Известие

Collapse
No announcement yet.

Ръководство - тестване на Common Rail дюзи

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Извини ме, че го дъвча въпроса, ама регулатора за налягане промени ли се нещо? Че ми е интересно при тез кочини как е?
    Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
    Lancia Kappa JTD '98 -

    Comment


    • #17
      Добър въпрос, ако в логовете има и неговите стойности, ще гледам да направя нов лог тия дни.
      ex - 147 16v multijet

      Comment


      • #18
        теста при мен който направих даде
        1 и 2ри цилиндър -14мл/мин,3 и 4-16мл/мин
        според вас всички дюзи ли са за хвърляне?Притеснителнот в случая е че ги рециклираха преди около година.

        Comment


        • #19
          За хвърляне е силно казано, може да им е за подмяна съчмения клапан.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от hrsitow Покажи съобщение
            теста при мен който направих даде
            1 и 2ри цилиндър -14мл/мин,3 и 4-16мл/мин
            според вас всички дюзи ли са за хвърляне?Притеснителнот в случая е че ги рециклираха преди около година.
            Колега , а при тебе проблема какъв беше или по-скоро какво в работата на двигателя те накара да си направиш този тест?
            sigpic... just my own way .... burning tires , driving fast but safely and responsible ... stay alive ... the race does not begin at the starting grid

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от ivan_enchev Покажи съобщение
              Колега , а при тебе проблема какъв беше или по-скоро какво в работата на двигателя те накара да си направиш този тест?
              http://clubalfaromeo.com/forum/showthread.php?t=38531
              Освен това и трудно стартиране на студен двигател

              Понеже не можах да получа адекватни отговори нито във форума нито на други места където я закачаха колата започнах да сменям един по един отделни компоненти Сега наред са дюзите.

              ---------- Post added at 17:53 ---------- Previous post was at 17:46 ----------

              към колегата emzo:
              Четох твои публикации във фиат форума.Разбирам че си доста запознат с устройството и ремонта на този тип дюзи.Къде бих могъл да намеря като резервна част такъв съчмен клапан.Тъй като вече си взех един комплект дюзи 2ра употреба (още не съм ги монтирал) и ще имам един комплект за опити мисля да ги поразгледам отвътре.Ако желаеш да споделиш някакви насоки...

              Comment


              • #22
                Колега, номера на дюзата ти какъв е ?
                Последно не можах да намеря от БГ тази съчма.
                Дай ми номера на дюзата.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #23
                  Номера е 0445110002
                  Намерих един пдф файл с бошови номера на елементите от дюзата (май ти си го прикачал).Могат да ми доставят сачмата,не ми е ясно обаче какво става ако е износено леглото в което ляга но все пак ще я пробвам от любопитство

                  Comment


                  • #24
                    Успех, поиграй си малко
                    ex - 147 16v multijet

                    Comment


                    • #25
                      Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                      Успех, поиграй си малко
                      благодаря

                      Comment


                      • #26
                        И резултатът е ? Или не си ги захванал още ?
                        ex - 147 16v multijet

                        Comment


                        • #27
                          Снабдих се с съчмените клапани и щифтове,поръчах си и една бройка от опъвателния винт да го имам за всеки случай.Бях ограничен откъм време и не съм разглобявал все още.Притесняват ме размерите на сачмите.много са малки и ще трябва да се пипа внимателно.Има ли в еси-троника по подробно последователноста на разглобяване?Намерих някакъв вариант но не съм го инсталирал да видя има ли нещо из вътре.

                          Comment


                          • #28
                            Имаше нещо, но няма как да го принт-на.
                            ex - 147 16v multijet

                            Comment


                            • #29
                              Вчера се събрахме и поразглобихме малко дюзи.
                              Maлко HQ снимков материал:
                              http://img134.imageshack.us/slidesho...id=dsc4272.jpg

                              Резултат от подмяна на разпръсквач - обратно гориво от 18 на 8мл.
                              Резултат от почистване чрез препарати (неефективно) - обратното гориво намаля с някой друг мл., но пак е в повече.

                              Двг замърка много по-добре.
                              Половинчата работа, но като за без подготовка ...толкова.

                              п.с. причина за "операцията" - придърпване, което беше остранено.
                              Last edited by emzo; d.m.y г., 17:17.
                              ex - 147 16v multijet

                              Comment


                              • #30
                                здравей колега а по принцип колко трябва да е излишното гориво знаеш ли
                                156 1,9JTD 2000

                                Comment

                                Working...
                                X