Известие

Collapse
No announcement yet.

Към автотенекеджиите! Въпрос.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    oem,ще ти използвам и аз темата за тенекий.
    На врата имам удар,тоест на предна лява ниско долу в края.Удара е колкото юмрук,но явно не са правили друго освен да изправят ламарината и отгоре със спрей.
    Обаче бощта се надига и избива ръжда,съответно за толкова малко на никои не му се занимава.
    Какво да направя?
    Ще изтъркам остатъците от спрещ,ще стигна до чиста ламарина.
    След това какви са процедурите,какво да купя,какъв кит или преобразувател?
    Ето и за какво става дума
    Click image for larger version

Name:	Picture.jpg
Views:	1
Size:	103.2 Килобайта
ID:	2270780
    Благодаря
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 19:04.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #17
      Вземи си за 50 лв една сива врата от някоя морга. Иначе кит, грунд, боя, лак... пак толкова ще ти излезе.

      Аз иначе ходих при майстора питах го моето кво да го правя. Вика с тия композити и бой ще го закърпиш за 2, 3 години, а те там два слоя ламарина и м/у тях пак от конденза ще почне да гние. И се разбрахме да ходя да реже с флекса и да заваря ново парче и да го прави както трябва.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Днеска рекох да се захвана с тиа гнолочи. И кво стана? Като ударих с чука и всичко се разпадна. Цъфнаха една голяяяма дупка и една по-малка.

        Хубавото е, че е само междинната тънка ламарина.

        Взех ламарина подцинкована и с телеподаващото заварих нови ламаринки, като преди това ичистих старите и ръждата. След като затворих и намазах с боди, а от другата страна напълних роговете с масло. Дано да държи.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
          подцинкована

          телеподаващото
          Еее яко, развесели ме

          Само не е ясно що си се хабил с поцинкована като вероятно шевът е бил с черна тел.
          Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
            Еее яко, развесели ме

            Само не е ясно що си се хабил с поцинкована като вероятно шевът е бил с черна тел.
            Цък... аз само точковах на 5, 6 места парченцата ламарина. И после отгоре с боди. Може да обгори по точките, но не и цялата ламаринка.

            А що съм се хабил с такава ламарина? Щото такава имам. Ако нямах щях да сложа друга каквато имам
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от търтей Покажи съобщение
              Еее яко, развесели ме

              Само не е ясно що си се хабил с поцинкована като вероятно шевът е бил с черна тел.
              155 осем хиляди клапана 16 вериги
              0884650778 токи4а

              http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Цък... аз само точковах на 5, 6 места парченцата ламарина. И после отгоре с боди. Може да обгори по точките, но не и цялата ламаринка.

                А що съм се хабил с такава ламарина? Щото такава имам. Ако нямах щях да сложа друга каквато имам
                Щото се заварява гадно и боли глава, например. Щото ще ръждяса заваръчния шев. Като са само точки ще падне по-лесно от вибрациите-

                Но да - щом това си имал, това е най-лесно
                А и няма да я правиш вечна я.
                Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                Comment


                • #23
                  пълненето с масло е безмислено
                  за това се продава специален восък
                  който се слага и фабрично

                  Comment


                  • #24
                    Не мисля, че ще я карам повече от 5 години тая кола. Просто това ми дойде да направя. Не ми се иска да я оставя така. Маслото ще я консервира за известно време.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #25
                      Поцинкованата ламарина се заварява ужасяващо с телоподаващо. Цинкът изгаря и заварката не може да се разлее, ламарината се дупчи... абе ужас. Не знам на какъв ток си заварявал, ама ми се струва, че никак няма да е здраво.
                      Alfa Romeo 75 24V

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                        Поцинкованата ламарина се заварява ужасяващо с телоподаващо. Цинкът изгаря и заварката не може да се разлее, ламарината се дупчи... абе ужас. Не знам на какъв ток си заварявал, ама ми се струва, че никак няма да е здраво.
                        На нормален.. де да знам. Иначе пука трещи, пали се... но се заварява. Тя изгнилата ламаринка беше тази тънката м/у двете дебели. Дето е като капаче. Даже не беше цялата но аз я орязах цялата. Просто ми се щеше да го запуша този отвор там за да напълня с масло. Отгоре го омазах и яко с боди. Та и колкото и да не е добра заварката аз я прищипай м/у двете дебели ламарини. Така, че мисля няма да мръдне
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #27
                          Преди време аз имах същия проблем на същото място на друг модел Фиат и само се погрижих да спра ръждата - цинк, грунд, Боди 999 и черна боя и сега е по красиво и от ново
                          Alfa Romeo 75 24V

                          Comment


                          • #28
                            Е, и аз като го намазах с бодито не си личи нищо отдолу

                            А, каква е тази смола дето се ползва да се пълни да не ръждясва?

                            Преди на Уното ми така цялото до напълних с масло. Прагове, вежди, врати, рогове... всичко. И няма грам изгнило! Грам ръжда няма! Като ново е, а е на моята възраст. Никога не е кърперно. Може би само отзад на задните ботуши, но там няма как да отиде масло. Недостатъка е, че лятото понамирисва на масалце първите месеци.

                            Незнам какво друго има като продукт специално за такова пълнене.
                            Last edited by oem; d.m.y г., 09:57.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment

                            Working...
                            X