Известие

Collapse
No announcement yet.

Нов софтуер за връзка с ECU - FiatECUscan

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
    Днес е публикувана нова версия 1.6

    Добавена е поддръжка на :

    01/26/2010 - Version 1.6 - Added Bosch Motronic M1.5.5 support
    Благодарности на автора, задължително ще се тества.
    Alfa Romeo 1.8 TS `98
    sigpic

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Rumyanka Покажи съобщение
      Съгласен - само с пари не става! Акъл и познания също трябват. Я кажи нещо по въпроса за кракването на Алфадиага
      А колкото до чипосването - Бобо ще ти свърши повече работа от други

      Разрови форума - пише как, кое и за какво.


      п.п. Отказах се да експериментирам за сега. Ще се ходи в Екстрийм сървиз. И без това лепенки искам
      ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift
      ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD
      Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro
      Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от svetlastf Покажи съобщение
        Благодарности на автора, задължително ще се тества.
        Ако видиш някъде М1.5.5 кажи. Аз поне не го виждам никъде и даже писах на Яни

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Rumyanka Покажи съобщение
          Ако видиш някъде М1.5.5 кажи. Аз поне не го виждам никъде и даже писах на Яни
          Ето го
          Attached Files
          Last edited by svetlastf; d.m.y г., 08:05.
          Alfa Romeo 1.8 TS `98
          sigpic

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от Rumyanka Покажи съобщение
            Аха, ама за Алфа ТS не излиза М1.5.5
            Излиза, излиза.
            Alfa Romeo 159SW 2.4JTDm 210hp
            Lancia Kappa 2.4JTD 136hp
            Mercedes E250TD Avantgarde 150hp
            Alfa Romeo 156 1.8TS 144hp - ex

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от nblagoev Покажи съобщение
              Излиза, излиза.
              Да бе, на 16V
              Last edited by Rumyanka; d.m.y г., 20:59. Основание: грешка

              Comment


              • #37
                Хайде да ви замоля да си чатите на някое друго място , че да няма после ама то какво стана...

                Понеже със стандартният VAG-COM ( за пример този http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html )кабел може да се прави диагностика само на основното ЕКУ на колата, за да можем да се свържем към АБС и еърбег или ел. сервото централите е необходима лека модификация на кабела.

                Забележка- линкът с кабелът е даден само като пример - цената на посоченият кабел в горният линк е леко завишена, от ибей можете да си намерите за около 25 лв с доставката.

                Обратно в темата. Този кабел чете данни само от пин 7 от ОБД2 буксата. За да можем да се свържем към АБС и Еърбег или сервото е нужно да свържем пин номер 7 със пин номер 1 ,номер 3 или номер 9

                Пин 1 - АБС
                Пин 3 - Еърбег
                Пин 7 - Главно еку на двигателя
                Пин 9 - ел. серво.

                Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.
                Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.

                Първоначалната ми идея беше да ползвам женска букса от ком порт или видео платка ( нещо от този вид http://www.f3j.com/images/dsub.jpg) и после да си окъсявам необходимите позиции с кламер. Но нещо неми хареса идеята и докато си ровех в компютърните отпадъци реших да ползвам захранващи букси от ИДЕ хард диск.

                За целта ми бяха нужни :
                1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.
                3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:
                Пинове 1-7 ( АБС)
                Пинове 3-7 ( Еърбег)
                Пинове 9-7. (Ел. Серво)

                От женските букси съм извадил ненужните пинове за да може да се слагат и махат по- лесно тапите. Необходимите 2 пина си ги окъсявам от задната страна и изолирам с изолирбанд.

