Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - FiatECUscan

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Е точно този явно е.
    Потвърдено преди малко от Янислав.
    На един от скрииншотите на адаша има ИСО код на еку-то.

    http://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1275389727
    Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
    ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

    Comment


    • Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
      Е точно този явно е.
      Потвърдено преди малко от Янислав.
      На един от скрииншотите на адаша има ИСО код на еку-то.

      http://clubalfaromeo.com/forum/attac...1&d=1275389727
      Е явно алфа ромео мислят различно а и странно защо при М3.1 алгоритмите на софтуера дори за оборотите са различни
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • Май кабела не става, виж тук
        http://programatoribg.com/EOBD/index.htm
        http://programatoribg.com/vagcom/index.htm

        Comment


        • Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
          Е явно алфа ромео мислят различно а и странно защо при М3.1 алгоритмите на софтуера дори за оборотите са различни
          А бе не знам кое ми е еку-то , но на алфадиаг се връзва на МЕ 3.1.
          На никое друго не се връзва

          sigpic
          Alfa Romeo 159 EX

          Comment


          • E разберете се с Бобо и иди да разрешите загадката.
            Колко е за 1 минута да се закачиш и идентифицираш еку-то.
            Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
            ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

            Comment


            • Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
              E разберете се с Бобо и иди да разрешите загадката.
              Колко е за 1 минута да се закачиш и идентифицираш еку-то.
              Хех адаш, То ,ако някой каже как да го разбера ,аз пред вкъщи се го разбера. Факт е,че не се връзва на ФЕС на нито едно еку ,а на алфадиаг само на това (което съм постнал по-горе на снимка).

              Иначе последни новини , тоя ФЕС ми направи автокалибрацията на съединителя , калиброва и скоростите ,в началото не искаше да пуска тестовете ,но и тях пусна на финала. Само че дава различни стойности от алфадиага ,примерно на алфадиаг като стойност на clutch accellerator position ми е 28.48
              При ФЕС ми излиза 28.82.
              На кое да се вярва сега ?

              sigpic
              Alfa Romeo 159 EX

              Comment


              • Не знам на кое да вярваш - разликата е минимална.
                Поне на цифри, ама нямам представа какво значат , така че може и да е голяма.

                Иначе относно Ме3.1 еку и селеспиида интересно е че и в унидиаг също има такъв файл с дефиниция за това еку.
                %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% %
                %
                % UniDiag Def file, generated by SanderQV
                % KWP2000 protocol
                %
                % System name: Iniezione Bosch Motronic ME3.1 (Selespeed)
                %
                % System ISO code(s):
                % 7C 86 02 98 F1
                %
                % Car make(s), model(s) and type(s):
                % ALFA, 156, SELESPEED
                %
                % ECU description: Iniezione Bosch Motronic Me3.1 (Alfa 156 2.0 ts Selespeed)
                %
                %%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%%% %


                #include UniDiagKWP2000.def;
                #include DTC_AlfaRomeo_2000.dtc;
                #clearlist DTCState;
                #include UniDiag2000_DTCstatusFiat.dtc;

                #define ECUAddress 0x10;
                #define TesterAddress 0xF1;
                п.с И като се разрових в нета - ето от Алфадиаг идентификационен скрииншот ЕКУ с този ИСО код - Ме3.1 ЕОБД

                п.п.с Сега погледнах и видях че в един от първите постове за еку-то на Стефан съм писал М3.1 вместо Ме3.1
                То даже не знам има ли М3.1 еку де.
                Attached Files
                Last edited by pr_00f; d.m.y г., 15:42.
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                  Не знам на кое да вярваш - разликата е минимална.
                  Поне на цифри, ама нямам представа какво значат , така че може и да е голяма.

                  Иначе относно Ме3.1 еку и селеспиида интересно е че и в унидиаг също има такъв файл с дефиниция за това еку.
                  п.с И като се разрових в нета - ето от Алфадиаг идентификационен скрииншот ЕКУ с този ИСО код - Ме3.1 ЕОБД

                  п.п.с Сега погледнах и видях че в един от първите постове за еку-то на Стефан съм писал М3.1 вместо Ме3.1
                  То даже не знам има ли М3.1 еку де.

                  Разликата е в половин единица близо - голяма е . това мисля е милиметър ,което си е бая. Както и да е , установих ,че Когато колибровам съединителя по ФЕС и пусна калибровка на робота , ми дава грешка и скоростите отказват.
                  Когато калибровам съединителя ( Шпилката ) по алфадиаг и след това пусна калибрацията на робота ,няма проблем и колата се къса да върви . Днес цял ден с това се занимавах .
                  Та ,аз лично продължавам да вярвам на алфадиага за момента- относно скоростите и робота.

                  sigpic
                  Alfa Romeo 159 EX

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                    Разликата е в половин единица близо - голяма е . това мисля е милиметър ,което си е бая. Както и да е , установих ,че Когато колибровам съединителя по ФЕС и пусна калибровка на робота , ми дава грешка и скоростите отказват.
                    Когато калибровам съединителя ( Шпилката ) по алфадиаг и след това пусна калибрацията на робота ,няма проблем и колата се къса да върви . Днес цял ден с това се занимавах .
                    Та ,аз лично продължавам да вярвам на алфадиага за момента- относно скоростите и робота.
                    Пиши на яни да го оправи.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • Излезе нова версия.

