Известие

Collapse
No announcement yet.

Обезвъздушаване спирачки на 156

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Те не са са се напаснали още задните накладки с дискове. Още не са се полирали. Предните са готови, но задните не. Аз рядко карам и по-малко километри минавам и като излизам да карам примерно удрям един зъб на ръчната и карам 100-тина метра така, пускам я, след малко пак я двигам ама то иска километри. То пък и ги пазя да не ги прегрея... нека минат няколко дни още и ще обезвъздуша пак. Защото още в самото начало педава потъваше доста повече. Сега доста по-малко... в събота ще пусна по-малко течност пак.
    Ненапаснати накладки-оставете тия простотии.Това не може да е основателна причина.Странника каза нещо за обезвъздушаването,чрез развиване и оставяне на самотек да се обезвъзушат.Тая система не е много приложима,защото винаги има проблеми с гумичките.Приложима е само,когато системата е напълно изправна и е брилянтна.С това отговарям на обвиненията за гумичките и простотиите,а това е сериозно.Надуят ли се гумичките,те запушват отворите на цилиндъра за казанчето.Така,че Странника ви каза добре нещата.Понякога бърза и дрънка глупости,но е прав.Всички го правим!Ако не се обезвъздушават на самотек,има един лек.Макар и временен.Слагаме една помпа ,горе на казанчето и подаваме налягане.Идеята е течността да преодолее запушването от разложената гумичка.Някой го беше казал и преди,мисля Хтрим,но и аз съм го използвал и действа.
    На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
    Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

    Comment


    • #32
      Освен това ясно е казано, че проблема не се е появил сега. Не разбирам защо четете едностранно понякога.
      Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
      Lancia Kappa JTD '98 -

      Comment


      • #33
        Системата се обезвъздушава сама много лесно даже. Не капе, а тече направо като развия пробката от апарата.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #34
          Е сега де, глупости не съм дрънкал. Във виртуалното понякога нещата се разбират погрешно, понякога четящия недоусмисля и т.н. Не ми пука, че ме обиждате понякога - аз съм над тия неща. Важното е Алфите да вървят и да има по-малко проблеми.
          А колкото за ненапаснатите накладки - това има значение при високи скорости и рязко спиране. Обикновено казват все пак първите 500км. карайте по-внимателно. М/у другото аз като си сменя накладките излизам на правата, газ, спирачка до дупка та да поускоря процеса

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Stranger65 Покажи съобщение
            Е сега де, глупости не съм дрънкал. Във виртуалното понякога нещата се разбират погрешно, понякога четящия недоусмисля и т.н. Не ми пука, че ме обиждате понякога - аз съм над тия неща. Важното е Алфите да вървят и да има по-малко проблеми.
            А колкото за ненапаснатите накладки - това има значение при високи скорости и рязко спиране. Обикновено казват все пак първите 500км. карайте по-внимателно. М/у другото аз като си сменя накладките излизам на правата, газ, спирачка до дупка та да поускоря процеса
            Дрънкаш и аз дрънкам.За някои!Но напоследък пишеш по четивно.Радвам се,защото четеш много,но напоследък и го обосноваваш добре и няма как да се заяда с тебе.Разбрал си,че едно е да ми го напищещ на мене или Хтрим или Лисан и съвсем друго,на нашего брата,дето се чуди от каво му се ебава кочината.
            На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
            Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

            Comment


            • #36
              Не може само с четене брато. Майстор с четене само не се става. Трябва си и практика. Практиката прави майстора. не учебника. Разбира се, че понякога ще казва и вярни неща. Просто го е прочел така и го казвам по случайност когато трябва. Но на много места твоя странник говори несигурни неща или пълни глупости.

              Нищо лично, но това съм забелязал аз и такова ми е мнението за него.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #37
                Прав си,но аз винаги съм бил на приципа,че не трябва да изхвърляме цялата ябълка,само защото е гнила от едната страна.Срангер,чете много и има познания.Увазжавам това.Пише и простотии,като мене,но има и брилянтни постове.Строго погледнато,отдавна да съм го банналЗаяжда и се с мене.Това,обаче няма значение,ако го погледнеш глобално.Другите нишо не пишат и казват: елате в сервиза ни
                абе да се изповръщаш.
                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                Comment


                • #38
                  Тези дискове според вас в правилната посока ли са монтирани?
                  Attached Files
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #39
                    Според мен посоката е обърната.
                    Alfa Romeo 156 1.8 T.S,'98
                    ZAZ Tavria 1.1, '95 - взеха я
                    Pinky: "He that is gentle to the brutal will end up being brutal to the gentle"

                    Comment


                    • #40
                      Значи ние 3-ма души се чудихме как да ги монтираме. Другите двама казаха така както са монтирани. И аз на края видях на кутията, че са нарисувани по същия начин на колата която е изобразена там и ги сложихме така. А и в сервиза им има една бегачка дето бяга на рали България и на нея така са монтирани, само че там дисковете са друга марка.

                      И никъде в интернет не мога да намеря инфо. Гледам снимки на коли в гугъл и някои са монтирани така, на други са монтирани на обратно... казах на вносителя да пита във вабриката на Стейнхоф как точно е посоката им. Щото на дисквете не пишеше нищо. Кой ляв, кой десен...
                      Last edited by oem; d.m.y г., 11:06.
                      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                      Comment


                      • #41
                        Ейййййй вярно съм ги обърнал...

                        http://forums.racingbrake.com/showthread.php?t=74
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Не може само с четене брато. Майстор с четене само не се става. Трябва си и практика. Практиката прави майстора. не учебника. Разбира се, че понякога ще казва и вярни неща. Просто го е прочел така и го казвам по случайност когато трябва. Но на много места твоя странник говори несигурни неща или пълни глупости.

                          Нищо лично, но това съм забелязал аз и такова ми е мнението за него.
                          Всеки има право на мнение. Ти също пишеш глупости от време на време нямащи нищо общо със здравите съждения. Лошото е това, че ги пише човек дето разглабя коли и се има за майстор. Но имаш и много истински неща.
                          А колкото до моята практика - аз се занимавам само с моите алфи и всичко за което пиша ми е минало през ръцете. Никога не съм писал за карета например, щото не се занимавам с тях
                          Също така не преписвам, определено

                          Comment


                          • #43
                            Значи да имаш мнение е едно, а да помогнеш адекватно на някого е съвсем друго. Разграничавай ги двете неща малко.

                            И незнам къде си го прочел това, но аз ня разглабям коли и не се имам за майстор. Разглабям си само моите коли. И още 4, 5 приателски. Нямам сервиз или подобно и не си изкарвам хляба с това.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 13:22.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Ами аз се стремя да помагам адекватно, но ако оставам неразбран, то явно този човек трябва да се обърне към специалист, защото няма да се справи сам и има опастност да объркат още нещата. А освен това много като описват даден проблем не споменават други особености, имащи отношение към даден проблем (ел инсталациите, например)

                              Comment


                              • #45
                                За обезвъздушаването доколкото знам аз, първо задно дясно, задно ляво, после предно дясно, предно ляво. От най-далечното до най близкото. И аз смених накладки, на 70км са вече, още се напасват.
                                sigpic
                                Gulfstream G650 with Italian design...

                                Comment

                                Working...
                                X