Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е при студент старт...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
    Занчи какво излиза бедна смес причината е във термодатчика (сменил съм 3 последния уж оригинален рикамби 60лв) и пак така остава ложа връзка в кабеляка от датчика към ЕКУ-то или третото за което казваш че няма промяна самия софтуер да и ма някакъв бъг . Проблема се среща и при 1,6 и при 2,0 също.
    А това с аванса защо се чудиш заради двигателя не е заработил стабилно ча да си държи подходящия аванс като я запалиш освен аванса вържи да гледаш и отчитанията на датчика за детонации защото ако той отчита детонациите в колектора задължително ще върне аванса за да се опита да ги спре до максимално ниската стойност.
    Щом връща предварението значи работи датчика за детонации. В Алфадиаг-а няма опция за мониторинг на детонационниа датчик.

    Първоначално публикувано от KirilSol
    нова загадка....ШАХХХХХХХХХХХХХХ

    на моята кола термодатчика в термостата е с 3 кабела (този от снимката)

    на другата кола (бившата на Тиното) термодатчика в термостата е с ДВА кабела. Тази кола няма и никога не е имала въпросния проблем.

    ....както се казва "топката е в отбора на знаещите": - Новачев,ОЕМ,Иво - за коментар
    Да, някои са с 1 датчик. Но това не е от значение мисля. А иначе има коли и с 2 датчика и с чип и си палят сутрин нормално. На един комшия например няма никакви проблеми с неговата. Пали, върви без грижи. 3 години я кара човека и на сервиз освен за обслужване не е ходил.

    Тц. Не е в бубина проблема. Всички работят перфектно. И сега ко прайм?
    Last edited by oem; d.m.y г., 10:45.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
      ...
      Запушвах вентилацията на резервоара към колектора. Пак нищо. (в резервоара м/у другото се получава много голям вакум. не знам дали е нормално)
      ...
      Дюзите вадих пусках ги в едни колбички да видя дали пръскат с еднакъв дебит. Оставях ги под налягане 1 час да видя дали пропускат. Е няма и няма. Всичко 6+...
      Я и аз да се включа (с 1-2 питания)... За вакуума, пробвал ли си да го освободиш от резервора преди палене?
      И другото, дюзите чистил ли си ги или само си ги проверявал, както си описал по-горе?
      Щото чистенето на инжектори май се оказва задължително с нашите горива...
      (Да добавя, че и при мен се случват детонации сутрин и имам вакуум в резервоара, но аз 100% съм за чистене на инжектори.)

      AR 145 QV '97

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Novachev
        Стига рови колата не е то налягане на масло на студено маслото е гъсто и ако не са пълни подвдигачите ще изтракат при запалване после ще се напълнят.Не разбра ли от топлото време е на есен ще се оправи и моята е така от както се стопли Ако искаш пробвай да сложиш съпротивление на датчика за температурата на мотора да лъше компа че е с 10 градуса по студено може ид а запали безпроблем ако стане вадиш съпротивлението на копче в купето и си ти .
        Кой казва че се празнят ами ако се удървят ?
        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
        sigpic
        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          На студено не го прави защото ЕКУ-то обгатява тогава повече сместа. Горивото е повече и няма детонации. Това сутрин са точно детонации. Те се пораждат или от малко гориво, много въздух или неправилно измерен или лошо запалване. Също и от лошо газоразпределение.

          Пробвай утре сутрин откачи буксата на датчика на термостата и ще видиш, че ще запалиш абсолютно нормално без дори и да трепне мотора. Като откчиш буксата ЕКУ-то приема 23 градуса поподразбиране. Поне това показва на диагностика.

          Закачиш ли датчика отново започват мизериите. Ако имаш друг датчик пък най-добре откачаш буксата от термостата закачаш другия датчик да виси (за да не запише грешка, че няма датчик) напръскваш го с някой спрей или дезодорант да го охладиш и палиш. Пак ще запали нормално. Повярвай изпробвано е. Гаранция! Ако искаш пробвай ще се убедиш.

