Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за повдигачи.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Питане за повдигачи.

    Отдавна мотора ми цъка съвсем лекично като часовник от към 4-ти цилиндър. Но почти не се чуваше.

    От снощи при студено палене се разцъка яко и след 2, 3км като покарам утихва.

    Тази сутрин пак така.

    Ясно е. Повдигач.

    Въпроса е сега какво прайвам?

    Нагласил съм се по принцип да наливам 10W60. Даже съм го купил. Незнам само с това дали ще се размина или да сменям повдигачите.

    Доколкто ми е известно същите няма да намеря, затова ще трябва да сменя всички.

    Въпроса е какви повдигачи да търся и въобще след смяна дали ще утихне? Четох тук във форума преди за смяната им от някои колеги, но сега не мога да намеря темите.

    Някой казват, че с новите чукало пак и повече...

    И незнам какво да правя.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

  • #2
    На колко хил. ти е сегашното масло и какво е.
    Fiat Punto 1.4GT 1996
    Hyundai Tucson 2.0 2007
    Renault Clio 1.5 2019

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
      На колко хил. ти е сегашното масло и какво е.
      На 7000 км. е Селения 20к
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        На 7000 км. е Селения 20к
        Възможно е с новото масло да отихне.
        --Alfa Romeo 147 1.9JTD -- