Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е при студент старт...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #61
    Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
    Не отхвърляй вариантите така лесно с презумпцията "не може да е това" защото предполагам знаеш законите на Мърфи. Наскоро имах такъв случай с един двигател от който местните селски майстори вдигнаха ръце. Точно така отхвърлих нещо което ми се струваше малко вероятно като причина (да не кажа невероятно) и се оказа точно то! Разбира се преди това ми скъса нервите!



    Аре без драматургия "викам" аз!


    Казах ти опитай да симулираш подгряването със съпротивление, ако има пробив към маса вътре в сензора ще си проличи точно по този начин. Търси и този прословут + откъде се захранва, бас ловя че накрая има и предпазител и реле да не би там да имаш лош контакт въпреки, че щом работи с откачено подгряване вероятността за пробив в самият датчик е по-голяма.
    Хайде да не го мисля сега. От много размисли файда няма. Трябва да се мери. Писна ми да хвърлям боб

    Ключа на имото изгасва веднага. Запалването го има. Сместа се обърква. Не знам вече да не би да се окаже на края някой от датчиците за запалването.
    Last edited by oem; d.m.y г., 11:06.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #62
      А какво стана с бобините, разбра ли на 4-ти цилиндър какво се случва?Трудно палене, детонации, увеличени електромагнитни смущения.....все неща свързани със запалителната уредба.Въпросните смущения може по някакъв начин да бъзикат сигнала на сондата, знам ли?
      sigpic
      "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

      Comment


      • #63
        Първоначално публикувано от kuker Покажи съобщение
        А какво стана с бобините, разбра ли на 4-ти цилиндър какво се случва?Трудно палене, детонации, увеличени електромагнитни смущения.....все неща свързани със запалителната уредба.Въпросните смущения може по някакъв начин да бъзикат сигнала на сондата, знам ли?
        И 4-тирите бубини работят. И тях мерихме.

        В неделя ще дам малко предварение на всмукателния вал вече. 1 градус може би. Сетихме се тая вечер.. понеже шайбата на вариатора която бях сложил от ремонтния комплект явно вече се е изяла и тя. Защото вариатора запона да трака пак при първо палене. Ако се е износила ще върне вала малко назад и ще стане закъснение при отварянето на клапаните. Аз така или иначе съм решил да купя нов вариятор, сега ще си бележа шайбата и вариатора с белези от тънък маркер и просто ще го отхлабя и ще го бутна мнооого малко напред. И ще видим какво ще стане.
        Last edited by oem; d.m.y г., 00:55.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #64
          Ама ти вариатор за смяна ли имаш? Първо трябваше да почнеш от там, според мен. За какви центровки, какви обороти въобще говорим ...

          Comment


          • #65
            Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
            Ама ти вариатор за смяна ли имаш? Първо трябваше да почнеш от там, според мен. За какви центровки, какви обороти въобще говорим ...
            Ми аз го бях ремонтирал. Миналото лято му слагах ремонтен комплект. И снощи се стих, че тази пластмасова шайба се износва. И като истънее, пружината натиска на вътре и вала се връща вече в закъснение от първоначалната центровка. Ще му дам предварение от шайбата както е така зацепена и ше видим. Току виж това се оказало, че просто късно отварят и затварят клапаните.

            И все пак не ми се вярва да е това, но трябва да го пробвам.
            Last edited by oem; d.m.y г., 09:43.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #66
              Това, че не ти се вярва е една бира. Скромните ми наблюдения сочат, че ремонтните комплекти са несериозна работа. Пробега им е много малък. Най-истинско е подмяна на целия вариатор с нов. Сега ще кажеш - скъпо. Така е. Несериозно е да си зацепваш валовете с пети, при положение, че вариаторът е износен. Какво мислиш?

              Comment


              • #67
                Първоначално публикувано от oem
                Ама напълно си прав бе бате Аз толкова съжелявам, че не го смених, а сложих тоя комплект. На 8000 км започна да притраква от време на време при палене. Сега почна още по-често.
                "Совите не са това, което са ..."

