Известие

Collapse
No announcement yet.

Измиване на радиатор - къде и колко би трябвало да струва?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Измиване на радиатор - къде и колко би трябвало да струва?

    Това е въпросът общо взето.
    Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
    AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
    Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

  • #2
    Къде искаш да го измиеш от вътре или само външно. Ако е само от вън и е достъпен от всякъде отиваш на първата мивка и ти го измиват. Аз моите всяка седмица си ги мия в къщи с водоструиката.

    Comment


    • #3
      Искам вътрешна промивка. Ама толко ли етъп въпросът, че няма кой да отговори?
      Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
      AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
      Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

      Comment


      • #4
        Мога да ти кажа в Нови Искър къде има в София съм виждал някъде по пресечките на Козлодуй, имаше и ключар в същият сервиз. Между раковска и луиза в това каре някъде беше.

        Comment


        • #5
          Сипи една добавка за промиване и готово.Какъв е проблема? Най-вероятно ще се появът доста течове,но после добавка за спиране.Пробвай и с Калгон.
          Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
          Opel Astra J
          ex:
          Alfa Romeo 164 2.5TD
          Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
          Alfa Romeo 164 2.0T.S.

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
            Сипи една добавка за промиване и готово.Какъв е проблема? Най-вероятно ще се появът доста течове,но после добавка за спиране.Пробвай и с Калгон.
            Тия добавки за спиране нали знаеш кво да направиш с тях?

            Радиатор се промива най-лесно с цвик. Понеже се съмнявам че Кольо има от къде да го намери, а теиз неща за промиване по магазините нищо не вършат, най-добре на село с маркуча - 20 минути отиват доката спре да тече гняс.

            Нищо не струва, щото няма кой да се занимава да ти го направи като хората.
            Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
              Нищо не струва, щото няма кой да се занимава да ти го направи като хората.
              точно това е истината... иначе да ако имаш къде да откачиш големите маркучи и с маркуча на двора - това ти е варианта!


              Даването на газ, води до пристрастяване!
              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
              Volvo V50 2.0D by RuBig

              Comment


              • #8
                Ще ме извинявате, ако цапам темата, не, че и аз нямам проблеми със загряването когато е на клима, и с радиатора ми, най-вероятно за смяна вече, но аз за други марки поне не съм чувал за такива проблеми и то при толкова хора с Алфи, това да не е пак от мойте любими "Типично и нормално за Алфа, не го мисли"
                sigpic
                ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                0889 636 093

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                  Ще ме извинявате, ако цапам темата, не, че и аз нямам проблеми със загряването когато е на клима, и с радиатора ми, най-вероятно за смяна вече, но аз за други марки поне не съм чувал за такива проблеми и то при толкова хора с Алфи, това да не е пак от мойте любими "Типично и нормално за Алфа, не го мисли"
                  Влади, смърт без причина няма, така че някой ако ти каже тоя лаф за типичното и нормалното му кажи да си го завре нали знаеш къде. А запушването на радиатора е проблем на всички коли, можеш да бъдеш сигурен.

                  Отделен въпрос е, че за повечето здрави немски марки климатикът е извънреден лукс, така че няма как да го почувстват тоя проблем.
                  Ако ти е писано да се обесиш, няма да се удавиш
                  AlfaRomeo 155 1.8 TS 129 к.с. 1995 г., AlfaRomeo 166 2.4 JTD 140 к.с. 2002 г. , Volvo S60 2.4D Sport 163 к.с. 2008 г. - EX;
                  Opel Insignia ST 2.0 BiTurbo CDTI 194 к.с. 2014 г. (Алфа под прикритие)

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                    Ще ме извинявате, ако цапам темата, не, че и аз нямам проблеми със загряването когато е на клима, и с радиатора ми, най-вероятно за смяна вече, но аз за други марки поне не съм чувал за такива проблеми и то при толкова хора с Алфи, това да не е пак от мойте любими "Типично и нормално за Алфа, не го мисли"

                    БМВ-тата на възрастта на нашите алфи имат такива страдания с техните радиатори, че не е истина. В тоя ред на мисли не са само алфите.

