Известие

Collapse
No announcement yet.

Припаткване при спускане на скорост

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    При спускане по наклон с включена скорост - самата инерция на колата движи буталата на ДБГ-то. Поради това се получава по бърз ход и от там - недобре изгоряла смес, която се изхвърля след което се възпламенява в ауспуха

    Дано да сте ме разберете какво искам да кажа :P

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от Bacho
      При спускане по наклон с включена скорост - самата инерция на колата движи буталата на ДБГ-то. Поради това се получава по бърз ход и от там - недобре изгоряла смес, която се изхвърля след което се възпламенява в ауспуха

      Дано да сте ме разберете какво искам да кажа :P
      да
      ма не си прав
      еку-то затваря притока на горива над пределени обороти
      Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от търтей
        да
        ма не си прав
        еку-то затваря притока на горива над пределени обороти

        Е все пак говорех за старите модели двигатели (Москвич, Лада... и т.н.) и в най общия случай е от туй.

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от Bacho
          Първоначално публикувано от търтей
          да
          ма не си прав
          еку-то затваря притока на горива над пределени обороти

          Е все пак говорех за старите модели двигатели (Москвич, Лада... и т.н.) и в най общия случай е от туй.
          дори при тях над определени обороти не се подава гориво
          примерно за космич 1360 - опел двигател от преди войната е 101% така
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment

          Working...
          X