          П.С. Не знам обаче аз се уплаших каква зверска детонация трябва да става в този момент на палене, че ЕКу-то да не може да коригира запалването. Гледам на лаптопа -3 градуса. Демек 3 градуса закъснение (след ГМТ). Дначи то буталото почва вече да слиза на долу и чак тогава се подава искра. А нормално е 9-12 градуса преди ГМТ. на края ще рпобвам да откача детонационния датчик и да запаля така да видя какво ще се случи. Ам ме е страх да не гръмне в колектора и да го пукне.



          Ще го пробвам и това.
          Нещо като чета се убеждавам че въобще не правиш разлика на различните видове детонации и помни че аванса дето ти показва оборудването хич не е реалния
          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
          sigpic
          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
            Занчи какво излиза бедна смес причината е във термодатчика (сменил съм 3 последния уж оригинален рикамби 60лв) и пак така остава ложа връзка в кабеляка от датчика към ЕКУ-то или третото за което казваш че няма промяна самия софтуер да и ма някакъв бъг . Проблема се среща и при 1,6 и при 2,0 също.
            А това с аванса защо се чудиш заради двигателя не е заработил стабилно ча да си държи подходящия аванс като я запалиш освен аванса вържи да гледаш и отчитанията на датчика за детонации защото ако той отчита детонациите в колектора задължително ще върне аванса за да се опита да ги спре до максимално ниската стойност.
            Температурната корекция на колата не е само от датчика на термостата
            Кой ти каза че детонационния сензор отчита детонации в колектора
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment


            • #21
              Имах го тоя яд 3 месеца след като взех колата, още 3 се рових да го отстраня че бях побеснял, но проблема изчезна една сутрин след смяна на гарнитура на капака на клапаните, и от тогава докато двойката ми беше на колата, никакви ядове - знам че е нелогично, но това правих вечерта, на сутринта когато очаквах обичайното давене и пукане се оказа че двг закова 1200 обм, и оттогава е бетон......нямам обяснение......както и нямам обяснение защо нито една "англичанка" досега не ми го е правела това........
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                Температурната корекция на колата не е само от датчика на термостата
                Кой ти каза че детонационния сензор отчита детонации в колектора
                За детонациите сигурно не ги отчита в колектора беше просто като идея ама нашата техника не може да чете кнок сензора.
                Айде сега Бобо да спреш да ни гледаш сеира и да ни кажеш на какво се дължи това няма начин да не са идвали такива коли в сервиза и да не сте ги оправяли.
                И дай жокер от къде се прави другаде температурна корекция да не е в другото?другите места от където компа взема инфо за да си прави температурна корекция.
                А като се замисля за гарнитурата на капака на Ники най вероятно ако е имала колата теч от гарнитурата освен да тече масло от там може и да се засмуква въздух който да влиза през байпаса на дросела и да бърка сместа при палене.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #23
                  Бобо, мотора чука зверски сутин и гърми. Не знам до колко е вярно това -3 градуса ама детонацията си я чувам супер ясно.

                  И аз мисля, че Бобо знае решението. Не може да не е идвала друга кола таква при теб. Кажи ако требе на лично. Ще се разберем да видим ако се опраив проблема ше кажеш какво ти дължа и така. Но аз се предавам вече. Мисля, да свалям колектора да го мия и разгледам, както и отново да раглобя дросела на съставните му остички и чаркалаци и да го посмажа, ако търябва втулки да се преправят нещо ще го видя луфтове дали има дали заяда някъде. Друго не се сещам.

                  Иначе разликата я правя. Едното се чува в изпускателните колектори като зъркане, както едно време не жигулито как му чукаше аванса. Един звънлив звук се чува. И като поработи 1 минута и звънливия взук изчезва и ъгъла на запалване застава на 12 грауса и не мърда. Мотора утихва и започва да работи стабилно. Иначе докато звъни си мени оборотите, иска да гасне. Иначе като подам газ се изфорсирва лесно.

                  Другата детонация която е много рядък случай е да пуке в колектора когато отворя прекалено рязко и много дросела сутрин.

