If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
17,50лв. цена на едро ли?...Сега е късно но утре ще драсна някое мнение...Иначе са добра фирма, въпроса е това което е на Бг пазара... трябва да провериш дали вносителя е официален и е представен като такъв и от тях
Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over ((((( ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it... ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY... by RUBIG service
...а и сигурно повечето от вас знаят,че въпросните "LIQUI MOLY" са производители предимно на добавки,доскоро не правеха масла,а и нямат собствена рафинерия,което предполага,че купуват готово масло от неизвестно кой и го тъпчат със своите си бълвочи,което мое лично мнение е,че не говори много добре за техните масла...
Като не знаеш някои неща, поне не заблуждавай другите.
Лики Моли е основана през 1957 г. и произвежда масла от 1959 г. (първите две години наистина е произвеждала само мобилденов дисулфид - патентът за производството на втечнен молибденов дисулфид и досега принадлежи на фирмата). Още през Втората световна война хамериканците са използвали молибденови добавки в маслата на самолетните си двигатели, което им е позволявало да успеят да се приземят с работещи двигатели даже и след попадения, пробиви и загуба на цялото количество масло.
Още през 70-те години Лики Моли произвеждаха едни от най-добрите автомобилни масла на пазара и повечето коли в DTM (германския шампионат за туристически автомобили) караха само с Лики Моли. И продължават да карат със същите масла до ден-днешен.
Лики Моли наистина дълго време нямат "собствена" рафинерия, но не им и трябва, защото бяха част от групировката Meguin, която притежава едно от големите рафинерии в Германия и произвежда моторни масла от 1847 г. (тоест повече от 160 години). През 2006 г. Лики Моли изкупи мажоритарния пакет акции на Meguin и в момента рафинерията си е тяхна.
А, и още нещо - от близо 25 години карам всичките си автомобили (а те са предимно италиански) само с масла на Лики Моли и съм страхотно доволен. Ако четеш германския форум на Алфа Ромео (където съм регистриран от 2001 г.), ще научиш, че Лики Моли (най-често молибденовото полусинтетично 10-40) е едно от най-препоръчваните и уважавани масла, защото е доказано vollgasfest (тоест издържа на пълна газ в продължение на часове по германските аутобани, без да става на водичка). Отзивите на германските фенове за повечето други масла, които се споменават в тази тема, са доста по-неласкави. А едва ли има по-добър тест за едно масло от германска автомагистрала без ограничение на скоростта. С Лики Моли свинспарковете раждат най-рядко - това е неоспорим факт. Защото молибденовия дисулфид позволява двигателя да работи (поне за малко и без сериозни последствия) и в режим на "маслено гладуване" - типична болест за основните и биелни лагери на свинспарковете.
Ами цената която видях е в един онлайн магазин на вносителя - http://regal3-bg.com/index.php?page=categories&group=1 , но ми е малко мътно де да знам... И на мен ми се струвасериозна фирмата, но искам да знам мнението на някой, който е карал с тази марка масло(може да не е точно 10/60) дали е доволен и как се държи.
History
In February 1899, Charles Cheers Wakefield took what was perhaps the greatest risk of his working life: he resigned from the Vacuum Oil Company over a disagreement with the management regarding Vacuum Oil's foray into the railroad lubricants sector, and set himself up as competition. The firm he left behind would go on to become Mobil Oil.
Wakefield rented three small rooms on the third floor of 27 Cannon Street in the heart of London, and it was there, on Thursday 9 March 1899, that the firm of C.C.Wakefield & Co opened its doors for the first time.
In 1909, the company began production of a new automotive lubricant named "Castrol" (a contraction of castor oil, from which it was made). The company developed specific oil applications for various applications of the new internal combustion engine, including cars, motorcycles, and aircraft. The original 3 grades of oil being CW for cars, C for motorcycles and R for aircraft and racing engines, the castor oil being responsible for the noticeable exhaust odor of early aircraft rotary engines.
In 1966, Castrol was acquired by British oil company Burmah, which was renamed Burmah-Castrol. In 2000, Burmah-Castrol was acquired by the then BP Amoco plc (now renamed BP plc). Castrol branded lubricants continue to be sold around the world and are, in many countries, market leaders
Established in New York over 150 years ago in 1853, MOTUL had its roots in the whale-oil business, used for lanterns. Owned by the Rockefeller Group and operated as a subsidiary of Standard Oil Company, the company was later managed and run by Swan Finch and in 1919, came to known as the Swan Finch Company.
Аре са да видиме 300V LeMans rulezzz - Има ли нужда въобще да споменаваме за състезателен бекграунд
я да видя кой ще убори че примерно Тутела Имола не е хубаво масло? Спамери.
Та не разбрах какво му е лошото на Тутела Имола? Много се чудя дали да го пробвам (цената е изгодна), а и карам над 4500 оборота само на извънградско и от време на време в града...Дефакто нямам нужда чак от ТОП рейсингово масло (МОТУЛ Льо ман).При всички положения ще се държи по-добре от сегашното ми Селения 20к за Алфа Ромео нали??
Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
Да ви се похваля от днес съм с ето това масло, това трябва да е "върха на сладоледа" ще ви държа в течение как се държи колата с него. Маслото е купено от Германия иначе е английско, цената за 6л. с доставката е 117евро.
Attached Files
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Да ви се похваля от днес съм с ето това масло, това трябва да е "върха на сладоледа" ще ви държа в течение как се държи колата с него. Маслото е купено от Германия иначе е английско, цената за 6л. с доставката е 117евро.
CFS 10w60
SAE Viscosity Grade ... 10w60
Specific Gravity @ 15°C ... 0.867
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 22.0cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... 125cSt
Viscosity Index ... 205
Pour Point °C ... -25
Flashpoint °C ... 200
Cold Crank Viscosity @ -25°C ... 7,000cP
Selenia Racing
SAE Viscosity Grade ... 10w60
Specific Gravity @ 15°C ... 0.870
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 23.0cSt
Viscosity Index ... 150
Pour Point °C ... -36
Flashpoint °C ... 230
CFS 10w60
SAE Viscosity Grade ... 10w60
Specific Gravity @ 15°C ... 0.867
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 22.0cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... 125cSt
Viscosity Index ... 205
Pour Point °C ... -25
Flashpoint °C ... 200
Cold Crank Viscosity @ -25°C ... 7,000cP
Selenia Racing
SAE Viscosity Grade ... 10w60
Specific Gravity @ 15°C ... 0.870
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 23.0cSt
Viscosity Index ... 150
Pour Point °C ... -36
Flashpoint °C ... 230
Имаш ли идея колко струва Селенията в Германия, Италия например, за момента се въздържам от наполовина по-евтината в Бг. Селения, не че не съм карал с такова дъъъъъъъъълго време.
Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment