Известие

Collapse
No announcement yet.

Възможно ли е при студент старт...?

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #91
    Ти остави черпенето за после, като решиш проблема...
    По добре опиши тука накратко каква методика и установка смяташ да използваш при чистене на дюзите довечера! Питам не за друго, ами за да няма утре емотки с тъжни личица ако прецакаш някоя!
    Have A Nice Day
    o/_______\o
    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
    []=о===о=[]

    Comment


    • #92
      Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
      Ти остави черпенето за после, като решиш проблема...
      По добре опиши тука накратко каква методика и установка смяташ да използваш при чистене на дюзите довечера! Питам не за друго, ами за да няма утре емотки с тъжни личица ако прецакаш някоя!
      Ам... не знам. Довечера ще ми обеснят. Ваничката с препарат и с комутатор. До колкото съм виждал се слагат дюзите във ваната пълна с препарата, закачат се дюзите на комуатора и се пуска с някаква честота на ваната и комутиране. Но точно вече ще ми обеснят довечера. Ще взема ваничката от един сервиз. Познати са ми. И те ще ми кажат как точно да ги чистя и колко време. Понеже да не им вися на главата, че има много коли там ще си ги чистя в гаража.

      Първоначално публикувано от spe4elist Покажи съобщение
      Мани, мани ... Откакто се помня, все пиян ходя ...
      От 17 до 23 Август ще съм във Варна. Ще има да се чееееерпим
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #93
        Добре, щом е нещо готово и технологията е отработена...
        Исках да те предупредя, да внимаваш да не прегрееш соленоидите тъй като по време на работа горивото което преминава през тях ги охлажда! Предполагам, че това което ще използваш е ултразвукова вана... само като съвет, (който си мисля, че няма да навреди) потопи колкото се може по голяма част от инжектора в почистващата течност, само куплунга да бъде отгоре и използвай колкото се може по-голямо к-во течност за да се разсейва топлината! Също така внимавай с "химията" защото е страшно агресивна и да не плачеш после, че имаш пикаещи дюзи... Сега, ако питаш мене: обикновено преди да се чистят се проверяват, дали имат нужда от чистене, ама ти си знаеш!!!
        Дано да е в това проблема (повярвай ми искрен съм), макар, че... едва ли!
        Успех!
        Have A Nice Day
        o/_______\o
        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
        []=о===о=[]

        Comment


        • #94
          Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
          Добре, щом е нещо готово и технологията е отработена...
          Исках да те предупредя, да внимаваш да не прегрееш соленоидите тъй като по време на работа горивото което преминава през тях ги охлажда! Предполагам, че това което ще използваш е ултразвукова вана... само като съвет, (който си мисля, че няма да навреди) потопи колкото се може по голяма част от инжектора в почистващата течност, само куплунга да бъде отгоре и използвай колкото се може по-голямо к-во течност за да се разсейва топлината! Също така внимавай с "химията" защото е страшно агресивна и да не плачеш после, че имаш пикаещи дюзи... Сега, ако питаш мене: обикновено преди да се чистят се проверяват, дали имат нужда от чистене, ама ти си знаеш!!!
          Дано да е в това проблема (повярвай ми искрен съм), макар, че... едва ли!
          Успех!
          Ми те момчетата там са чистили доста дюзи. Те поставят АГУ на автомобили и там често им се налага. Така, че мисля знаят какво да правят и ще обеснят. Иначе ваничката не е малка и ще ги потопя максимално. Пускали сме ги на тестер иначе дюзите, но тестера няма колбички. Не можем да видим какъв е дебита им. А просто гледаме визуално разпръскването, което все едно нищо не сме направили. И да не е това проблема поне си мисля, че няма да навреди
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #95
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            ...
            Пускали сме ги на тестер иначе дюзите, но тестера няма колбички. Не можем да видим какъв е дебита им. А просто гледаме визуално разпръскването, което все едно нищо не сме направили. ...
            Е добре де колега, толкова ли няма в Г.Оряховица една мерителна мензура? Да не говорим пък, че хронометър има на всеки часовник, а калкулатор на всеки GSM!
            Направо ще ме уморите ей!
            Have A Nice Day
            o/_______\o
            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
            []=о===о=[]

            Comment


            • #96
              Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
              Е добре де колега, толкова ли няма в Г.Оряховица една мерителна мензура? Да не говорим пък, че хронометър има на всеки часовник, а калкулатор на всеки GSM!
              Направо ще ме уморите ей!
              Ам... тоя тестер е самоделка. Помпа, с аквариум, с тъч панел иначе о софтуер за комутиране на инжекторите. Та моя приятел си го беше направил и сега нещо го развали, че му трябваше компютъра. И сега няма как да ги измерим вече. Дори и да намерим мензура. Ако имаше как щях да ги измеря ама... А и незнам колко трябва да е дебита на дюзите. 240 кубика ли бяха? или 270?

