Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - FiatECUscan

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
    Гледай сега, това от 7-10 долара няма да го коментирам, но ще ти кажа друго. Не знам кое струва 140 но оригинал VCDS струваше последно преди няколко месеца 2100 лв. A относно Брайн-а няма да коментирам колко неща не може да прави.
    Кажи да видим колко неща неможе пчелата,че ми стана интересно,досега почти не се е дънило,поне с италианките
    Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
    Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
    Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

    Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

    Comment


    • Първоначално публикувано от Mury Покажи съобщение
      Кажи да видим колко неща неможе пчелата,че ми стана интересно,досега почти не се е дънило,поне с италианките
      То на италианките никоя диагностика няма кой знае какви специални функции. Иначе имам познат с браин, който си купи специално ФЕС, защото брайна не можеше да направи прокси алайнмънт на 147, и не можеше и да закачи боди-то. Тва лично го видях. Сега с ъпдейтите не ги знам как са, може и да са ги оправили, но при други марки автомобили съм виждал доста невъзможности.

      Виж не е работата в това да обсъждаме Брайн. Мултидиагностичната апаратура никога няма да бъде толкова добра колкото специализираната. А цените им са дооста високи. Брайн-а също е много скъп. Я питай колко му струват ъпдейтите на година?

      Но хайде това не е от значение. Ти не би трябвало да казваш, че фес и мултиплексора му е скъп. Със сигурност го казваш защото никога не си се интересувал колкото струват оригиналите на диагностиките за други марки автомобили.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        То на италианките никоя диагностика няма кой знае какви специални функции. Иначе имам познат с браин, който си купи специално ФЕС, защото брайна не можеше да направи прокси алайнмънт на 147, и не можеше и да закачи боди-то. Тва лично го видях. Сега с ъпдейтите не ги знам как са, може и да са ги оправили, но при други марки автомобили съм виждал доста невъзможности.

        Виж не е работата в това да обсъждаме Брайн. Мултидиагностичната апаратура никога няма да бъде толкова добра колкото специализираната. А цените им са дооста високи. Брайн-а също е много скъп. Я питай колко му струват ъпдейтите на година?

        Но хайде това не е от значение. Ти не би трябвало да казваш, че фес и мултиплексора му е скъп. Със сигурност го казваш защото никога не си се интересувал колкото струват оригиналите на диагностиките за други марки автомобили.
        Аз не разбирам и предварително искам да се извиня, ако не съм разбрал правилно,но сравнявате специализирана софтуерна диагностика с обща такава ..Не съм чувал за това брайн (или както там се пише) ,но като се изключат японските коли , според мен от КТС по-добро няма. Не съм диагностик, не съм майстор, заниманието ми е съвсем друго, може и да греша, но съм виждал какво се прави с ктс ,имам ктс, ъпдейти не плакщам, щото си има кракнат еситроник ,но това ,което той може, не вярвам някоя специализирана да го може

        sigpic
        Alfa Romeo 159 EX

        Comment


        • Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
          Аз не разбирам и предварително искам да се извиня, ако не съм разбрал правилно,но сравнявате специализирана софтуерна диагностика с обща такава ..Не съм чувал за това брайн (или както там се пише) ,но като се изключат японските коли , според мен от КТС по-добро няма. Не съм диагностик, не съм майстор, заниманието ми е съвсем друго, може и да греша, но съм виждал какво се прави с ктс ,имам ктс, ъпдейти не плакщам, щото си има кракнат еситроник ,но това ,което той може, не вярвам някоя специализирана да го може
          Сега ще те застрелям Аз също съм имал в ръцете си КТС за кратко. Мога да ти кажа, че КТС освен за мотор, еърбег, абс, за друго е мнооого слаб.

          Всяка една специализирана диагностика за точно определена марка (фирмена диагностика) е по-добра от КТС и от който и да е бил друг уред за мултидиагностика.

          Аз разкарах всякакви мултидиагностични решения при мен и си купих и продължавам да купувам само решенията на фирмено ниво. Марак и някои китайски клонинги работят по-добре от каквото и да е било друго :

          Имал съм в ръцете си и Аутобос, Лънч, Карман, Брайн, КТС... бих си купил някога Лънч или Карман заради азиатските. Всичко друго което ползвам са фирмените диагностички уреди.

          гм тech2, пpcom, vcm idc, clip sonde, c3 star, ops, gt1, lexia, vcds и др.