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
                      Тия добавки за спиране нали знаеш кво да направиш с тях?

                      Радиатор се промива най-лесно с цвик. Понеже се съмнявам че Кольо има от къде да го намери, а теиз неща за промиване по магазините нищо не вършат, най-добре на село с маркуча - 20 минути отиват доката спре да тече гняс.

                      Нищо не струва, щото няма кой да се занимава да ти го направи като хората.
                      Ми единственото което се сещам да направя с тази добавка е да я сипя в казанчето за антифриза.Ти ако имаш други предложения сподели.... Полза от тях определено има.
                      По отношение на промиването с маркуча на село.... да ако има ръжда и утайки ще ги премахнеш,но ако има котлен камък и отлагания и 50 кубика вода да прекараш през радиатора ползата ще е нулева.

                      ---------- Post added at 19:47 ---------- Previous post was at 19:32 ----------

                      Първоначално публикувано от raiders Покажи съобщение
                      Ще ме извинявате, ако цапам темата, не, че и аз нямам проблеми със загряването когато е на клима, и с радиатора ми, най-вероятно за смяна вече, но аз за други марки поне не съм чувал за такива проблеми и то при толкова хора с Алфи, това да не е пак от мойте любими "Типично и нормално за Алфа, не го мисли"
                      Възможно е да са ти мръсни радиаторите външно и топлоотдаването да не е достатъчно.Измии си радиаторите външно.При градско каране на климатик при 35* външна температура е нормално да ти държи малко по-високи температури.
                      При другите марки също има проблеми.Аз има и Опел Астра и сега в жегите в задръстване стрелката седи м/у 93-98*.
                      Last edited by Boby; d.m.y г., 22:35.
                      Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                      Opel Astra J
                      ex:
                      Alfa Romeo 164 2.5TD
                      Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                      Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                      Comment


                      • #12
                        Да чукна на дърво аз проблеми с охладителната система нямам! На клима, без клима, в задръствания, на магистрала все си е забила на 90 градуса стрелката и не мърда

                        Само дето направих тая "магия" - измих си радиаторите от вън с пароструйка и излезе една шепа пчели, мухи, и други летящи насекоми... От тогава климатика работи значително по-добре!
                        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                        FIAT Coupe 16VT
                        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от koolio Покажи съобщение
                          Влади, смърт без причина няма, така че някой ако ти каже тоя лаф за типичното и нормалното му кажи да си го завре нали знаеш къде. А запушването на радиатора е проблем на всички коли, можеш да бъдеш сигурен.

                          Отделен въпрос е, че за повечето здрави немски марки климатикът е извънреден лукс, така че няма как да го почувстват тоя проблем.
                          Значи сигурно нямам голям опит с колите до сега за 9г. съм карал само 3, просто забелязвам типични неща и то при 156 и ги отбелязвам като нищо смущаващо, просто колата и модела са си така.
                          sigpic
                          ex Аlfa Romeo 156 2.0 16V TWIN SPARK mod '99 замина...
                          0889 636 093

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Да чукна на дърво аз проблеми с охладителната система нямам! На клима, без клима, в задръствания, на магистрала все си е забила на 90 градуса стрелката и не мърда

                            Само дето направих тая "магия" - измих си радиаторите от вън с пароструйка и излезе една шепа пчели, мухи, и други летящи насекоми... От тогава климатика работи значително по-добре!
                            Няма такъв вариант температурата в двигателя да ти е винаги 90* Това,че компютъра ти показва на таблото 90 не значи,че при всеки режим на работа е толкова.
                            Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                            Opel Astra J
                            ex:
                            Alfa Romeo 164 2.5TD
                            Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                            Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                            Comment


                            • #15
                              Преди да сменя термостата тази температура, която ми показваше на таблото варираше...от 70 до 90...След смяната му с нов, температурата се вдига доста по-бързо до 90 и си ги заковава...

                              Не споря, че може и да има +- 2,3,5 градуса разлика с "реалната" темп. на двигателя...
                              Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                              FIAT Coupe 16VT
                              Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                              Comment

                              Working...
                              X