Известие

Collapse
No announcement yet.

GTA спирачни апарати 305 мм на 156 16v

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
    Оф, мотат се из иБея 1 ГТА на части, и спирачни също, но тежък мамка им и до БГ шипинга ще е майка си и баща си.......
    Я линкче ако е с лупи на фаровете?
    Welcome to the real world

    Алфа Ромео 156 2.4 JTD (01г.); Алфа Ромео 146 1.9 TD (98г.); Лада 21051 - Бивша.

    Comment


    • #32
      питайте алфредо , тои мина на ГТА апарати на ГТВ то си и не усети разлика
      най добре е да си запазите стандартната система и да минете на перформанс дискове и накладки
      Volvo S80 2.0 T5 180hp
      Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
      Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

      Comment


      • #33
        Първо се извинявам за старата тема която вадя, но напоследък доста четох по този въпрос. Върти ми се идея за 305mm диск и четири бутални апарати. Невъзможността за монтиране на Brembo от GTA описана от pooh я намерих и в някои чужди форуми. Тук има много добро описание и снимков материал с размерите в поста на Chris155

        Но ми се върти в главата и начин за монтаж с избягването на проблема със застъпването на монтажните отвори - изместване на апарата спрямо оригиналната му позиция. Какво мислите за подобно решение? Какви недостатъци бихте изтъкнали (освен визуалния дефект, който може да се тълкува и като ефект)


        Ето малко снимков материал който намерих в нет-а:

        Предни апарати с диск:


        Задни апарати с диск:

        Задни апарати без диск (вижда се планката):
        sigpic 156SW 1.9JTD 16V

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
          питайте алфредо , тои мина на ГТА апарати на ГТВ то си и не усети разлика
          най добре е да си запазите стандартната система и да минете на перформанс дискове и накладки
          ами тук въобще не съм съгласен. Аз минах на 305мм дискове и четирибутално брембо и разликата от преди е силно осезаема. Преди смяната бях с дупчени и вентилиранти дискове Стейнхоф и хубави накладки и колата изобщо не спираше така. Проблема при монтирането на такива апарати и 16-ките е доста сериозен. На мен ми се наложи да си продам джантите и да купя нови с ЕТ25 и пак съм на около 3мм разстояние .
          няма вече Алфи, няма вече тръпка...

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от WhitePower Покажи съобщение
            питайте алфредо , тои мина на ГТА апарати на ГТВ то си и не усети разлика
            най добре е да си запазите стандартната система и да минете на перформанс дискове и накладки
            Теоретично, практично и физически е невъзможно еднобутален апарат с малък диаметър диск да спира по същия начин като четирибутален с по-голям диск
            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
            sigpic
            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

            Comment

            Working...
            X