          Имам много познати които си продадоха мултидиагностиката и ги подкараха като мен нещата. Всъщност по-скоро аз като тях
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            То на италианките никоя диагностика няма кой знае какви специални функции. Иначе имам познат с браин, който си купи специално ФЕС, защото брайна не можеше да направи прокси алайнмънт на 147, и не можеше и да закачи боди-то. Тва лично го видях. Сега с ъпдейтите не ги знам как са, може и да са ги оправили, но при други марки автомобили съм виждал доста невъзможности.

            Виж не е работата в това да обсъждаме Брайн. Мултидиагностичната апаратура никога няма да бъде толкова добра колкото специализираната. А цените им са дооста високи. Брайн-а също е много скъп. Я питай колко му струват ъпдейтите на година?

            Но хайде това не е от значение. Ти не би трябвало да казваш, че фес и мултиплексора му е скъп. Със сигурност го казваш защото никога не си се интересувал колкото струват оригиналите на диагностиките за други марки автомобили.
            Майка в конкретния случай,е имал проблем самия уред,но с едно обаждане в Гарагент,и се оправят нещата.При мен в началото не искаше да закача ЕДЦ15,дойдоха,оправиха го за 30 мин.и няма проблем,сега пак ще ги викаме,защото открихме още един бъг.Интересувал съм се колко струват оригиналните интерфейсове и знам много добре,коя колко струва,но това не е от знчение.Даже Лексията например,неможе нищо повече от пчелата,поне за Пежо,това съм го съгласувал.ОК може и да ис прав,че не е скъп мултиплексора на ФЕС,но засега не ми е задължителен,и затова ще пасувам.По натам може и да се наложи,и ще го вземем

            П.С.Много добре занеш,че ФЕС не е оригинален интерфейс за италиански коли,можеби знаеш и цената на оригиналния уред
            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

            Comment


            • Много добре знам цената на оригиналния уред. Гледай сега. Нема смисъл да се джафкаме за глупости. По принцип със всичко съм съгласен. Само с това, че бил скъп не съм.

              Иначе всеки си харесва своя уред. Ако работехте в сервиза с Лънч, щеше да хвалиш него. Имам предвид, че всеки си купува нещо и си работи с него... всичко си има недостатъци. Така, че аз не казвам, че пчелата е кофти уред. Напротив.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Много добре знам цената на оригиналния уред. Гледай сега. Нема смисъл да се джафкаме за глупости. По принцип със всичко съм съгласен. Само с това, че бил скъп не съм.

                Иначе всеки си харесва своя уред. Ако работехте в сервиза с Лънч, щеше да хвалиш него. Имам предвид, че всеки си купува нещо и си работи с него... всичко си има недостатъци. Така, че аз не казвам, че пчелата е кофти уред. Напротив.
                С теб винаги се разбитраме с две думи,кажи нещо за Текса,кво ще кажеш
                Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                Comment


                • Не съм работи много с текса. Само съм чувал лоши отзиви за нея. Тук имам познат дето работи с нея, но толкова и работи той. Техниката е добра според това колко е добър и диагностика по принцип
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • Здравейте колеги,
                    отвреме навреме ми се появява тази грешка свързана с ламбда сондата във ФЕСа, дали ми е заминала ламбда сондата или да търся проблема другаде. Иначе съм я сменил преди 15 20 хиляди километра и бях си сложил на бош универсалната, по принцип е ралична от оригиналната но това ми го дават по каталог.

                    The ECU cannot adjust the carburation correctly on the basis of the lambda probe information.
                    Check the lambda probe warm up system, the consistency of the emitted signal by means of an exhaust gas analyser and an oscilloscope,
                    possible air leaks in inlet or exhaust circuits, and the correct functioning of the fuel system (pump pressure and flow, adjuster, leakage''s from injectors).
                    Check also the presence of other anomalies which could influence the mixture strength (wrong temperature information, etc...)
                    The reason for this fault is that ECU has received very high signal from the sensor. The fault is not detected now, but it is stored in memory.
                    Clear fault codes, and observe for future appearance of the same fault. Dashboard warning light was not activated for this fault.

                    Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.