                По-нагоре в темата изказах съмнение за механичен проблем. Тъй и тъй е добре да си смениш вариатора, не барай повече електрониката, да видим няма ли да се оправи тази кола ...

                Comment


                • #68
                  Първоначално публикувано от kuker
                  Знам че си използвал пети.Друго имах в предвид.Примерно грешна посока на поставяне на ремъка.....примерно де.
                  А ако 1 градус оказваше такова влияние, много рядко щяхме да виждаме TS в движение.
                  Ремъка е сложен както трябва. Бе да ти кажа ако се износи шайбата качествено може да се развнява на 1 зъб разминаване.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #69
                    Първоначално публикувано от oem
                    Ясно за вариатора. Ще го сменям. Отдавна му се каня.
                    Пробвах и с други релета. А плюса си е хубав плюс. Мерено е.
                    Пробата с други релета преди да оправиш оня проблем с масата ли беше или след това?
                    И моя вариатор си претраква в началото, но не ми прави подобни проблеми. Това което казваш, че има аксиално износване във вариатора според мен не е вярно! Дори версията със заострените зъби, също според мен е не правдоподобна. Разглеждал съм устройството му и според мен проблема е на съвсем друго място! Това че износва бързо пласмасовата гривна не означава, че така се износва и метала... Окончателно закл. обаче може да се прави само след евентуална дефектация, тъй като засега това са само предположения (и то моите предположения) в сферата на теорията!
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • #70
                      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                      Пробата с други релета преди да оправиш оня проблем с масата ли беше или след това?
                      И моя вариатор си претраква в началото, но не ми прави подобни проблеми. Това което казваш, че има аксиално износване във вариатора според мен не е вярно! Дори версията със заострените зъби, също според мен е не правдоподобна. Разглеждал съм устройството му и според мен проблема е на съвсем друго място! Това че износва бързо пласмасовата гривна не означава, че така се износва и метала... Окончателно закл. обаче може да се прави само след евентуална дефектация, тъй като засега това са само предположения (и то моите предположения) в сферата на теорията!
                      След проблема с масата пробах релетата. Това за заострените зъби не го разбрах.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #71
                        Заострените зъби на еволвентните шлици вътре в следствие на износване! Някой беше го споменал това в предишни обсъждания на вариатора и от какво е породен шума. Сега замисляйки се след няколкото поста свързани с въпросния вариатор като, че ли ми се избистря какво може да се случва. Може би при центроване с въпросният нов пласмасов пръстен вътре нещата са наред... тъй като пластмасовия пръстен се износва бързо и от тук може да ти бяга центровката на фазите. Сега колко градуса е в момента не е много ясно, тъй като нито знам дебелината на пръстена нито наклона на винтовия канал. Това не може да се случи на "тракащ" вариатор в който няма пласмасов пръстен тъй като там центровката е твърда до упор на метал(който не се износва), а при ремонтен комплект на пластмаса която се износва с времето. Правеше ли ти проблем с тракащият вариатор преди да сложиш ремонтният комплект? Не знам дали разбираш какво искам да ти кажа, но не ми се пише повече. Затова казвам трябват ми два, три тракащи вариатора и ще сме наясно с положението. Вече знам откъде мога да взема един. Ако сменяш твоя, мога ли да разчитам на стария който ще свалиш? И примерно моя (който ще сменям евентуално на есен) стават три може би ще имаме по ясна картинка след дефектация.
                        П.П. И въпреки всичко аз залагам на електрически проблем... такива случайни проявления имат в повечето случаи електрически характер.
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • #72
                          Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                          Заострените зъби на еволвентните шлици вътре в следствие на износване! Някой беше го споменал това в предишни обсъждания на вариатора и от какво е породен шума. Сега замисляйки се след няколкото поста свързани с въпросния вариатор като, че ли ми се избистря какво може да се случва. Може би при центроване с въпросният нов пласмасов пръстен вътре нещата са наред... тъй като пластмасовия пръстен се износва бързо и от тук може да ти бяга центровката на фазите. Сега колко градуса е в момента не е много ясно, тъй като нито знам дебелината на пръстена нито наклона на винтовия канал. Това не може да се случи на "тракащ" вариатор в който няма пласмасов пръстен тъй като там центровката е твърда до упор на метал(който не се износва), а при ремонтен комплект на пластмаса която се износва с времето. Правеше ли ти проблем с тракащият вариатор преди да сложиш ремонтният комплект? Не знам дали разбираш какво искам да ти кажа, но не ми се пише повече. Затова казвам трябват ми два, три тракащи вариатора и ще сме наясно с положението. Вече знам откъде мога да взема един. Ако сменяш твоя, мога ли да разчитам на стария който ще свалиш? И примерно моя (който ще сменям евентуално на есен) стават три може би ще имаме по ясна картинка след дефектация.
                          П.П. И въпреки всичко аз залагам на електрически проблем... такива случайни проявления имат в повечето случаи електрически характер.
                          С напълно тракащ вариатор не съм имал проблеми. Слагам шайбата, зацепвам и 1 година нямах никакви проблеми. Дебелината на шайбата е 2 мм. Сега в момента колко е не зная. Виждал съм напълно износена шайба. Останалото парче от нея беше по тънко от вестник. та мисълта ми е точно като твоята. Вече с износената шайба тайминга вече не е такъв какъвто е бил с новата шайба. Ъгъла на шлиците мисля беше около 30 градуса, но не се сещам точно колко. Може и да се бъркам.

