Известие

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване спирачки на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Обезвъздушаване спирачки на 156

    Към компетенциите имам въпрос.

    Преди няколко дни смених апарати, маркучи, дискове и накладки на 4-те колела.

    Обезвъздуших апаратите като почнах от задно дясно, задно ляво, предно дясно до предно ляво.

    Бая течност пуснах и от читерите апарата. 3 пъти обезвъздушавах, като само първия път излизаше въздух.

    Не съм оставял казанчето без течност. Долял съм 0.5 литра течност при процедурата.

    Проблема е, че в движение първото натискане педала е по-мек и колата спира, но не много добре. Като напомпя втори път педала става по твърд и колата спира страшно.

    Има ли някаква подробност при обезвъздушаването която пропускам?

    ЕДИТ: Да поясне, че и преди да сменям каквото и да било пак така си беше. Първия път педала потъва повече и не спира.
    Last edited by oem; d.m.y г., 09:27.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    може би трябва да мине малко време докато се сработят дисковете с накладките
    159 1.9 jtd TI
    156 1.8 ts 99g ex

    Comment


    • #3
      Мисля че е нормално докато накладките олегнат по дисковете
      Alfa Romeo 155 1.6 16V `97
      Ники
      Дани

      Comment


      • #4
        Това ясно за накладките и дисковете. Ама защо първия път като натисна ми потъва педала, а като напомпя се твърдява и почва да спира зверски добре. Примерно натискам и педала потъва, връщам и натискам веднага втори път и вече е по твърд и спира много по-добре. Като мина 50 метра и натисна пак отново при първото натискане педала потъва повече.

        Тя все още задните колелета не държат никак. Ръчната хваща, но в движение не може да блокира колелата все още.

        Към 40 км съм минал след смяната на всичко. Ще ги чакам да се донапаснат и ако все още умеква така педала ще я водя на вакум помпа.

        Долу в апаратите въздух няма със сигурност. От вски апарат съм източил поне едно 150 грама, че да не е и повече. Тя цялата система е 600 грама. Аз съм я подменил с доливане и точене. Ако има въздух то ще е при помпата някъде.

        Аз ще чакам все пак хубаво да се напасне всичко и ако до края на другата седмица пак е така ще търся вакум помпа.
        Last edited by oem; d.m.y г., 10:16.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          Това ясно за накладките и дисковете. Ама защо първия път като натисна ми потъва педала, а като напомпя се твърдява и почва да спира зверски добре. Примерно натискам и педала потъва, връщам и натискам веднага втори път и вече е по твърд и спира много по-добре. Като мина 50 метра и натисна пак отново при първото натискане педала потъва повече.

          Тя все още задните колелета не държат никак. Ръчната хваща, но в движение не може да блокира колелата все още.

          Към 40 км съм минал след смяната на всичко. Ще ги чакам да се донапаснат и ако все още умеква така педала ще я водя на вакум помпа.
          Ами, ти този проблем си го имал и преди смяната на дискове и накладки и май само помпата не си сменял.....
          Натисни педала на спирачката и задръж така..... обърни внимание, потъва ли малко или си запазва положението!
          На задни дискове спирачки, ръчната трудно ще блокира колелата, така, че не очаквай този ефект.... това може да стане само на запрашен или хлъзгав терен
          ALFA 147 1.9JTD 16v -

          Comment


          • #6
            На място като натисна и задържа педала не потърва повече. Седи си там. Иначе преди ръчната на 2-рия 3-тия зъб хващаше и влачеше задника.

            Иначе задните дискове са сменяни преди 2 дни а предните преди 5 дни. Та май по-добре да покарам 100-тина километра и да видя тогава какво ще е.

            Май рано я пуснах тая тема. Но нищо де. То няма лошо да има таква тема. За спирачките почти няма теми във форума.
            Last edited by oem; d.m.y г., 10:22.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #7
              Ако нямаш въздух никъде, май отиваш към спирачна помпа...
              М/у другото винаги ли си е била така или откакто застудя? Щото проблеми по хидравликите се изострят със студа.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Ако не се оправи след 100-200 км.,пускай пак въздух
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • #9
                  Никога не е спирала тая кола. Аз за това сега сложих по-големите апарати от 2.0 и спортни дискове вентилирани отпред и отзад.

                  И сега твория път като напомпам почва да спира и да ме кара да изкачам през челното стъкло.

                  Иначе преди с плътите дискове беше голяма тагедия. Скачам на спирачките като луд и няма никой.

                  ---------- Post added at 11:29 ---------- Previous post was at 11:26 ----------

                  Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
                  Ако не се оправи след 100-200 км.,пускай пак въздух
                  Ми колкото и да пускам то не излиза въздух. 3 пъти пусках. От 1 литър спирачно масло ми останаха 150 грама на дъното. Смятай тя цялата система е 600 грама. Подменил съм я цялата течност. Не съм оставял казанчето да падне на минимум. Не съм губил никога течност.

                  Ще чакаме 100 - 200 км и ще видим. Ако пак е така ще му мисля.

                  ЕДИТ: Ааааа, иначе задействам АБС-а. Но имам усещане, че не спира. Странно. Това ме води на мисълта, че задните колела не държат.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 10:37.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    .
                    Last edited by oem; d.m.y г., 21:42.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Сменяш спирачната помпа(горе на сервото) и си 6+.
                      Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                      Comment


                      • #12
                        Защо да сменям помпата? Какво става когато помпата не работи? И защо неработи помпата когато неработи?

                        Аз не мисля, че причината е в помпата.

                        Ако имаш нещо предвид което аз незнам, моля отговори ми на въпросите по-горе.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Помпата ти прехвърля от пръстенчетата и затова при първото натискане педалът е мек.Като напомпи и спира нормално.Както си писал по горе,проблемът е от отдавна и въпреки смяната на апаратите продължава.А ABS няма нужда от специално обезвъздушаване,то става като обезвъздушаваш от апаратите.
                          Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

                          Comment


                          • #14
                            Тц никой не позна освен Мъри ма той ползва жокери Има въздух, обеснението е просто като е обезвъздушавана системата и се помпи без подходящи почивки течността се разпенва и балончетата си остават в системата, така че още едно обезвъздушаване ще оправи проблема
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #15
                              Е баси. За 4-ти път ли да обезвъздушавам? Добре. Ще го направя пак. Имам още един литър течност. Ще отиде и тя ми се струва.

                              Ще изчакам обаче още 100-тина километра да се слегнат хубаво накладките с дисковете и тогава ще обезвъздушавам пак. Не съм останал без спирачки все пак. Въпреки всичко спирам по-добре от преди.
                              Last edited by oem; d.m.y г., 14:13.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment

                              Working...
                              X