If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Колеги вчера купих една ударена Алфа същата като моята, сега ми предстои смяна на скоростна кутия. Някои мойе ку да ми сподели как се сваля кутията, защотто мисля да си я сваля сам и да я дам на майстор да я сложи на моята. Предварително благодаря
Колеги вчера купих една ударена Алфа същата като моята, сега ми предстои смяна на скоростна кутия. Някои мойе ку да ми сподели как се сваля кутията, защотто мисля да си я сваля сам и да я дам на майстор да я сложи на моята. Предварително благодаря
То ако се ставаше монтьор само с писане във форума, аз щях да изстрелвам совалки на НАСА примерно......
Колега,ако ни ощастливиш и с информация.каква е Алфата,ще сме ти много благодарни.Иначе повишавам Боби33 веднага от монтьор на совалката в навигатор!Той пък ще ме инструктира за копчетата!
Извън майтапа,дай инфо!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Колега,ако ни ощастливиш и с информация.каква е Алфата,ще сме ти много благодарни.Иначе повишавам Боби33 веднага от монтьор на совалката в навигатор!Той пък ще ме инструктира за копчетата!
Извън майтапа,дай инфо!
Ще ми е скучно тогава. Тия совалки вече са много умни и си летят сами. Ако има кафемашина вътре, тогава съм навит.
Иначе до колегата с кутията, ако е на напречен мотор, не си работил като монтьор и си на полеви условия, ти давам минимум 2 дни работа. Това е разбира се срок ако се стремиш да работиш без да чупиш, режеш с флекс и други подобни издевателства.
Преди всичко кажи модела на колата. После ще те посъветвам чисто приятелски, ако си на полеви условия да се откажеш защото навън вече сняг ще запръска и за едни 50-ина лв. които ще спестиш да не си правиш есперименти със здравето.
Преди всичко кажи модела на колата. После ще те посъветвам чисто приятелски, ако си на полеви условия да се откажеш защото навън вече сняг ще запръска и за едни 50-ина лв. които ще спестиш да не си правиш есперименти със здравето.
Колата е Алфа 145, 1,4 ТС 98 г.
---------- Post added at 00:18 ---------- Previous post was at 00:16 ----------
Колега,ако ни ощастливиш и с информация.каква е Алфата,ще сме ти много благодарни.Иначе повишавам Боби33 веднага от монтьор на совалката в навигатор!Той пък ще ме инструктира за копчетата!
Извън майтапа,дай инфо!
За модела на алфата си пише. Писал сам че е като моята - 145 1,4 ТС 98г
Да започна с този въпрос :
Дали и на двете коли картерите са еднакви?
Ако едната е с ламаринен , а друтата е с алуминиев значи кутиите са различни и не са взаимно заменяеми.
Да започна с този въпрос :
Дали и на двете коли картерите са еднакви?
Ако едната е с ламаринен , а друтата е с алуминиев значи кутиите са различни и не са взаимно заменяеми.
За картерите не съм сигурен, но по номера двигателите са абсолютно еднакви - "motore engine - 33503, version - 930A3A00 23. Може ли да са различни кутиите?
За картерите не съм сигурен, но по номера двигателите са абсолютно еднакви - "motore engine - 33503, version - 930A3A00 23. Може ли да са различни кутиите?
Моторите са еднакви, което ще рече, че и скоростите също са еднакви.
На земята никога не съм пробвал да свалям скорости (винаги го правя на подемник) но хронологията протича горе-долу така:
1. Сваляш акумолатор и стойката на която стои той
2. Сваляш полуоските. Дългата за да излезе развиваш капачката на упорния лагер (На 3 болтчета 6мм) под алтернатора.
3. Сваляш задната лапа на ск. кутия (която се държи и за магарето, като хубаво подпираш мотора, защото пада на земята)
4. Откачаш жилата на скоростния лост към избирача на кутията.
5. Сваляш конзолата на ск.кутия коята се държи към левия рог на колата и сваляш кутията след това. Преди това естествено развиваш всички болтове на кутията към мотора
Моторите са еднакви, което ще рече, че и скоростите също са еднакви.
На земята никога не съм пробвал да свалям скорости (винаги го правя на подемник) но хронологията протича горе-долу така:
1. Сваляш акумолатор и стойката на която стои той
2. Сваляш полуоските. Дългата за да излезе развиваш капачката на упорния лагер (На 3 болтчета 6мм) под алтернатора.
3. Сваляш задната лапа на ск. кутия (която се държи и за магарето, като хубаво подпираш мотора, защото пада на земята)
4. Откачаш жилата на скоростния лост към избирача на кутията.
5. Сваляш конзолата на ск.кутия коята се държи към левия рог на колата и сваляш кутията след това. Преди това естествено развиваш всички болтове на кутията към мотора
Много благодаря , инфото ще ми е полезно, следващата седмица се заемам, да видим какво ще стане. А знаеш ли дали мога да си прехварля и климатроника?
Твоята имала ли е поне климатик? Защото ако е имала поне с изпарители , радиатори, компресори, маркучи няма да се разправяш, колкото до самата инсталация на климатроника, ами прехвърля се, ама е поне 2 дена работа само за нея, докато проследиш кабели, докато ги отплетеш от инсталацията, датчици матчици, кутията на парното и изпарителя..., абе филм си е. Но нали знаеш че невъзможни неща няма!
Твоята имала ли е поне климатик? Защото ако е имала поне с изпарители , радиатори, компресори, маркучи няма да се разправяш, колкото до самата инсталация на климатроника, ами прехвърля се, ама е поне 2 дена работа само за нея, докато проследиш кабели, докато ги отплетеш от инсталацията, датчици матчици, кутията на парното и изпарителя..., абе филм си е. Но нали знаеш че невъзможни неща няма!
Моята няма климатик даже и това ме притеснява. Незнам дали тук някои ще се наеме да си играе 2 дена
Comment