Известие

Collapse
No announcement yet.

управление на инжекторите на различните мотори

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • управление на инжекторите на различните мотори

    Винаги съм си мислил че инжекторите се оправляват по отделно от ЕКУ-то,но днес забелязах,че при боксера не е така(1.3 и 1.6)а на всички други са по отделно.Това не е ли предпоставка за лошо смесо образуване или аз не съм много наясно.Ако някой от знаещите тук има малко време и желание нека поясни,че наистина ме изненадва този факт.
    alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
    alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

  • #2
    Колега,не си първия,който се сблъсква с проблема.Объркването идва от аналогията на дюзите при дизеловите мотори.Там впръскването има значение,както е предварението на запалването при бензиновите и за това е в точно определен момент , малко преди горна мъртва точка.При бензиновите тая функция я няма и няма никакво значение,кога точно ще се впръска горивото.Така или иначе се впръсква преди всмукателните клапани в предкамерата.От там се засмуква ,когато се отвори клапана.Дюзите дозират само количеството на впръсканото гориво.Обикновено това става на 90 градуса преди горна мъртва точка на първи цилиндър и става едновременно за всички цилиндри,независимо от броя им.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #3
      добре де а къде отива тогава бензина полепва по стените или?нали трябва да е уж хомогенна сместа,а така тя е такава само за 1ви цилиндър
      alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
      alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

      Comment


      • #4
        Съотношението бензин - въздух е 1 към 14.Това ти дава 14 основателни причини ,въздуха да обере и полепналия по стените бензин.Все пак това е непрекъснат процес и нали не вярваш,че бензина ще остане само по стените.Само след няколко такта,бензина,който се отлага теоретично по стените,ще се изравни с тоя,който се засмуква от тях.Повярвай ми,в началото, до като гоосмислиш е объркващо,но всичко,коети ти казах е азбучна истина!
        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

        Comment


        • #5
          тук вече има логика,а защо замърсения инжектор оказва такова влияние на работата на мотора след като дори и да не пръска на мъгла той пак пръска,или като се зацапат им пада дебита?
          alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
          alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

          Comment


          • #6
            Напоследък е наложен стандарт с поотделно управление на дюзите - т.н. секвенциално. Конкретно при Алфа мисля, че всички евро 3 мотори са така. Или в най-'лошия' случай се управляват 2 по 2.
            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
            Lancia Kappa JTD '98 -

            Comment


            • #7
              Не е смао при евро 3. И по-рано се управляват така. Всеки поотделно.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Не е смао при евро 3. И по-рано се управляват така. Всеки поотделно.
                е на моя мотор примерно работят по двойки - т.е. 2 по 2 пръскат!


                Даването на газ, води до пристрастяване!
                Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                Volvo V50 2.0D by RuBig

                Comment


                • #9
                  Стига глупости,колеги!Когато и да впръскват дюзите е все тая.Забележете,че не връскват в цилиндрите,а преди тях!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                    Стига глупости,колеги!Когато и да впръскват дюзите е все тая.Забележете,че не връскват в цилиндрите,а преди тях!
                    Опааа айде сега пак помисли и такива изказвания
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #11
                      За нас не е толкова важно 'кога', а 'колко' ще пръскат. За да нанесеш корекции в количеството на всеки цилиндър е нужно да ги управляваш поотделно. И имайки 4 отделно командвани дюзи в комбинация с отделно управлявани свещи (бобини) получаваме доста голяма 'свобода' в управлението на двигателя.
                      Мое мнение. Всъщност като се замисля и 'кога' си е важно.
                      Last edited by didod; d.m.y г., 09:43.
                      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                      Lancia Kappa JTD '98 -

                      Comment


                      • #12
                        значи ижекционите теоретично са 2 вида
                        едните впръскват 4 пъти за еднин такт а другите само си впръскват точно когато си му е реда за всеки цилиндър

                        на практика мощността не се променя а само консумираното гориво
                        дават ги че първия вид харчи малко повече но точно колко ......
                        Volvo S80 2.0 T5 180hp
                        Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
                        Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto

                        Comment


                        • #13
                          Купих си други инжектори. Понеже моите не стават колкото и да ги чистя.

                          Удачно ли е да си сложа горивен филтър преди рейката или ще е все тая.

                          Колата работеше добре със старите инжектори когато дойде от италия. 1 година каране с лукойл-ски 98 и нещо им стана на края.

                          Сега с новите да слагам ли филтър? Ще помогне ли нещо?
                          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                          Comment


                          • #14
                            Колата има горивен филтър, отзад след бензиновата помпа. Такаче няма смисъл. Колкото до инжекторите ти каде ги чисти и колко $ ти взеха?
                            Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                            Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                            България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщение
                              Колата има горивен филтър, отзад след бензиновата помпа. Такаче няма смисъл. Колкото до инжекторите ти каде ги чисти и колко $ ти взеха?
                              Колата няма горивен филтър Има една цедка на помпата само и това е. Която филтрира едрите мръсотиики. И си мисля според мен трябва да има и хартиен филтър. С нашите горива...

                              Иначе инжекторите тук в Горна в един сервиз за газови уредби. Имат ваничка и там 2 пъти ги чистихме. 2 седмици подобрение и после пак на студен мотор не можем да двигнем обороти мотора звъни... на газанализатора AFR=15,8.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 14:23.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X