Известие

Collapse
No announcement yet.

Mнения за 10W60

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Първоначално публикувано от code Покажи съобщение
    Не е добре, карай си я с 10W40, както вече споменах маслото е за поизносени бИгачки. След основен ремонт мотора се брои за нов
    не си много прав... защото грипа на 20К и на Спорт има много голяма разлика... а при нормална употреба на колата е все тая дали 20К рейсинг или спорт но при по- високи натоварвания няма спор само рейсинг или спорт

    истинските масла работят и при минимален хонинг. Грипа е много важна характеристика. При състезателните мотори има много голямо износване и това е много важно. Моторите с минимален допуск харчат адски много поради триенето, "тънко" масло е неизбежно със стабилен клин но го харчат адски и си имат в запас резерва по време на състезание.

    ще дам един пример базиран само на опит без предварителна обосновка..

    новият ми мотор (нови сегменти и лагери) беше разработен за 1000 км (всичката газ, БОБО незнае )с Спорт... изгори 1.5-2 литра... после рейсинг.... 4000 км - 0.2 литра
    Last edited by ne0; d.m.y г., 10:24.

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • #47
      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      Такааааааааа 100км стритрейсинг никакво изпушване и опит за изпушване с Agip Утре ще попътувам извън София да видя на постоянни високи обороти как ще се държи

      напиши впечатления
      при какви обороти кара
      и каква външна температура

      Comment


      • #48
        Първоначално публикувано от code
        Нео, изхождаш само от състезателната си гл. точка 10W60 не е масло за нормална употреба, мисля че е ясно на всички. Както вече казах, това е масло за износени бИгачки и/или чипосани и тн коли с изместени прекъсвачи, големи обороти, температури и др. Маслото е страшно гъсто и в нормална експлоатация единственото, което прави е да повиши разхода на гориво.
        Разхода, не ми е мръднал! Преди това бях с Мобил 1 10w-40!!!
        145 QV ex.
        146 Boxer TOTAL ex.
        147 T.S. Sele top

        Lancia Dedra 2000 16

        Comment


        • #49
          Първоначално публикувано от code
          Както вече казах, това е масло за износени бИгачки и/или чипосани и тн коли с изместени прекъсвачи, големи обороти, температури и др. Маслото е страшно гъсто и в нормална експлоатация единственото, което прави е да повиши разхода на гориво.
          E, като е износен мотора, мисля че пак ще е по-добре с такова масло, ако и колата да не е бегачка.
          Аз например моята си я карам кротко сигурно през 98% процента от времето, но понякога си я сритвам до лютеницата, предимно на 1ва и 2ра, 'щото в града повече не може, а и не трябва.

          При това мое каране, почти изцяло само в софийските задръствания, температурата постоянно е 90-94 градуса според уреда и смятам, че при тези условия е по-добре следващият път да си сложа Racing.

          Разхода дори и да се качи с литър примерно, което не ми се вярва да стане, съм склонен да го преглътна, ако мотора се чувства по-добре с такова масло.
          Alfa Romeo 166 3.0 V6
          Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

          Comment


          • #50
            Глупости.

            Кинематичния вискозитет при 100 градуса е показател за дебелината на масления клин и се измерва в сантистокси. ОСНОВНО И ВАЖНО е при висока температура маслото да оказва налягане на триещите се повърхности за да може да ги "избута"

            Характеристиките на двете масла. Коментарите са излишни.

            Рейсинг - 23 mm2/s (cSt)
            20К - 14.9 mm2/s (cSt)
            Last edited by ne0; d.m.y г., 10:30.

            http://www.facebook.com/VenturaGarage
            Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

            Comment


            • #51
              Първоначално публикувано от ne0 Покажи съобщение
              Характеристики те на двете масла. Коментарите са излишни.

              Рейсинг - 23 mm2/s (cSt)
              20К - 14.9 mm2/s (cSt)
              Така де - Racing и
              Alfa Romeo 166 3.0 V6
              Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

              Comment


              • #52
                хубаво това с сантистоксите, а колко е горе долу критичният минимум? Естествено това зависи сигурно и от оборотите в които се случва...


