменят... Ако не я знаеш трябва да се измери, навсякъде където слагат гърнета могат да ти я монтират, даже продават и меки връзки. Дори и арабите могат да ти направят две заварки...
            Все още нямам Alfa Romeo 147/1.6TS/105Hp ECO но ще си купя!


            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от micevmi Покажи съобщение
              Какво общо има меката връзка с разхода на гориво???

              На тези които са ти казали това за разхода, им кажи първо да сменят бензиностанцията и ако това не им помогне с разхода да сменят колите... Разхода на един автомобил може да се повиши от много неща, но аз за първи път чувам на някой да се е повишил от скъсана мека връзка...

              Най - лесно е да се смени меката връзка ето един сайт:

              http://www.kosser.net/Products/Spare...eki_vrazki.php

              Меките връзки са полски JMJ, цените варират за различните диаметри и дължини, ако я знаеш като размери отиваш, купуваш и я носиш да тия заменят... Ако не я знаеш трябва да се измери, навсякъде където слагат гърнета могат да ти я монтират, даже продават и меки връзки. Дори и арабите могат да ти направят две заварки...
              Има и то много само ти давам жокер защо примерно за генерацията на колата има оптимален размер ако се сложи по голям от оптималния колата умира в ниските обороти и т.н. може да с повиши разхода но не с много при бензина си мисля че е повече оказва влияние защото все пак ако дупката е по голяма може да оказва влияние и на отчитанията на ламбдатта.
              156 1,8 ТS 99
              Nissan Murano 2005

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
                Има и то много само ти давам жокер защо примерно за генерацията на колата има оптимален размер ако се сложи по голям от оптималния колата умира в ниските обороти и т.н. може да с повиши разхода но не с много при бензина си мисля че е повече оказва влияние защото все пак ако дупката е по голяма може да оказва влияние и на отчитанията на ламбдатта.
                Ако е цялата генерацията ясно, за ламдата зависи къде е и колко ламди има... Мда не се бях замислил за това колега... Абе нещата са навързани, но ме съмнява една дупка в меката връзка да вдига разхода, все пак ламдата е преди нея, но може да е след нея и т.н...
                Все още нямам Alfa Romeo 147/1.6TS/105Hp ECO но ще си купя!


                Comment


                • #9
                  Аз ламбда нямам т.е. колата ми няма...
                  Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от GoPlay Покажи съобщение
                    Аз ламбда нямам т.е. колата ми няма...
                    Ми значи и въобще да нямаш изпускателна система е все тая.Относно разходът де.
                    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Проблема с меката връзка остава на заден план... туко що се пребирам от диско и по пътя се случи нещо с алфонсо...разказвам на кратко: паля си аз и до мен две сгодни женички палят едно пунто и тръгват с въртежи... викам си аз ей ся стана интересно и ги подгоних ама пусти му хормони тръгнах, не изчаках да позагрее малко маторя и от центъра до славейков леки заигравки втора трета все във високи обороти тя колата си загря още на второто изреждане на скоростите ... както и да е спираме на червено сваляме прозорците говорим си глупости и в следващия момент забелязвам, че цялата кола вибрира, вибрира, а си държи около 900об. колкото си е държала и преди ... светва жълто..зелено и тръгваме подавам аз газ и от мотора се чува едно тракане като на клапани... връщам газта спирам на средата на пътя и пак цялата кола вибрира от там едвам едам на 2ра до паркинга пред нас загасих я и я оставих...

                      Питам аз какво може да съм и причинил на количката?

                      ПС: Вече почва да ми писва от тая кола...
                      Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                      Comment


                      • #12
                        Така да разкажа какво се случи днес...
                        Запалих сутринта колата и видях, че двигателя ходи където си иска и тресе много - реших, че това е в следствие на скъсания горен тампон на двг. Смених тампона и паля за мое съжаление тресенето си остана След това реших да сваля капаците на ангр. ремък и да проверя центровката - гнп беше мръднало с 3 зъба назад, казах си е пак малкия дявол оправям аз центровката сглобявам пак и паля... за мое разочароавание колата пак тресе. След това свалих капака на разпределителния вал понеже ме насочиха на там и да проверя дали шпонката на разпределителния вал и колелото не е скъсана и от там да е загубила центровка, но уви там нямаше проблем. Тогава реших да пробвам да изключа диюзите една по една и като дойде ред да изкл. четвъртата двигателя се успокои. За утре съм наумил да ги свалям и да ги качвам на стенд. Голямата загадка е защо макар и колата да няма правилно изгаряне в момента за което говори неравмоерната работа на двг. и голямото наличие на черен пушек при ускорение до 2500об. да продължава да си ускорява по същия начин както и преди. И защо чукането което се чува при подаване на газ се чува само до 2500об. след това изчезва и черния дим спира... Някой ако има идей да сподели...
                        Last edited by GoPlay; d.m.y г., 20:51.
                        Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                        Comment


                        • #13
                          Така като гледам едва ли някой го интересува, но все пак да споделя, че дойде и хепи енда най-после оказа се, че четвърта дюза отваряше още на 60бара докато другите отварят на 120 и дава четири пъти повече гориво при предвпръскване проблема се реши с подмяна на едно пръстенче и една прожинка и 250лв
                          Аlfa Romeo 156 2.4 10v JTD + Hybrid GT2260V + remap + K&N rerouted intake + straight pipe exhaust 76mm + FMIC - cat - EGR... + 19" OZ Superleggera + KONI FSD + 6speed gearbox

                          Comment


                          • #14
                            Това е добре.Надявам се,че и разхода вече е нормален.
                            Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                            Comment


                            • #15
                              Браво щом си решил проблема само не разбраш каква е причината центровката на помпат да прехвърли 3 зъба ако не си открил причина рискуваш скоро време пак да се влизаш в бокса само да не е за клапани че само гарнитурата за главата за JDT e над 100 лв
                              156 1,8 ТS 99
                              Nissan Murano 2005

                              Comment

                              Working...
                              X