                          Не пречи да пробвам все пак да дам малко предварение. Нищо, че ще си разбутам центровката която вече е объркана от тая шайба. Ще си бележа вариатора и шайбата с маркер.

                          Иначе аз съм отварял поне 5 вариатора вече и не съм виждал износване в шлиците.
                          Last edited by oem; d.m.y г., 17:04.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #73
                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            С напълно тракащ вариатор не съм имал проблеми. Слагам шайбата, зацепвам и 1 година нямах никакви проблеми. Дебелината на шайбата е 2 мм. Сега в момента колко е не зная. Виждал съм напълно износена шайба. Останалото парче от нея беше по тънко от вестник. та мисълта ми е точно като твоята. Вече с износената шайба тайминга вече не е такъв какъвто е бил с новата шайба. Ъгъла на шлиците мисля беше около 30 градуса, но не се сещам точно колко. Може и да се бъркам.

                            Не пречи да пробвам все пак да дам малко предварение. Нищо, че ще си разбутам центровката която вече е объркана от тая шайба. Ще си бележа вариатора и шайбата с маркер.

                            Иначе аз съм отварял поне 5 вариатора вече и не съм виждал износване в шлиците.
                            Няма нужда да даваш предварение, мисля че ще е напразно.Ако се съмняваш в центровката, само я провери.Според мен, вариатора може да дава само предварение.Шайбата не дава крайното положение на елементите.Нямам вариатор под ръка, но съм сигурен, че ще съм категоричен.
                            sigpic
                            "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                            Comment


                            • #74
                              Като прочетох темата,косата ми настрахна,аз бих потърсил по-голям баир и бих я засилил по-нанадолнището....и да си е...бе маиката Щастлив съм ,че нямам подобни проблеми(неразрешими)!!!



                              Колега,спамерския раздел е по-горе!Тука другите се опитват да разрешават технически проблеми,а моята работа е да чистя!
                              Last edited by mordohy; d.m.y г., 14:34.

                              Comment


                              • #75
                                Ами не е, ама не щеш да слушаш.fade ти каза за електрото, пак не слушаш.
                                Дай да проверим закона на Мърфи-"Откачиш ли буксата на екуто, е много вероятно ,да попадне метален елемент, и да премости пинове."
                                Ако не, викай екзорсист.
                                sigpic
                                "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                                Comment

                                Working...
                                X