                Цялата система изглежда ето така:

                Грубо и грозно, но пък здраво и ефективно.
                Attached Files
                Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                Comment


                • #38
                  именно с този
                  147 2.0 Selespeed 51%Sofia Driving
                  Stilo 1.6 - ex 75%Sofia Driving
                  156 2.4 JTD - ex

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                    ...
                    За целта ми бяха нужни :
                    1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.
                    3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:
                    Пинове 1-7 ( АБС)
                    Пинове 3-7 ( Еърбег)
                    Пинове 9-7. (Ел. Серво)
                    И така успяваш ли да прочетеш AirBag? Пин7 и Пин3 както си ги вързал заедно? Как ще го прочетеш като комутираш сигнал и към ЕЦМ-а?
                    Last edited by oem; d.m.y г., 19:00.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #40
                      Aaaaa не знам.
                      Питай някой дето по разбира.
                      Ама става, пусто опустяло.
                      При мен не работеше на 100 % ( явно не нацелих правилният модел на еърбег при бързият тест , все пак на либра има 5-6 модела) ама на един колега на Стилото 1.9 си му показваше даже дали са закопчани коланите и дали има хора на предните седалки. И към ел. сервото се закачих и към абс-а му без проблеми.

                      И към абс-а се закачам ама с квп71 ( за момента) , всеки момент чакам Яни да пусне поддръжката за ABS Bosch 5.3.

                      п.с То освен хардуер май има и софтуер ?
                      Или се бъркам може би.
                      Alfa 147 Q2 1.9 JTDm 16v @150++ 2007 червената злобичка ;;; Zafira 1.9 JTD@120++ - белият кенеф
                      ex. Alfa 155 1.7 '93;;; ex. Alfa 147 1.9 JTDm 16v @140+ R.I.P. ;;; ex. Lancia Lybra 2.4 JTD@140HP+ 2001

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от pr_00f Покажи съобщение
                        Aaaaa не знам.
                        Питай някой дето по разбира.
                        Ама става, пусто опустяло.
                        При мен не работеше на 100 % ( явно не нацелих правилният модел на еърбег при бързият тест , все пак на либра има 5-6 модела) ама на един колега на Стилото 1.9 си му показваше даже дали са закопчани коланите и дали има хора на предните седалки. И към ел. сервото се закачих и към абс-а му без проблеми.

                        И към абс-а се закачам ама с квп71 ( за момента) , всеки момент чакам Яни да пусне поддръжката за ABS Bosch 5.3.

                        п.с То освен хардуер май има и софтуер ?
                        Или се бъркам може би.
                        Пробвай на Алфа 156 с Алиет еърбег да видиш, че няма да се вържеш. При TRW-то незнам дали ще се закачи, но пак се съмнявам, щом ЕЦМ-а отговаря и той и се намесва в сигналите. Някои Еърбеци са големи говеда. Незнам при Ланча и Фиат дето си тествал как е. На моя кабел съм сложил ключе и превключва м/у 1,3 и7. В началото пробвах като теб да го вържа и даже вързах и 9-ти, но еърбега не го чете. И кво ли не правих, струвах, с Визата и Тексата се закача, с ККЛ-а не иска. Пуснах осцилоскопа и гледам и ЕЦМ-а и еърбега отговарят на комутацията хаотично един през друг и се наложи да прекъсна 7-ми пин от платката и директно от чипа пуснах кабелче към ключето и от там към 7-ми пин и си се чете така.

                        А това последното не го разбрах за хардуер/софтуер не го разбрах.
                        Last edited by oem; d.m.y г., 22:10.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #42
                          Да попитам ,що ми излиза това ? Вързал съм сканера на ком 4 и тествам с ваг кома ,всичко е наред
                          Attached Files

                          sigpic
                          Alfa Romeo 159 EX

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                            Да попитам ,що ми излиза това ? Вързал съм сканера на ком 4 и тествам с ваг кома ,всичко е наред
                            Имаш 2 опции за инжекцията. Избери другата и няма да ти се появи това съобщение. Предполагам са с различни адресации за четене на ИСО кода.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Имаш 2 опции за инжекцията. Избери другата и няма да ти се появи това съобщение. Предполагам са с различни адресации за четене на ИСО кода.
                              В момента съм в колата и едно и също.
                              Друг е въпроса ,че екуто ми се води ME 3.1 поне в алфадиага ,а тук това го няма. Пробвах и на двете 1.5.5,не става

                              sigpic
                              Alfa Romeo 159 EX

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Stefan Caromov Покажи съобщение
                                В момента съм в колата и едно и също.
                                Друг е въпроса ,че екуто ми се води ME 3.1 поне в алфадиага ,а тук това го няма. Пробвах и на двете 1.5.5,не става
                                Ами значи е ясно защо ти дава тази грешка.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X