Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - FiatECUscan

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #76
    Signal да. Правописна грешка. Няма ги.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #77
      Е поне има ALLIED MY97 Airbags
      Писал съм на Яни за липсващите версии, ще подам инфо като имам отговор.
      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

      Comment


      • #78
        Аз съм му писал също преди време, но каза че няма да го има скоро. Също и ЕКУ M2.10.4.
        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

        Comment


        • #79
          Интересува ме колеги да ли свободната версия поддържа актуални стойности, и може ли да прави адаптация за мотроник 1.5.5 ?
          Пробвах с всички версии/1.6; 2.0; 2.1/ с два лаптопа, но резултата е отрицателен.
          alfa romeo156 2.0TS 11'97

          Comment


          • #80
            Няма ли някой с коректен отговор.

            Не че мисля да мина тънко ...питал съм вече във фиат форума за цената на платената версия.
            alfa romeo156 2.0TS 11'97

            Comment


            • #81
              Цената е 50 евро.
              Днес щях да гледам какви функции се поддържат точно на 1.5.5 и те забравих

              След малко ще имаш официален отговор.


              @оем -
              За еърбеците отговор от Яни - Общ брой на инсталирани еку-та - 95 , в момента софта поддържа 58 ( това предполагам са всички хардуерни разновидности )
              Еку-та на двигатели ~200 поддържани за момента 29. Но за съжаление тук става доста по-бавно и едно еку може да отнеме цяла седмица за да се въвведе и изтества.


              п.с Има поддръжка на адаптация.
              Какво искаш да кажеш с това актуални стойности?
              Ако са данните в реално време от двигателя и датчиците - отговора е да, но какво значи резултата е отрицателен ?
              Успя ли изобщо да се закачиш към еку-то на колата. Какъв кабел ползваш ?
              Дай малко повече инфо за да можем да ти помогнем.
              Last edited by pr_00f; d.m.y г., 21:52.
              Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
              ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

              Comment


              • #82
                Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                Цената е 50 евро.
                Днес щях да гледам какви функции се поддържат точно на 1.5.5 и те забравих

                След малко ще имаш официален отговор.


                @оем -
                За еърбеците отговор от Яни - Общ брой на инсталирани еку-та - 95 , в момента софта поддържа 58 ( това предполагам са всички хардуерни разновидности )
                Еку-та на двигатели ~200 поддържани за момента 29. Но за съжаление тук става доста по-бавно и едно еку може да отнеме цяла седмица за да се въвведе и изтества.


                п.с Има поддръжка на адаптация.
                Какво искаш да кажеш с това актуални стойности?
                Ако са данните в реално време от двигателя и датчиците - отговора е да, но какво значи резултата е отрицателен ?
                Успя ли изобщо да се закачиш към еку-то на колата. Какъв кабел ползваш ?
                Дай малко повече инфо за да можем да ти помогнем.
                Еърбеците ги няма. Сам можеш да видиш. Не се поддържат Alied Signal.

                За М1.5.5 - адаптацията функционира правилно.
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #83
                  Профи я кажи ти как подкара програмката, ползва ли кодочетец или само с кабела и лаптопчето.Вярно че някой от колегите дадоха отговор, но бих искал ти да кажеш понеже със сифурност си я подкарал и някакси ти имам доверие (без да обиждам никой друг разбира се) . Гледам из ибей доста кабели се продават, какво би ме посъветвал да си купя, някой са с мини УСБ, други с нормалното УСБ ?
                  Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                  Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                  Горе главата, нищо че е празна...

                  Comment


                  • #84
                    Само кабел , драйвер за него и фиатекускан.
                    Нищо друго, само трябва да се променят настройките по подразбиране на виртуалният ком порт.
                    Всичко е описано в темата.
                    Твоята с какво еку е ?
                    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                    Comment


                    • #85
                      Абе аз ли съм тъп(риторичен въпрос), или просто не мога да намеря версията на екуто в епера, влизам с рамата и не мога да го открия нещо.
                      Last edited by mirchozo; d.m.y г., 21:14.
                      Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm/20V 200* коня + 1 магаре зад волана.
                      Ако искаш да си бърз-тръгни сам, ако искаш да стигнеш далеч-тръгни с приятели!!!
                      Горе главата, нищо че е празна...

                      Comment


                      • #86
                        Под актуални стойности имам в предвид -количеството въздух, температура на вода, положение на дросела в градуси, датчика за макс.обороти и празен ход, показания ламда и т.н.
                        Това за виртуалния комп. нещо не ми стана ясно.

                        Да, закачам се към еку то, но единственото което мога да правя е да пускам релето на климатика , на бензин. помпа, степените на вентилатора.
                        Дузите не реагират.
                        С "абс" се свързвам, но с "еър беците" пробвам с вс. посочени системи, защото не знам коя е моята, но не вързвам.
                        alfa romeo156 2.0TS 11'97

                        Comment


                        • #87
                          Оем кабелите които ползвам са:
                          ELM 327 V 1,3 и
                          VAG 409 KKL

                          ADIA-стартира много от релетата и вади актуални стоиности и протоколи , както и трие грешки.
                          ATS-освен тези неща, задеиства всички релета , дюзи и прави адаптация/чувам как дросела започва да се върти/

                          С програмата от фиатския форум не мога да се оправя, а много ми харесва как е направена и оформена и искам да я подкарам.
                          За това искам потвърждение от накой, който я е подкарал и е изпробвал всички неща разрешени в безплатната версия, не само да е чул че може това или онова.
                          alfa romeo156 2.0TS 11'97

                          Comment


                          • #88
                            Първоначално публикувано от muchev Покажи съобщение
                            Оем кабелите които ползвам са:
                            ELM 327 V 1,3 и
                            VAG 409 KKL

                            ADIA-стартира много от релетата и вади актуални стоиности и протоколи , както и трие грешки.
                            ATS-освен тези неща, задеиства всички релета , дюзи и прави адаптация/чувам как дросела започва да се върти/

                            С програмата от фиатския форум не мога да се оправя, а много ми харесва как е направена и оформена и искам да я подкарам.
                            За това искам потвърждение от накой, който я е подкарал и е изпробвал всички неща разрешени в безплатната версия, не само да е чул че може това или онова.
                            Аз. Всичко си работи. Няма проблеми със софта.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #89
                              АДИА и АТС не е ли едно и също?
                              Освен ако АДИА казваш на старата им версия, а на АТС 900, само АТС.
                              И двете са на един производител и с двете можеш да правиш адаптация, да ресетваш адаптивни параметри и други стандартни манипулации.
                              Ако разполагаш с тях не виждам защо ти е "ФиатЕкуСкан", ако ще го ползваш само на твоята кола.
                              На бензинов двг. не съм пробвал това дето те интересува теб, та конкретно на въпроса ти не мога да отговоря, но с еърбеци -те със сигурност се свързва.
                              Естесвено тези дето подържа де...

                              mirchozo ЕКУ -то ти е "Бош Мотроник 1.5.5"

                              П.П. ОЕМ ме изпревари...
                              Last edited by Ilko Ivanov; d.m.y г., 22:01.
                              Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                              Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                              Comment


                              • #90
                                Точно за старата и новата Адия имах в предвид. Старата със сигурност не може да прави адаптация, бутона е активен, след това изписва , че адптацията е завършила, но всъщност нищо не прави
                                При ATS 900 вече всичко си е наред.
                                Благодаря на всички колеги които ми отговориха.

                                Оем някакви предположения защо при мен не тръгва фиатекускан?
                                alfa romeo156 2.0TS 11'97

                                Comment

                                Working...
                                X