Първоначално публикувано от голямата риба
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
GTA спирачни апарати 305 мм на 156 16v
Collapse
X
-
Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
-
Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщениена 305 диск може да се сложат и 16" джанти
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Хм. Ам че в такъв случай има ли вариант да се монтират тези апарати? На пух гледам са същите. Или изглеждат същите на ръв поглед.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
-
Също стават апарати от Крос Вагон, заедно със преходните планки. При него междуболтовото разстояние е като та нормарна 156/147 и има заводска преходна планка. Апаратите просто са със челен захват, като при 159-ките (примерно) ползващи Брембо.
Друг е въпроса, че от Крос Вагон е много трудно да се намерят апарати, но и това е вариант все пак.Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
Comment
-
Това със 16-ките джанти сигурно ли е на 100%?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Зависи от няколко неща-офсет на джантите,големина на апаратите,но по принцип по вероятно е да няма проблеми.На Бобо 145-цата е с 305 мм.и Брембо на 16-ки джантиFiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
Piaggio Liberty 05" 50cc 2T
Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex
Comment
-
Па моите не ги знам как са. О.З. 5x100 са но колко J незнам. Мисля, че са стандартно-нормални ако има такова понятие. Не съм на "Ти" чак толкова с джантите.
Иначе искам да видя таква планка направена. Само на снимка да добия представа как изглежда долу горе. И се си ги направя после.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от pooh Покажи съобщениеПак ще ти го напиша. 305мм диск НЕ МОЖЕ да се сложи, освен ако не се смени шенкела от ГТА или си намериш апарат с челен захват или такъв при, който дупките му са на раззтояние по-голямо от 160мм. При 305мм диск, дупките за апрата се падат точно до старите дупки, даже ги застъпват малко (леко по диагонал) и НЕ може да се направи преходна планка. Сега си на 100мм ->130мм следователно 15мм нагоре и 284->305 следователно 10.5мм навън (към периферията на джантата). Затова апарата се изнася радиално навън, за да се отдалечат дупките. Постига се чрез диск с диаметър по-голям от 325мм. Така накладката не използва цялата повърхност на диска, НО спира повече от 305мм диск. Разбира се най-добре е и апарата да е за 330 диск (става от ГТА-2 или ЕВО), но те са много по-скъпи. Успех.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Същите апарати ги имам и при мен. Но искам 305 диск да си сложа. Някой ден като сваляш някоя от джантите да те помоля ако се сетиш за мен да щракнеш една снимка от вътре да видя смамо да добия представа.
Благодаря.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Оф, мотат се из иБея 1 ГТА на части, и спирачни също, но тежък мамка им и до БГ шипинга ще е майка си и баща си......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
мхм... 30 кг до България от Англия над 150 паунда. Нали се мотат едни брони от ГТА. Исках да ги купувам, но пича като ми каза 250 паунда шипинг и 200 паунда за броните и се отказах.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment