OEM...съветвам те да прегледаш пак характеристиките и да видиш наистина голямата разлика...
CFS 10w60
SAE Viscosity Grade ... 10w60
Specific Gravity @ 15°C ... 0.867
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 22.0cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... 125cSt
Viscosity Index ... 205
Pour Point °C ... -25
Flashpoint °C ... 200
Cold Crank Viscosity @ -25°C ... 7,000cP
Това е нещото което прави Милъра истинско състезателно, а не масло за гонкаджии по булевардите
Selenia Racing
SAE Viscosity Grade ... 10w60
Specific Gravity @ 15°C ... 0.870
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 23.0cSt
Viscosity Index ... 150
Pour Point °C ... -36
Flashpoint °C ... 230
Тааа милъра е определено по-доброто масло...Като цяло разликите в показателите са много малки....А ако са големи то си има обяснение...
Добрите масла не е нужно да обхващат максимално голям "обсег" на действие...Когато си купуваш състезателно масло не се очаква колата да си я караш в сибирската зима... Тааа мое мнение че когато едно масло е ограничено в употребата си то е по-добро...В противен случай се правят компромиси за да се достигнат показатели като Pour poin -36" която на никому не е нужна на пистата или магистралата
Мисля че ми схванахте идеята 
Иначе спецификациите са на хартия/и-нет и не винаги в тубата с масълцето
Edit: За цените на маслата е така...те не са гарант за високо/ниско качество...
CFS 10w60
SAE Viscosity Grade ... 10w60
Specific Gravity @ 15°C ... 0.867
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 22.0cSt
Kinematic Viscosity @ 40°C ... 125cSt
Viscosity Index ... 205
Pour Point °C ... -25
Flashpoint °C ... 200
Cold Crank Viscosity @ -25°C ... 7,000cP
Това е нещото което прави Милъра истинско състезателно, а не масло за гонкаджии по булевардите

Selenia Racing
SAE Viscosity Grade ... 10w60
Specific Gravity @ 15°C ... 0.870
Kinematic Viscosity @ 100°C ... 23.0cSt
Viscosity Index ... 150
Pour Point °C ... -36
Flashpoint °C ... 230
Тааа милъра е определено по-доброто масло...Като цяло разликите в показателите са много малки....А ако са големи то си има обяснение...
Добрите масла не е нужно да обхващат максимално голям "обсег" на действие...Когато си купуваш състезателно масло не се очаква колата да си я караш в сибирската зима... Тааа мое мнение че когато едно масло е ограничено в употребата си то е по-добро...В противен случай се правят компромиси за да се достигнат показатели като Pour poin -36" която на никому не е нужна на пистата или магистралата



Иначе спецификациите са на хартия/и-нет и не винаги в тубата с масълцето

Edit: За цените на маслата е така...те не са гарант за високо/ниско качество...
Comment