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #53
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Такааааааааа 100км стритрейсинг никакво изпушване и опит за изпушване с Agip Утре ще попътувам извън София да видя на постоянни високи обороти как ще се държи
                  А как е при първоначално палене и докато стигне 90 градуса? Усеща ли се някаква разлика /да му е по-трудно на мотора/?
                  FORD FOCUS ST 2.0 EcoBoost 250 hp, 13'
                  LANCIA DELTA III 1.9 Twin Turbo Multijet 190 hp. 844A1000 EXECUTIVE 10`
                  LANCIA LYBRA 2.4 jtd 140+ hp. 839A6000 EXECUTIVE 02`
                  LANCIA LYBRA 2.4 jtd 150+ hp. 841C.000 EXECUTIVE 03`ex.
                  ALFA ROMEO 156 1.6 TS 16V AR67601, ГИ 97`ex.
                  LANCIA DEDRA 1.6 835A1000 90`ex.

                  Comment


                  • #54
                    Последно Selenia Racing e била класифицирана по API SG, която е старичка вече. Докато да речем 20к е по API SL/CF.

                    Странно, защо в Италия литър масло Рейсинг струва 19 евро?
                    Last edited by oem; d.m.y г., 11:34.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #55
                      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                      Последно Selenia Racing e била класифицирана по API SG, която е старичка вече. Докато да речем 20к е по API SL/CF.
                      на това ме кефят данните : http://www.liqui-moly.de/liquimoly/mediendb.nsf/gfx2/1390%20Synthoil%20Race%20Tech%20GT1_EN.pdf/$file/1390%20Synthoil%20Race%20Tech%20GT1_EN.pdf

                      но за моя мотор не пише никъде че може да се ползва 10в-60...


                      Даването на газ, води до пристрастяване!
                      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                      Volvo V50 2.0D by RuBig

                      Comment


                      • #56
                        Първоначално публикувано от me4o4ko
                        Защо не опиташ I.G.A.T. 10W60,чудесно масло на добра цена,немско е.
                        I.G.A.T 10W/60 RS SYNTH
                        Маслото се държи много добре при екстремни натоварвания на двигателя, поддържа добро налягане на маслото при високи температури, на цена от близо 100лв. за 5 литра.
                        ALFA ROMEO 156 2.0 T.S.
                        AR 32301
                        LANCIA Y 1.2 16v 86++HP
                        176B9.000

                        Comment


                        • #57
                          Първоначално публикувано от INTEGRALE Покажи съобщение
                          А как е при първоначално палене и докато стигне 90 градуса? Усеща ли се някаква разлика /да му е по-трудно на мотора/?
                          шегуваш ли се естествено че няма
                          Fiat Punto 1.4GT 1996
                          Hyundai Tucson 2.0 2007
                          Renault Clio 1.5 2019

                          Comment


                          • #58
                            Гледам,че доста колеги са писали за "LIQUI MOLY",та моят опит с тях единствено,че беше малко по-безшумен мотора с него,а иначе как го хапваше...Сега си карам пак със 20к и нямам грижи,а и сигурно повечето от вас знаят,че въпросните "LIQUI MOLY" са производители предимно на добавки,доскоро не правеха масла,а и нямат собствена рафинерия,което предполага,че купуват готово масло от неизвестно кой и го тъпчат със своите си бълвочи,което мое лично мнение е,че не говори много добре за техните масла...Пак казвам лично мнение е това и от опит каквото имах ви казах(2 литра за 9500 км пробег ми изгори колата от подписа).
                            sigpic155 1.9 TD,Lancia Lybra 1.9 jtd
                            Ex...
                            Alfa Romeo 155 2.0 8V TS,Alfa Romeo 1.8 8V TS,Fiat tempra

                            Comment


                            • #59
                              Аз карам мойта кола вече 30 000 км.от тях 20 000 км.колата се е карала със Селения Рейсинг,адски съм доволен,разхода на масло е 500 гр.на 10 000 км.Колата като цяло е доста по-тиха,особено при 100 гр.повдигачите не се чуватНе съм пробвал с други масла 10в60,но като съм доволен от Рейсинга,няма смисъл да го сменямСептември като си свалях картера за ремонт,отдолу мотора изглеждаше като нов,чист без никакви луфтове.Смятам че всяко масло 10в60,ако е истинско ще е добро

                              П.С.Мотора е на 30 000 км.,от основен ремонт с нови лагери и сегменти и 3 бутала втора употреба,правен от Румен.
                              Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                              Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                              Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                              Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                              Comment


                              • #60
                                Лики моли е малко прехвалено масло .Не бих го Предпочел пред другите по известни марки
                                sigpicAlfa 155 2.0 16v

                                Comment

                                Working...
                                X