If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Съгласен - само с пари не става! Акъл и познания също трябват. Я кажи нещо по въпроса за кракването на Алфадиага
А колкото до чипосването - Бобо ще ти свърши повече работа от други
Разрови форума - пише как, кое и за какво.
п.п. Отказах се да експериментирам за сега. Ще се ходи в Екстрийм сървиз. И без това лепенки искам
ALFA ROMEO 164 2.0 Facelift ALFA ROMEO 164 SUPER 2.5TD Audi a6 2011 3.0 TDI Quattro Mini Cooper 1.6 16V Turbo kit 1++hp
Хайде да ви замоля да си чатите на някое друго място , че да няма после ама то какво стана...
Понеже със стандартният VAG-COM ( за пример този http://sklad66.com/cms/VAG-COM.html )кабел може да се прави диагностика само на основното ЕКУ на колата, за да можем да се свържем към АБС и еърбег или ел. сервото централите е необходима лека модификация на кабела.
Забележка- линкът с кабелът е даден само като пример - цената на посоченият кабел в горният линк е леко завишена, от ибей можете да си намерите за около 25 лв с доставката.
Обратно в темата. Този кабел чете данни само от пин 7 от ОБД2 буксата. За да можем да се свържем към АБС и Еърбег или сервото е нужно да свържем пин номер 7 със пин номер 1 ,номер 3 или номер 9
Пин 1 - АБС
Пин 3 - Еърбег
Пин 7 - Главно еку на двигателя
Пин 9 - ел. серво.
Мислех си да вградя 3 или 4 позиционно ключе , но първо не можах да намеря толкова малко и второ все нещо ще стърчи от буксата.
Примерно на Стило и Алфа 147 самата диагностична букса е забутана между два реда бушони и ако нещо стърчи от диагностичният кабел няма да можем да го закачим.
Първоначалната ми идея беше да ползвам женска букса от ком порт или видео платка ( нещо от този вид http://www.f3j.com/images/dsub.jpg) и после да си окъсявам необходимите позиции с кламер. Но нещо неми хареса идеята и докато си ровех в компютърните отпадъци реших да ползвам захранващи букси от ИДЕ хард диск.
За целта ми бяха нужни :
1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.
3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:
Пинове 1-7 ( АБС)
Пинове 3-7 ( Еърбег)
Пинове 9-7. (Ел. Серво)
От женските букси съм извадил ненужните пинове за да може да се слагат и махат по- лесно тапите. Необходимите 2 пина си ги окъсявам от задната страна и изолирам с изолирбанд.
...
За целта ми бяха нужни :
1 мъжка букса - четирите и кабела се запояват директно на пиновете от вътрешната страна на диагностичната букса.
3 женски букси - използвам ги като тапи. Всяка от тези букси осигурява следната връзка:
Пинове 1-7 ( АБС)
Пинове 3-7 ( Еърбег)
Пинове 9-7. (Ел. Серво)
И така успяваш ли да прочетеш AirBag? Пин7 и Пин3 както си ги вързал заедно? Как ще го прочетеш като комутираш сигнал и към ЕЦМ-а?
Aaaaa не знам.
Питай някой дето по разбира.
Ама става, пусто опустяло.
При мен не работеше на 100 % ( явно не нацелих правилният модел на еърбег при бързият тест , все пак на либра има 5-6 модела) ама на един колега на Стилото 1.9 си му показваше даже дали са закопчани коланите и дали има хора на предните седалки. И към ел. сервото се закачих и към абс-а му без проблеми.
И към абс-а се закачам ама с квп71 ( за момента) , всеки момент чакам Яни да пусне поддръжката за ABS Bosch 5.3.
п.с То освен хардуер май има и софтуер ?
Или се бъркам може би.
Aaaaa не знам.
Питай някой дето по разбира.
Ама става, пусто опустяло.
При мен не работеше на 100 % ( явно не нацелих правилният модел на еърбег при бързият тест , все пак на либра има 5-6 модела) ама на един колега на Стилото 1.9 си му показваше даже дали са закопчани коланите и дали има хора на предните седалки. И към ел. сервото се закачих и към абс-а му без проблеми.
И към абс-а се закачам ама с квп71 ( за момента) , всеки момент чакам Яни да пусне поддръжката за ABS Bosch 5.3.
п.с То освен хардуер май има и софтуер ?
Или се бъркам може би.
Пробвай на Алфа 156 с Алиет еърбег да видиш, че няма да се вържеш. При TRW-то незнам дали ще се закачи, но пак се съмнявам, щом ЕЦМ-а отговаря и той и се намесва в сигналите. Някои Еърбеци са големи говеда. Незнам при Ланча и Фиат дето си тествал как е. На моя кабел съм сложил ключе и превключва м/у 1,3 и7. В началото пробвах като теб да го вържа и даже вързах и 9-ти, но еърбега не го чете. И кво ли не правих, струвах, с Визата и Тексата се закача, с ККЛ-а не иска. Пуснах осцилоскопа и гледам и ЕЦМ-а и еърбега отговарят на комутацията хаотично един през друг и се наложи да прекъсна 7-ми пин от платката и директно от чипа пуснах кабелче към ключето и от там към 7-ми пин и си се чете така.
А това последното не го разбрах за хардуер/софтуер не го разбрах.
Имаш 2 опции за инжекцията. Избери другата и няма да ти се появи това съобщение. Предполагам са с различни адресации за четене на ИСО кода.
В момента съм в колата и едно и също.
Друг е въпроса ,че екуто ми се води ME 3.1 поне в алфадиага ,а тук това го няма. Пробвах и на двете 1.5.5,не става
В момента съм в колата и едно и също.
Друг е въпроса ,че екуто ми се води ME 3.1 поне в алфадиага ,а тук това го няма. Пробвах и на двете 1.5.5,не става
Comment