                    Comment


                    • P0704 каква е тази грешка
                      Last edited by kudev; d.m.y г., 13:39.
                      Without heart we would be mere machines

                      Comment


                      • Как да си модифицираш кабела е описано по-напред в темата (за да можеш да четеш АБС, АИР-БЕГ)

                        Можеш да провериш как ти работят педалите, ГАЗ, СПИРАЧКА, СЪЕДИНИТЕЛ, погледни всички полета и ще се ориентираш. Педала на съединителя има машинка която отчита кога е натиснат (също както при спирачката) ако се се преместила ти отчита, че педала е натиснат........и т.н.

                        Пусни си питанията в друга тема, че тук ще се разводни......
                        sigpic
                        Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                        156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                        147 JTDm 140-Малката манекенка
                        GT- JTDm 150

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от haljscho Покажи съобщение
                          Ми закачал съм 2-коли, едната е Алфа 145 1.6 ТС другата е Браво 1.2 16В.
                          Гледам, че и 2-те са с Бош 1.5.5
                          Като гледам параметрите и ме изхвърля, може и след няколко сек. може и след 1-2мин.
                          Ако успея да пусна графика няма проблем всичко работи.......
                          То не, че и аз съм имал кой знае колко време да си правя есперименти, но при дизелите няма никакъв проблем!!!
                          Тъй като никой не ми даде някакъв отговор на въпроса, малко ъпче.
                          Преди 1-седмица закачах 1.6-цата и нямаше проблем, не ме е изхвърляла нито веднъж......
                          Явно проблем с кабелите няма и софтуера е подобрен....
                          Поздрави за Яни, дано продължава да е развива все така към по-добро.......
                          sigpic
                          Защо ти е манекенка, след като си имаш АЛФА 156
                          156 JTD-110-EX, /147 JTD.EX, /156 JTD 115 EX
                          147 JTDm 140-Малката манекенка
                          GT- JTDm 150

                          Comment


                          • При мен изхвърля от програмата когато ползвам преходника за 3-пиновата букса (за фиатки и по-стари алфи)... Като е на кола, която си е с ОБД букса всичко е под контрол (това с една и съща версия на софта).

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от badmadafaka Покажи съобщение
                              При мен изхвърля от програмата когато ползвам преходника за 3-пиновата букса (за фиатки и по-стари алфи)... Като е на кола, която си е с ОБД букса всичко е под контрол (това с една и съща версия на софта).
                              Пробвай с USB hub за да свали скоростта на USB2.0
                              Alfa 156 1.9 JTD 16V M-Jet SW (07.2003)
                              156 1.8TS 16V (01.2001)
                              147 1.6TS 16V 120hp (11.2001)
                              0879369082

                              Comment


                              • Колеги, може ли да ударите едно рамо.
                                Купих си такъв VAG COM кабел:


                                Освен него си купих и преходник към 3-пиновите фиатски букси.

                                Пробвах да се закача със FiatECUScan.

                                С ЕКУ-то (Motronic M2.10.4) нямам никакъв проблем да се свържа.

                                Пробвах и с АБС централата, но без успех.
                                Както е описал Прууф-а в 37-ми пост, свързах на твърда връзка Пин1 и Пин7 от буксата и пробвах пак.
                                Отново не стана.

                                И при двата опита за закачане докато прави опит, се чува как прещраква някакво реле в двигателния отсек.
                                Във ФЕС си задавам централата да е Bosch ABS 5.3. Такава ми излиза като задам модела на колата. Такава излиза и на 90% от Афлите, посочени във ФЕС.
                                Замерих кабела с мултимер и установих, че Пин1 няма никаква електрическа връзка с платката с чиповете. Дори и контактната му площадка няма електрическа връзка с главната платката.
                                Дайте акъл какво да правя. Ако успея да го подкарам като хората съм замислил много културен начин за инсталиране на микропревключвател за избор на централа.

                                Click image for larger version

Name:	P1470672.jpg
Views:	1
Size:	89.8 Килобайта
ID:	2314995 Click image for larger version

Name:	P1470673.jpg
Views:	1
Size:	91.9 Килобайта
ID:	2314996 Click image for larger version

Name:	P1470674.jpg
Views:	1
Size:	93.2 Килобайта
ID:	2314997

                                Нищо друго освен черния кабел не е правено от мен. Тези другите телове на снимките са плод на някой китайски "инженер" с 2 леви жълти ръчички.
                                Last edited by b_angelov; d.m.y г., 10:39.
                                Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                                Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                                Comment

                                Working...
                                X