Известие

Collapse
No announcement yet.

146 JTD - Конверсия на спирачни апарати и дискове от 257 на 284мм

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
    Мислиш ли, че има смисъл да се слага RBF600 на кола като моята? То не е късно да я сменя пак, но струва ли си? Питам сериозно, защото не разбирам нищо от материята, чувал съм само, че е с висока точка на кипене и се води рейсингова течност.

    Принципно идеята на ъпгрейда беше да сервизирам и подменя всичко по спирачките, а перфорациите по дисковете бяха нещо като 'екстра'
    А какво би казал за Greenstuff? Би ли имало смисъл да се слагат такива на обикновена ежедневка?
    Нали знаеш за мечо пух.
    За преимуществата мисля сам можеш да си направиш изводите. Негативи спрямо другите няма.
    А разликата в цената е максимум 10 лева.

    Comment


    • #32
      То е ясно, че разликата в цените не е проблем, но никога нямаше да се сетя сам Принципно не е късно, предстои смяна на задните спирачни маркучи, че и аз не знам защо не ги купих, да ги сменим днеска.
      А за грийнстаф или някоя от другите цветни пърформънс накладки важи ли максимата на Мечо Пух

      Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
      Колега trustworthy сподели впечатления от Стейнхофа.... Какви накладки им сложи?Аз си взех за отзад надупчени Стейнхоф, но ще ги монтирам до година. Отпред съм с надупчени и нарязани дискове Спарко и съм много доволен.
      накладките са EBC Ultimax. Има ги на една от снимките.
      Иначе няма причина да си недоволен от спаркото, но реалната разлика с гладки дискове едва ли е толкова голяма при ежедневно каране.
      Last edited by trustworthy; d.m.y г., 20:24.
      _______
      146 JTD - ex
      Renault Megane II 1.5 dci - ex

      Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

      Comment


      • #33
        Освен в шума при спиране... Има едно характерно "фучене" при спирането с нарязаните и надупчени дискове, докато при гладките го няма
        А иначе разликата я усетих най-вече при екстремни спирания - едно след друго през лятото, особено на Трак Дея на Калояново!
        Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

        FIAT Coupe 16VT
        Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

        Comment


        • #34
          по-добре RBF660.....Еньо още си мисли че сме 1999 година

          http://www.facebook.com/VenturaGarage
          Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

          Comment


          • #35
            аз съм още в 19 век

            относно накладките, максимата на мечо кух не е много точно
            определено за ежедневно каране, ти трябват накладки които не трябва да бъдат загрявани, за да достигнат оптимален работен диапазон

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              ...А иначе разликата я усетих най-вече при екстремни спирания - едно след друго през лятото, особено на Трак Дея на Калояново!
              Е то основно в такива ситуации би трябвало да се усети разликата, а в ежедневното каране се случват рядко.
              Друга характерна разлика би трябвало да е, че ядат накладките доста по-бързо от гладките дискове

              @голямата риба

              Това за загряването на спирачките е важно да се знае, че да не залитат ентусиастите по рейсинг накладки за евридейките си и после да се чудят защо не спират както трябва.
              _______
              146 JTD - ex
              Renault Megane II 1.5 dci - ex

              Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

              Comment


              • #37
                Аз познавам няколко пича с гриинстъф и неса се оплаквали
                Пламене как е сега колата или още неса олегнали нещата?
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • #38
                  Колата съм я карал след ъпгрейда 3-4 км - колкото да се прибера от сервизчето. Карал съм много внимателно, защото бяха огромни локви и порой, докато се прибирах. 1 час след като се прибрах падна и снегът и сега седи замразена пред нас
                  Нека се постопли и ще кажа отзиви
                  --------------------------------------------------
                  Ъпдейт 1:
                  МИнал съм няма 50 км за момента, но мога да кажа, че разлика в чувствителността на педала няма почти никаква.
                  Накладките свирят обаче
                  ---------------------------------------------------
                  Ъпдейт 2:
                  Вече нявъртях няколко стотака км и накладките почти се напаснаха. Разликата в чувстителността на педала е почти незабележима, но напоследък карам 4 други автомобила, които са толкова различни помежду си, а и от алфата, че просто губя база за сравнение.
                  Иначе накладките просвирват лекичко, макар и рядко, но спирачките са чук!
                  _______
                  146 JTD - ex
                  Renault Megane II 1.5 dci - ex

                  Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                  Comment


                  • #39
                    Минах вече над 1000 км (че много сняг имаше тея месеци и не можах да карам почти ).
                    Свиренето изчезна. Омекване на педала не съм забелязал. Коват си яко спирачките.
                    _______
                    146 JTD - ex
                    Renault Megane II 1.5 dci - ex

                    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                    Comment


                    • #40
                      Ще използвам темата, понеже има много хубав снимков матр'ял, за да попитам за тея дискове стейнхофа...

                      Имахме една лека дискусия с оемоторшпорт за посоката на тия надупчените дискове...Според мен, а и според упътването на сегашните ми дискове (спарко) посоката е, както ги е сложил автора на темата...Според оемотошпорт трябва да е обратно, защото каналите за вентилация са "на обратно" на стейнхофа. Тоест трябва предния ти десен в момента да е предел ляв диск, а преден десен да е преден ляв...

                      Някой може ли да даде някакво логично обяснение за посоката или всеки си ги слага, както оптично му по-харесва
                      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

                      FIAT Coupe 16VT
                      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                        Ще използвам темата, понеже има много хубав снимков матр'ял, за да попитам за тея дискове стейнхофа...

                        Имахме една лека дискусия с оемоторшпорт за посоката на тия надупчените дискове...Според мен, а и според упътването на сегашните ми дискове (спарко) посоката е, както ги е сложил автора на темата...Според оемотошпорт трябва да е обратно, защото каналите за вентилация са "на обратно" на стейнхофа. Тоест трябва предния ти десен в момента да е предел ляв диск, а преден десен да е преден ляв...

                        Някой може ли да даде някакво логично обяснение за посоката или всеки си ги слага, както оптично му по-харесва
                        при мен на стейнхофа на 257.5мм нямаха посоки и са сложени по осмотрение на майстора!
                        Вижте на 284мм дали няма стрелка някъде по диска.

                        Реално посока ще има само ако има посока на ребрата вътре във вентилираната част на диска, защото те реално трябва да работят като перка и да вадят горещото. Ако са ветрилообразно разположени, няма значение посоката.
                        Ето нагледно -



                        Даването на газ, води до пристрастяване!
                        Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                        Volvo V50 2.0D by RuBig

                        Comment


                        • #42
                          Преди време водихме същята дискусия варненци с перфорираните дискове. Оказа се, че ес-класите има и двата варианта.
                          Съгласен съм с горното мнение, че няма значение, стига каналите да са насочени накъдето трябва.
                          _______
                          146 JTD - ex
                          Renault Megane II 1.5 dci - ex

                          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
                            Ще използвам темата, понеже има много хубав снимков матр'ял, за да попитам за тея дискове стейнхофа...

                            Имахме една лека дискусия с оемоторшпорт за посоката на тия надупчените дискове...Според мен, а и според упътването на сегашните ми дискове (спарко) посоката е, както ги е сложил автора на темата...Според оемотошпорт трябва да е обратно, защото каналите за вентилация са "на обратно" на стейнхофа. Тоест трябва предния ти десен в момента да е предел ляв диск, а преден десен да е преден ляв...

                            Някой може ли да даде някакво логично обяснение за посоката или всеки си ги слага, както оптично му по-харесва
                            Ти нещо май май а? Батко ти шпорт ще те излъже ли бре? Еййй недоверчив народ са тия младите
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Ако посоката има някакво значение, според мен с пълна сигурност ще е отбелязано на самия диск така, че да се вижда (както е на гумите с посока)

                              Comment


                              • #45
                                Чакай, че аз съм за бой. Нещо съм се объркал с друга марка дискове явно. Сега си погледнах моите и те с в същата посока. Точно както на снимките точно така трябва да са. Имал съм други дискове за монтаж които са били на обратно и съм те излъгал бате Ма нищо де... сега вече знаеш
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X