Известие

Collapse
No announcement yet.

Mнения за 10W60

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    OEM...съветвам те да прегледаш пак характеристиките и да видиш наистина голямата разлика...

    CFS 10w60
    SAE Viscosity Grade ... 10w60
    Specific Gravity @ 15°C ... 0.867
    Kinematic Viscosity @ 100°C ... 22.0cSt
    Kinematic Viscosity @ 40°C ... 125cSt
    Viscosity Index ... 205
    Pour Point °C ... -25
    Flashpoint °C ... 200
    Cold Crank Viscosity @ -25°C ... 7,000cP

    Това е нещото което прави Милъра истинско състезателно, а не масло за гонкаджии по булевардите

    Selenia Racing
    SAE Viscosity Grade ... 10w60
    Specific Gravity @ 15°C ... 0.870
    Kinematic Viscosity @ 100°C ... 23.0cSt
    Viscosity Index ... 150
    Pour Point °C ... -36
    Flashpoint °C ... 230


    Тааа милъра е определено по-доброто масло...Като цяло разликите в показателите са много малки....А ако са големи то си има обяснение...

    Добрите масла не е нужно да обхващат максимално голям "обсег" на действие...Когато си купуваш състезателно масло не се очаква колата да си я караш в сибирската зима... Тааа мое мнение че когато едно масло е ограничено в употребата си то е по-добро...В противен случай се правят компромиси за да се достигнат показатели като Pour poin -36" която на никому не е нужна на пистата или магистралата Мисля че ми схванахте идеята


    Иначе спецификациите са на хартия/и-нет и не винаги в тубата с масълцето

    Edit: За цените на маслата е така...те не са гарант за високо/ниско качество...
    Last edited by VFTI; d.m.y г., 13:34.
    Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
    exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
    ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
    ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
    by RUBIG service

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от oem
      Да де, ма я го питай човека тая кола само на пистата ли я кара?
      Това той ще си го прецени Факт е обаче че Милъра е много по-доброто масло...Той ако искаше да я кара кротко и бавно щеше да сложи Селения 20К....
      - 25гр. не са никак малко...
      Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
      exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
      ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
      ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
      by RUBIG service

      Comment


      • #93
        Добре бе хора, откъде ги копаете тези масла от разни известни и неизвестни марки, че и за мнение питате?
        Има, да речем, 10-15 световно известни производители на масла, чиито гами от продукти покриват всякакви нужди и изисквания. Спецификациите им също са известни, има отзиви из целия Интернет. Харесайте си едно масло, преценете си плюсовете и минусите, преценете дали цената ви устройва, пък тогава питайте, ако има нещо неясно.

        Тук вече ми заприлича на:
        "Брат'чеда оная седмица беше на Спа и взел една туба масло от бокса на Williams, как мислите добро ли е, да го слагам ли в Golf-a?"
        Alfa Romeo 166 3.0 V6
        Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

        Comment


        • #94
          Колеги,темата е станала пълен кенеф!Ще се опитам да изрина лай**та,ама не сере*е повече.Придържайте се към познатите марки масла,а не към екзотики,които няма как да ги намериш на нашия пазар.Споделете наблюдения,опит и технологии,но без спам!
          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

          Comment


          • #95
            Да разбудя малко темата и да вкарам интрига.

            Полезно или вредно за серииния мотор е 10W60? Дали при загрял сериен двигател това масло ще си върши работата нормално или не? В загряло състояние маслото е доста по-гъсто да речем от 10W40 и това дали не води до загуба на мазане? Дали това масло не се препоръчва за по охлабени двигатели преднзазначени за Рали автомобили?

            Тая вечер голям спор с един приател като му споделх с какво масло карам. И неговите твърдения са, че при работна температура на мотора 10W60 е по-гъсто следователно циркулира по-бавно и мазането няма да е това което ще е примерно със 10W40.

            Гледам примерно в сайта на Селения, а и на други производители масово вече се препоръчва Selenia Permormer 5W40 за бензиновите 16 клапана при 156 или Selenia Star 5W40 за бензиновите 16 клапана при 147/GT/159 и т.н.

            Дали повечето от нас не правим грешка, че наливаме Рейсинг, което от селения изрично пишат, че е преднзначено само за състезателни и рали автомобили. Дали Рейсинга няма да доведе до прекалено високо уплътняване на лагерите да речем и по-високо налягане и от там по-трудното движение на частите в двигателя?

            Аз незнам това. И ви питам
            Last edited by oem; d.m.y г., 22:42.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #96
              Аз съм бил фен винаги на 5в40 пълна синтетика SM клас примерно. Каръл съм си колата с такова и колата се държи прекрасно...(вече не защото нямам финансова възможност)Работи по-леко и приятно, развърта се по-леко и харчи по-малко гориво,зимата си е много по-добре...А 40 вискозитетен индекс си е перфектно дори при здраво каране по магистралата(макар при високи скорости да не се нагрява толкова маслото)...Но нека маслото да е хубаво, а не някаква измислена синтетика...

              Смятам че 10в60 е по-добро за лятото на пистата на Калояново примерно където има постоянно 6000-7000об. 2-3 предавка... Ако колата се кара често в тези режими окей, но в противен случай няма смисъл...

              Изводите, мнението и заключението са от моя гледна точка и усещане... Всеки сам да си брои конете
              Last edited by VFTI; d.m.y г., 22:51.
              Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
              exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over (((((
              ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
              ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
              by RUBIG service

              Comment


              • #97
                Аз имам наблюдения върху разхода след като налях Рейсинга. Преди минавах градско 460 км. докато ми светне лампата. Сега незнам дали и 420 ще мина.

