Известие

Collapse
No announcement yet.

146 JTD - Конверсия на спирачни апарати и дискове от 257 на 284мм

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • 146 JTD - Конверсия на спирачни апарати и дискове от 257 на 284мм

    Ето как се минава от дискове 257мм на 284мм при АR 146 JTD.Като за начало се сдобих с апарати и дискове от 145QV но в последствие разбрах че с тези дискове няма да стане,проблема идва от там че при тези апарати диска трябва да влезе по-навътре,решението беше да се вземат дискове от Фиат Купе Турбо,намерих тaкива дискове благодарение на Еньо (голямата риба),от него също разбрах че при JTD-то няма нужда да се сменят шенкели,тъй като е с най-големия възможен,по-долу ще видите и схема на двата диска за да видите защо тези от Фиат-а стават а от КуВе-то не.След като ревизирах апаратите минах към монтажа,прилагам снимки за да видите процеса на работа.
    Attached Files
    Last edited by acko88; d.m.y г., 09:48.
    Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
    Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
    Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
    Mercedes Benz A170 CDI FL '01
    Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

  • #2
    в грешка си
    JTD-то е с най-големите възможни шенкели
    на него му трябват само 284мм дискове и спирачни апарати.
    Но няма да си вземеш дискове за QV, а за Q4-ка или фиат купе 2.0 16 турбо
    разликата с QV-то е във височината на диска

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от голямата риба Покажи съобщение
      в грешка си
      JTD-то е с най-големите възможни шенкели
      на него му трябват само 284мм дискове и спирачни апарати.
      Но няма да си вземеш дискове за QV, а за Q4-ка или фиат купе 2.0 16 турбо
      разликата с QV-то е във височината на диска
      С тези дискове няма ли да стане ? Аз съм ги взел временно докато сабера пари за хубави дискове.

      п.с. А Мариян (Muroman) ми каза че можеш да ми помогнеш,прецака ми се резбата на 2 болта на предна лява и задна лява главина.

      acko88
      Last edited by Bojidara; d.m.y г., 23:16.
      Alfa Romeo 146 JTD

      Comment


      • #4
        няма да стане с дискове от куве
        ако искаш имам едни за старо желязо да пробваш

        иначе за другото да имам метчик не е проблем

        Comment


        • #5
          Разчистих темата, след като Еньо посочи правия път на acko88 и той си едитна поста.
          Със здраве да си ги ползваш новите спирачки и да спираш винаги навреме, acko88!
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #6
            Някой не е ли пробвал с дискове и апарати от фиат мареа 2.4TD? Според мен трябва да стане, някой ден като имам повече свободно време може да пробвам.
            sigpic
            _____________________
            Alfa Romeo 146 1.9 JTD

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от excelon Покажи съобщение
              Някой не е ли пробвал с дискове и апарати от фиат мареа 2.4TD? Според мен трябва да стане, някой ден като имам повече свободно време може да пробвам.
              Пробвай,и сподели,че аз имам леки съмнения че апарата и диска нестоят добре и накладката нейска да легне добре
              Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
              Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
              Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
              Mercedes Benz A170 CDI FL '01
              Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от excelon Покажи съобщение
                Някой не е ли пробвал с дискове и апарати от фиат мареа 2.4TD? Според мен трябва да стане, някой ден като имам повече свободно време може да пробвам.
                те са същите каквито е ползвал ацко

                Comment


                • #9
                  аз съм със същите 284мм отпред, и барабани отзад и колата си спира екстра
                  146 Turbo

                  Comment


                  • #10
                    1.4ts -> 284mm
                    Дискове от купе ,шенкели и главини от 146 ти,апарати от ланчия (неизвестна).Нужни са още 2 кормилни какрайника за 284мм дискове (qv,ti,coupe и тн...) или цяла рейка(2.2 оборота от край до край в сравнение с 3 оборота на останалите).
                    Attached Files
                    Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                    Comment


                    • #11
                      ..

                      При мен дойде всичко от купето и пак нямаше проблеми , сега съм пред дилема спортни дискове за тези апарати или направо Брембо от 20Втурбо купенце Гладам прилични оферти за дискове в е-бей .
                      BMW 330 D 280h.p600nm by TST Bmw 725 Toyota Yaris T.Sport ex Alfa Romeo 145 2.0 16v Turbo 200hp Suzuki Burgman 400 Malossi kit

                      Comment


                      • #12
                        Дойде времето да допълня и аз темата.
                        Да поясня, че техническото изпълнение е изцяло на колегата Pinifarina, за което му благодаря
                        Понеже при смяната на ремъци и ролки стана ясно, че старите дискове далеч не са първа младост, реших да ъгрейдна и аз спирачната система отпред. Излишно е да споменавам, че информацията от Еньо по-горе ми помогна да не се лутам в избора на дискове, за което съм му много благодарен (за кой ли път вече )
                        Купих перфорирани Steinhof за фиат купе турбо.




                        Взех и апарати втора ръка, които се заех да почистя, боядисам и сервизирам основно, воден от челния опит на колегата 1115 – цък, за което му благодаря и на него, както и за телефонната консултация. За апаратите и дисковете – кредитс ту това дете на природата Нено
                        Почистването на апаратите с дрелка с телена четчица накрайник и 'ръчна' телена четка дадоха следният резултат, който беше далеч от желания:




                        ...и затова ги дадох да ги бластират на пясъкоструй, след който изглеждаха вече така:




                        След пясъкоструя се чудих дали въобще да ги боядисвам, но грундът и боята бяха купени, а и определено си струваше усилието Та свалихме спирачните цилиндърчета и си прибрах апаратите да си ги боядисам.
                        Праснах им първо две ръце грунд:




                        После две ръце спрейче и резултатът беше:




                        Междувременно купих ремонтен комплект гумички и греси. Има описано коя грес за какво е в темата на Иван, която съм линкнал по-горе. Самата тема я има клонирана и в нашия форум - цък
                        На втората снимка се виждат спрей-грундът и сребристата боя, която използвах.




                        Сега си чакам накладките да пристигнат до към края на седмицата. Поръчал съм Ultimax на EBC. Предстои да купя тея дни спирачни маркучета и течност и когато всичко е готово, ще пристъпим към сглобяването.

                        Това е засега. Ще пиша, когато има по-нанатъшно развитие.
                        Last edited by trustworthy; d.m.y г., 06:27.
                        _______
                        146 JTD - ex
                        Renault Megane II 1.5 dci - ex

                        Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                        Comment


                        • #13
                          Ако мислия,че ще се разминеш само с едни дискоше и апарати много се лъжеш
                          Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от kocta Покажи съобщение
                            Ако мислия,че ще се разминеш само с едни дискоше и апарати много се лъжеш
                            Няма какво да мисля, аз знам вече 2 жтд-та, които са минали на 284мм спирачки без друг хардуер. Просто си следвам последователността при конверсията.
                            Но кажи все пак защо няма да стане
                            Last edited by trustworthy; d.m.y г., 19:54.
                            _______
                            146 JTD - ex
                            Renault Megane II 1.5 dci - ex

                            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
                              Няма какво да мисля, аз знам вече 2 жтд-та, които са минали на 284мм спирачки без друг хардуер. Просто си следвам последователността при конверсията.
                              Но кажи все пак защо няма да стане
                              Съвсем забравих,че сте с най-големите шенкели сорри.
                              Иначе се сменя шенкел и кормилни накрайници (вътрешни и външни) или направо рейката хем е по-къса.
                              Alfa Romeo 145 JTD & Audi A4 B6 1.8T quattro

                              Comment

                              Working...
                              X