Известие

Collapse
No announcement yet.

GTA спирачни апарати 305 мм на 156 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
    между болтовото разстояние на нормалните е 100мм
    на ГТА с 305мм дискове е 130мм
    на ГТА с 330 мм дискове е 160мм

    на 305 диск може да се сложати 16" джанти
    на 330 само 17"-ки

    ДОТ 5.1 не е с повишена температура на кипене
    На ДОТ 5.1 началната точка на кипене е при по-висока темепратура отколкото на ДОТ4 и останалите. Крайната на всички е около 300 градуса. Демек ДОТ 5.1 ще започва да кипи по-късно от колкото ДОТ 4.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
      на 305 диск може да се сложат и 16" джанти
      съжелявам че съм се подвел и после и други подвел с моето мнение.


      Даването на газ, води до пристрастяване!
      Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
      Volvo V50 2.0D by RuBig

      Comment


      • #18
        Хм. Ам че в такъв случай има ли вариант да се монтират тези апарати? На пух гледам са същите. Или изглеждат същите на ръв поглед.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          разбира се, че има вариант
          правят се едни преходни планки
          иначе най-добрият вариант е направо шенкели от ГТА

          Comment


          • #20
            Снимка нещо на тия планки?
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Също стават апарати от Крос Вагон, заедно със преходните планки. При него междуболтовото разстояние е като та нормарна 156/147 и има заводска преходна планка. Апаратите просто са със челен захват, като при 159-ките (примерно) ползващи Брембо.
              Друг е въпроса, че от Крос Вагон е много трудно да се намерят апарати, но и това е вариант все пак.
              Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

              Comment


              • #22
                Това със 16-ките джанти сигурно ли е на 100%?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #23
                  Зависи от няколко неща-офсет на джантите,големина на апаратите,но по принцип по вероятно е да няма проблеми.На Бобо 145-цата е с 305 мм.и Брембо на 16-ки джанти
                  Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                  Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                  Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                  Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                  Comment


                  • #24
                    Па моите не ги знам как са. О.З. 5x100 са но колко J незнам. Мисля, че са стандартно-нормални ако има такова понятие. Не съм на "Ти" чак толкова с джантите.

                    Иначе искам да видя таква планка направена. Само на снимка да добия представа как изглежда долу горе. И се си ги направя после.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      ...
                      Last edited by pooh; d.m.y г., 12:32.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщение
                        Пак ще ти го напиша. 305мм диск НЕ МОЖЕ да се сложи, освен ако не се смени шенкела от ГТА или си намериш апарат с челен захват или такъв при, който дупките му са на раззтояние по-голямо от 160мм. При 305мм диск, дупките за апрата се падат точно до старите дупки, даже ги застъпват малко (леко по диагонал) и НЕ може да се направи преходна планка. Сега си на 100мм ->130мм следователно 15мм нагоре и 284->305 следователно 10.5мм навън (към периферията на джантата). Затова апарата се изнася радиално навън, за да се отдалечат дупките. Постига се чрез диск с диаметър по-голям от 325мм. Така накладката не използва цялата повърхност на диска, НО спира повече от 305мм диск. Разбира се най-добре е и апарата да е за 330 диск (става от ГТА-2 или ЕВО), но те са много по-скъпи. Успех.
                        Ти как монтира твоите апарати? Снимки имаш ли да видим? Аз разбирам долу горе какво ми каза, но бих искал да го видя нагледно как е направено. Ако имаш снимки на захващането?
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          ...
                          Last edited by pooh; d.m.y г., 12:32.

                          Comment


                          • #28
                            Същите апарати ги имам и при мен. Но искам 305 диск да си сложа. Някой ден като сваляш някоя от джантите да те помоля ако се сетиш за мен да щракнеш една снимка от вътре да видя смамо да добия представа.

                            Благодаря.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #29
                              Оф, мотат се из иБея 1 ГТА на части, и спирачни също, но тежък мамка им и до БГ шипинга ще е майка си и баща си.......
                              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                              Comment


                              • #30
                                мхм... 30 кг до България от Англия над 150 паунда. Нали се мотат едни брони от ГТА. Исках да ги купувам, но пича като ми каза 250 паунда шипинг и 200 паунда за броните и се отказах.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X