                      06/20/2010 - Version 2.3 - Added Turkish and Dutch data languages
                      - Moved all data messages into external text files
                      - Added Transfer License function that allows users to unregister the program from one computer and register it on another one
                      - Added SCAN function (scans the vehicle for all supported modules)
                      - Added Remote control programming function (Stilo and Punto Mk2)
                      - Improved ELM327 Bluetooth support, but still too unstable and not recommended
                      - Improved Stilo/Punto blinkers activation/deactivation function
                      - Added option to change screen fonts from Settings window
                      - Fixed the problem with Templates and Tags not showing on screen
                      - Changed the naming of log and csv auto-export files to include vehicle make/model
                      - Added Bosch Motronic ME7.3H4 support
                      - Added Lucas EPIC DCU3F Diesel Injection support
                      - Added Bosch Motronic ME 3.1 (pre-EOBD versions) support
                      - Added BITRON dirver door, passenger door and boot support
                      - Added G.E. PROCOND dirver door, passenger door and boot support
                      - Added TRW dirver door and boot support
                      - Added TRW Lucas ABS (Croma, Brera, 159, Ypsilon) support
                      - Revised Selespeed CFC208 & CFC209 calibration functions
                      - Added calibration functions to Selespeed CFC208(1) (Punto '03, Idea, 147, GT, Ypsilon, Musa)
                      - Revised EDC16 calibration functions
                      - Added cruise control re-learn function for EDC15C7


                      Добрата новина за повечето колеги е , че в платената секция остават предимно новите и по-скъпи коли.

                      @Stefan Caromov - Ако искаш можем да се разберем да минеш да направим калибрация с новата версия да видим как е.
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                        Излезе нова версия.

                        06/20/2010 - Version 2.3 - Added Turkish and Dutch data languages
                        - Moved all data messages into external text files
                        - Added Transfer License function that allows users to unregister the program from one computer and register it on another one
                        - Added SCAN function (scans the vehicle for all supported modules)
                        - Added Remote control programming function (Stilo and Punto Mk2)
                        - Improved ELM327 Bluetooth support, but still too unstable and not recommended
                        - Improved Stilo/Punto blinkers activation/deactivation function
                        - Added option to change screen fonts from Settings window
                        - Fixed the problem with Templates and Tags not showing on screen
                        - Changed the naming of log and csv auto-export files to include vehicle make/model
                        - Added Bosch Motronic ME7.3H4 support
                        - Added Lucas EPIC DCU3F Diesel Injection support
                        - Added Bosch Motronic ME 3.1 (pre-EOBD versions) support
                        - Added BITRON dirver door, passenger door and boot support
                        - Added G.E. PROCOND dirver door, passenger door and boot support
                        - Added TRW dirver door and boot support
                        - Added TRW Lucas ABS (Croma, Brera, 159, Ypsilon) support
                        - Revised Selespeed CFC208 & CFC209 calibration functions
                        - Added calibration functions to Selespeed CFC208(1) (Punto '03, Idea, 147, GT, Ypsilon, Musa)
                        - Revised EDC16 calibration functions
                        - Added cruise control re-learn function for EDC15C7


                        Добрата новина за повечето колеги е , че в платената секция остават предимно новите и по-скъпи коли.

                        @Stefan Caromov - Ако искаш можем да се разберем да минеш да направим калибрация с новата версия да видим как е.
                        Адаш, има ли в тази версия МЕ3.1 фрии?
                        А за калибровката ,аз си я направих с алфадиага. Проблема ми е в един датчик ,който взех от фиоре и сега сложих ,та засега колата се държи.

                        sigpic
                        Alfa Romeo 159 EX

                        Comment


                        • За съжаление не.
                          А предложението за тест за калибровка беше да видим дали е оправен проблема за който беше писал.
                          Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                          ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                          Comment


                          • Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                            За съжаление не.
                            А предложението за тест за калибровка беше да видим дали е оправен проблема за който беше писал.
                            Благодаря ,за което. Проблема изплува по време на работа по колата ,оказа се датмик за позициониране на съединителя,Смених го и сега ,за момента е чук. Ще я покарам още малко и ще видим.

                            sigpic
                            Alfa Romeo 159 EX

                            Comment


                            • Качи я някъде , защото официалния сайт нещо не работи
                              Alfa 147 Q2 1.9 150 hp, Alfa GT 2.0JTS '05 ex, Alfa 159SW 1.9JTDM 150hp+ ex, Alfa 156SW 1.9JTD FL '04ex, Alfa 156 2.0 TS 16V 155hp '99 ex, Alfa 147 1.9JTD 115hp+ '04ex

                              Comment


                              • Да споделя ,Аз не съм доволен от ФЕС. Не защото програмата не работи ,или не е красиво написана ,просто се чувствам дискриминиран. Има във фрии версията толкова по-нови коли от моята ,а МЕ3.1 еку-то е платено ....

                                Иначе адаша е прав ,програмата има функции (нищо ,че стойаностите се разминават леко от тези на алфадиаг)

                                sigpic
                                Alfa Romeo 159 EX

                                Comment

                                Working...
                                X