Винаги съм си мислил че инжекторите се оправляват по отделно от ЕКУ-то,но днес забелязах,че при боксера не е така(1.3 и 1.6)а на всички други са по отделно.Това не е ли предпоставка за лошо смесо образуване или аз не съм много наясно.Ако някой от знаещите тук има малко време и желание нека поясни,че наистина ме изненадва този факт.
Известие
Collapse
No announcement yet.
управление на инжекторите на различните мотори
Collapse
X
-
Колега,не си първия,който се сблъсква с проблема.Объркването идва от аналогията на дюзите при дизеловите мотори.Там впръскването има значение,както е предварението на запалването при бензиновите и за това е в точно определен момент , малко преди горна мъртва точка.При бензиновите тая функция я няма и няма никакво значение,кога точно ще се впръска горивото.Така или иначе се впръсква преди всмукателните клапани в предкамерата.От там се засмуква ,когато се отвори клапана.Дюзите дозират само количеството на впръсканото гориво.Обикновено това става на 90 градуса преди горна мъртва точка на първи цилиндър и става едновременно за всички цилиндри,независимо от броя им.На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
-
добре де а къде отива тогава бензина полепва по стените или?нали трябва да е уж хомогенна сместа,а така тя е такава само за 1ви цилиндърalfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Съотношението бензин - въздух е 1 към 14.Това ти дава 14 основателни причини ,въздуха да обере и полепналия по стените бензин.Все пак това е непрекъснат процес и нали не вярваш,че бензина ще остане само по стените.Само след няколко такта,бензина,който се отлага теоретично по стените,ще се изравни с тоя,който се засмуква от тях.Повярвай ми,в началото, до като гоосмислиш е объркващо,но всичко,коети ти казах е азбучна истина!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
тук вече има логика,а защо замърсения инжектор оказва такова влияние на работата на мотора след като дори и да не пръска на мъгла той пак пръска,или като се зацапат им пада дебита?alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL
Comment
-
Напоследък е наложен стандарт с поотделно управление на дюзите - т.н. секвенциално. Конкретно при Алфа мисля, че всички евро 3 мотори са така. Или в най-'лошия' случай се управляват 2 по 2.
Comment
-
Не е смао при евро 3. И по-рано се управляват така. Всеки поотделно.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Първоначално публикувано от oem Покажи съобщениеНе е смао при евро 3. И по-рано се управляват така. Всеки поотделно.
Даването на газ, води до пристрастяване!
Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
Volvo V50 2.0D by RuBig
Comment
-
Стига глупости,колеги!Когато и да впръскват дюзите е все тая.Забележете,че не връскват в цилиндрите,а преди тях!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеСтига глупости,колеги!Когато и да впръскват дюзите е все тая.Забележете,че не връскват в цилиндрите,а преди тях!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
За нас не е толкова важно 'кога', а 'колко' ще пръскат. За да нанесеш корекции в количеството на всеки цилиндър е нужно да ги управляваш поотделно. И имайки 4 отделно командвани дюзи в комбинация с отделно управлявани свещи (бобини) получаваме доста голяма 'свобода' в управлението на двигателя.
Мое мнение. Всъщност като се замисля и 'кога' си е важно.Last edited by didod; d.m.y г., 09:43.
Comment
-
значи ижекционите теоретично са 2 вида
едните впръскват 4 пъти за еднин такт а другите само си впръскват точно когато си му е реда за всеки цилиндър
на практика мощността не се променя а само консумираното гориво
дават ги че първия вид харчи малко повече но точно колко ......Volvo S80 2.0 T5 180hp
Saab 9-5 2.3 Hot Aero 250Hp Turbo
Alfa 147 1.9JTD 16V Turbo- Powered by DAGi and SprintAuto
Comment
-
Купих си други инжектори. Понеже моите не стават колкото и да ги чистя.
Удачно ли е да си сложа горивен филтър преди рейката или ще е все тая.
Колата работеше добре със старите инжектори когато дойде от италия. 1 година каране с лукойл-ски 98 и нещо им стана на края.
Сега с новите да слагам ли филтър? Ще помогне ли нещо?Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
-
Колата има горивен филтър, отзад след бензиновата помпа. Такаче няма смисъл. Колкото до инжекторите ти каде ги чисти и колко $ ти взеха?Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92
България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!
Comment
-
Първоначално публикувано от Da_Fuse Покажи съобщениеКолата има горивен филтър, отзад след бензиновата помпа. Такаче няма смисъл. Колкото до инжекторите ти каде ги чисти и колко $ ти взеха?Има една цедка на помпата само и това е. Която филтрира едрите мръсотиики. И си мисля според мен трябва да има и хартиен филтър. С нашите горива...
Иначе инжекторите тук в Горна в един сервиз за газови уредби. Имат ваничка и там 2 пъти ги чистихме. 2 седмици подобрение и после пак на студен мотор не можем да двигнем обороти мотора звъни... на газанализатора AFR=15,8.Last edited by oem; d.m.y г., 14:23.Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine
Comment
Comment