              Другото най-гадното е, че нямам много време да се знаимавам. Сам неделя ми е свободен ден и тогава обикновено на жената трябва да обърна внимание. През седмицата се прибирам в 5 часа, да хапна, едно друго и то ме домързява. С жената да излезнем някъде и много рядко ей така ми излиза време. Предполагам ме разбираш.
              Last edited by oem; d.m.y г., 15:48.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #97
                Днес след работа ходих в сервиза. Ама те хората затварят в 6. 1 час седяха дюзите във ваничката. Течноста почерня на края. Имаше бая мизериики ама дали са от вътре или от вън...

                Та запалих я. И пак почна да приплюва. Мисля, че нямаше ефект, но ще видя утре сутрин все пак. А и за 1 час май нямаше много файда.

                Другото което ми прави впечатление е че от изпускателните колектори докато работи мотора се чува едно цъкане в такт с мотора. И върви с оборотите. Също и като преминавам през 2000 оборота пак точно на колекторите има едно зъркане на ламарина. Да не би да имам разтракани сегменти?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #98
                  Хм. Втори ден палим добре. Дюзите като че ли работят по-тихо сега...
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #99
                    Е ха дано...
                    Дупката запуши ли?
                    Have A Nice Day
                    o/_______\o
                    (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                    []=о===о=[]

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                      Е ха дано...
                      Дупката запуши ли?
                      Днес ще поръчам нова гарнитура за колекторите. Ама сигурно ще занеса дюзите да ги чистет още. Тия в сервиза казаха, че за 1 час нямало да стане нищо. Трябвало поне 4 часа да седят във ваната. И сигурно ще им ги занеса тези дни.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • Ами добре щом има положителни резултати!
                        Но няма да е лошо да използваш някъде по-горе някъде споменатата помпичка от аквариум и да пуснеш през дюзите да протича въпросната почистваща течност макар и с не много високо налягане. Хем да ги охлажда, хем ще отнася продуктите защото "помпеният" ефект на отварянето и затварянето на иглата не е е много силен! Не знам точно каква смес ползвате за почистването, но понякога в нея има абразиви! Не прекалявай с времето за чистене за да не се получи обратен ефект!
                        Успех!
                        Have A Nice Day
                        o/_______\o
                        (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                        []=о===о=[]

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от fade Покажи съобщение
                          Ами добре щом има положителни резултати!
                          Но няма да е лошо да използваш някъде по-горе някъде споменатата помпичка от аквариум и да пуснеш през дюзите да протича въпросната почистваща течност макар и с не много високо налягане. Хем да ги охлажда, хем ще отнася продуктите защото "помпеният" ефект на отварянето и затварянето на иглата не е е много силен! Не знам точно каква смес ползвате за почистването, но понякога в нея има абразиви! Не прекалявай с времето за чистене за да не се получи обратен ефект!
                          Успех!
                          И аз не знам каква е течснота. Те са два препарата до колкото видях. Еидния е течен, другия е на прах и се сипват заедно във ваната.
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от spe4elist
                            Според мен на дюзите им няма нищо. Но едната профилактика не пречи. Очаквам с нетърпение новата гарнитура на изпускателните колектори...
                            Значи то е ясно, че от дупката са детонациите в изпускателната система, като се има предвид и обогатената смес за прогряване на двигателя, да приемем и версията лош разпръсквач (въпреки, че и според мен е по-малко вероятна) и капки които не могат да изгорят ... работата е ясна. Но се чудя, защо няма да пали от първия път, че чак и ще гасне. Както и да е скоро ще се изясни.
                            Интересно Novachev защо, не се обажда, какво стана с неговата

                            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                            И аз не знам каква е течснота. Те са два препарата до колкото видях. Еидния е течен, другия е на прах и се сипват заедно във ваната.
                            Течното може би е детергент или ПАВ по простичко сапуни, а второто (праха) по всяка вероятност е абразива (но може и да не е така). Ако те интересува мнението ми: Опитай се да разбереш, кое какво е и сложи от абразива по-малко отколкото е предписано даже въобще не слагай! Няма логика да са ти чак толкова много затлачени дюзите при положение, че нямаш газова инсталация и дюзите работят постоянно. Доколкото знам караш автомобила само с хубав бензин, така че...
                            Last edited by fade; d.m.y г., 16:34.
                            Have A Nice Day
                            o/_______\o
                            (Оo=\°/=oO) Alfa Romeo 156 1,8TS '00 ГИ "Фобос"
                            []=о===о=[]

                            Comment


                            • Не знам обаче от два дни колата докато чукна и запалва. Даже сама си подава газ и заковава 1200 оборота. Преди не искаше да вдигне 1200. А пали държи 1000 оборота 1, 2 секунди и гасне веднага. После пали държи 1000 оборота и тресе, след малко качва 1100, след малко пада на 700 и или пак угасва или пак ги качва. Река ли да подам газ не поема.

                              Сега е доооста по-добре.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • Последните две сутрини е има-няма 10-12 градуса.Чакай да стане пак 20-25 градуса и тогава виж.
                                Alfa Mito 1.4
                                156 2.0 155 ex
                                156 sw 2004 1.9 jtd 16v ex

                                Comment

                                Working...
                                X