                  И още нещо Бобо. Нали помниш онова виде дето бях пращал с алфадиага. Тогава каза, че нещо дебитомер на ти харесва. Смених го. Каза да проверя бубини и кабели. Смених кабели с оригинални БОШ, смених и ТПС. Проверих бубините. Всичко работи. Вярно след смяна на даебитомера първите 2 дни работи добре. Но дали от новия дебитомер или от това, че нулирах ЕКУ-то не знам. След 2, 3 дена като се адаптира и почна пак.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 19:42.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Хм. Ето какво казва наистина BOSCH FSI Tronic:
                    Attached Files
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Кой казва че се празнят ами ако се удървят ?
                      Първо се удървят после се празнят... поне така беше по мое време!

                      Първоначално публикувано от Bobo
                      Момчета мисля че нямате постоянство в измерванията и изследванията и от там ви идват проблемите
                      ....
                      Проблемите идват от фундамента за съжаление...

                      Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                      Нещо като чета се убеждавам че въобще не правиш разлика на различните видове детонации и помни че аванса дето ти показва оборудването хич не е реалния
                      Ти пък... всичко трябва да е plug&play и ако може WiFi... то в сервизите няма стробсокопи, ти очакваш в някакъв гараж в Г.Оряховица!

                      Първоначално публикувано от Bobo
                      Обеснението е зверски просто и си е логично

                      И аз на твое място нямаше да им кажа... затова са сервизите, въпреки, че аз имам само неприятни сблъсъци със сервизите Но какво да се прави не всичко може да се прави в домашни условия!

                      Първоначално публикувано от Novachev
                      Аз продължавам да си мисля че сондата не може да оказва влияние при тези режими на работа и пак се повтарям и поитам защо само при температури над 15 градуса.
                      ....
                      Само погледни, Novachev който е един от най знаещите хора във форума... не е сигурен... той мисли , че при първоначално палене без загрял датчик на кислорода ...
                      И не мога да разбера с каква смелост тия хора си "ремапват" сами електронният блок. Ако питат мене няма по "дурако-устойчива" кола от AR!

                      П.П. Като си гледам поста... напълно заслужено мога да си отнеса "БАН" от новите модератори , но пък не съжалявам!
                      Last edited by fade; d.m.y г., 11:18.
                      Have A Nice Day
                      o/_______\o
                      (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                      []=о===о=[]

                      Comment


                      • #26
                        Местете я дето искате. Аз си оправих колата днес Обороти бетон дори и на климатик вече След лека консултациика с едни пичове в UK. Колата ми отново си върви нормално. Пали от раз без проблем и без да тресе.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от thecleaner
                          ако ще е мултиджет поне 20в да е, нема се излагаме да караме 4 цилиндрови дизели. А по темата, по метода на изключването аз казвам така не е от кофти бензин, не е от ламбда, не е от дебитомер, не е от свещи , не е от дросел, не е от чип, тия нещица съм ги сменил съвсем скоро при Бобо, дросела беше чист та чист, колата ми е на 107 000км реални. И още едно наблюдение паля, на момента гася колата и при втория опит колата си запалва без проблем.
                          В това изброяване си пропуснал едно - точно за него става въпрос

                          Comment


                          • #28
                            Момчета,след като си мерихте всички израстъци,очаквам някой да даде резюме на проблема.Иначе темата да си я бяхме преместили в общи приказки още от началото.Или в кофата за боклук.По принцип няма значение,че някой се горещи малко повече,но поне да има резултат.Иначе темата ще си остане импотентна и безплодна.Аз от своя страна хващам метлата и лопатата да разчистя!
                            Последните постове нарочно не ги трия!Все пак ОЕМ е обещал по-горе а изясни проблема!
                            Last edited by mordohy; d.m.y г., 13:39. Основание: Добавяне
                            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                            Comment


                            • #29
                              Колегата oem, ако има желание, да сподели как си е решил проблема - ще е много поучително за всички! В противен случай, си е едно празнословене и мястото му е в ...

                              Comment


                              • #30
                                Нека мине известно време бе. Че то винаги след нещо има подбрение за няколко дни и после пак. Нека мине време да видя дали няма да се появи пак проблема. И ако не се появи ще кажа.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X