                Незнам дали да нe си изкарам смяната с Рейсинга и после да мина на 5W40.

                Странно защо никой не иска да говори сега по тази тема....
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #98
                  Aз съм с Racing и продължавам да съм доволен, откакто го сложих в края на юни.

                  П.П.
                  Отчиташ ли факта, че когато е студено е нормално колата да харчи повече.
                  Alfa Romeo 166 3.0 V6
                  Alfa Romeo GTV 2.0TS - няма я вече.

                  Comment


                  • #99
                    Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                    Aз съм с Racing и продължавам да съм доволен, откакто го сложих в края на юни.

                    П.П.
                    Отчиташ ли факта, че когато е студено е нормално колата да харчи повече.
                    И аз съм от началото на пролетта с Рейсинг и съм много доволен. За 5к километра няма харчове, като се има едно стабилно извънградско каране 1000км с 5к + оборота.
                    Last edited by zdravio; d.m.y г., 17:02.
                    145 QV ex.
                    146 Boxer TOTAL ex.
                    147 T.S. Sele top

                    Lancia Dedra 2000 16

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Fear Покажи съобщение
                      Aз съм с Racing и продължавам да съм доволен, откакто го сложих в края на юни.

                      П.П.
                      Отчиташ ли факта, че когато е студено е нормално колата да харчи повече.
                      Цък. Лято-зима все един и същ ми е бил разхода винаги. 12/100 с моето каране. Сега мисля ще отиде на 14. Гледам, че съм на 360 км. а стрелката е доста на долу вече. Демек стрелката е точно там където при 156 уж има 1/3 бензин, а изведнъж пада и светва лампата.

                      Иначе вярно мотора работи по-безшумно и мазно. Но незнам дали е правилно да се кара с това масло.

                      Забелязал съм, че и с това масло зимата като не е палена колата да речем 2, 3 дена и като запаля и минават 4, 5 секунди докато утихне мотора. Първо като заъврти и запали е доста шумен и след 4, 5 секунди утихва. Това с 10W40 преди не съм го забелязвал. Аз още като го наливах ми се стори, че ще го наливам с часове. Айде то си беше и студено понеже аз на скоро го сменях, но все пак... незнам. Мисля, че няма да повторя повече. По-скоро следващата смяна ще бъде с AGIP 2000 5W40 или Selenia Permormer 5W40.

                      ЕДИТ: Има и друго. По-принцип нашия град е малък и в която и част да река да отида тъкмо загрява на 60 - 70 градуса и аз вече съм стигнал. Все студена я карам. И мисля, че сбърках с това масло. При все, че ми харесва как амзно работи мотора, мисля че го мъча с това масло.

                      Наистина убедих се, че е хубаво масло само по това, че мотора мърка, но не е за мен май. Тоест не е за моето каране. По-скоро наистина е за лятото и за някой дето постояно пържи в лютеницата.

                      ПАК ЕДИТ: Ей сега ходих да зареждам. 54 литра с 390 км. 14/100 долу горе.
                      Last edited by oem; d.m.y г., 12:38.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщение
                        Аз съм бил фен винаги на 5в40 пълна синтетика SM клас примерно. Каръл съм си колата с такова и колата се държи прекрасно...(вече не защото нямам финансова възможност)Работи по-леко и приятно, развърта се по-леко и харчи по-малко гориво,зимата си е много по-добре...А 40 вискозитетен индекс си е перфектно дори при здраво каране по магистралата(макар при високи скорости да не се нагрява толкова маслото)...Но нека маслото да е хубаво, а не някаква измислена синтетика...

                        Смятам че 10в60 е по-добро за лятото на пистата на Калояново примерно където има постоянно 6000-7000об. 2-3 предавка... Ако колата се кара често в тези режими окей, но в противен случай няма смисъл...

                        Изводите, мнението и заключението са от моя гледна точка и усещане... Всеки сам да си брои конете
                        Все едно,че цитира мой опит и наблюдения!
                        Това за по-лошото мазане при загрят мотор,просто не искам да го коментирам.Другото предимство на 10-60 е много по-дългия пробег!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • Сега зимата карам със 5-40 Agip съм много доволен.Също така мисля че за лятото 10-60 си е абсолютно задължително за нашите 16V TC мотори,а колкото до това дали ще гори повече със 10-60 мисля че това са някакви глупави внушения все пък зима е и е нормално колата да гори повече.
                          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                          Comment


                          • Аз нямам опит с това масло, но само искам да кажа че при 0 градуса навън и напълно истинал непален няколко дни двигател, няма ама абсолютно никакво значение с какво масло си, защото вискозитета и надвете масла при 0 градуса е 10(10/40, 10/60), въпросът е като загрее каква ще е гъстотата.. Аз бях с 5/40 на аджип и да ви кажа редичко си е... в смисъл като я изпържа малко(150-200м) и гледам като спра стрелката за налягането на празен ход не е същата като преди да я настъпя... иначе вярно е, че мойта си е баба ама това говори за маслото само по себеси.
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • Уникални глупости пише тука ма както и да е са ми кажете на мойто ГТВ като му дават единственно и само 10/60 аз кво да права да не карам бавно и зимата да си почива? Ма или пишете некви факти или четете малко повече и тогава пишете кви са тия лични наблюдения с бинокъл ли са или с некви уреди
                              0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                              sigpic
                              Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                              Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                              Comment


                              • Вижте какво са написали хората най долу.
                                BTW последно си сипах JB German oil Super F1 Plus Racing SAE 10W-60 и съм доволен. Изминах към 2000 км., все още не съм забелязал че ми е изгоряло масло.
                                Attached Files

                                Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                                Comment

                                Working...
                                X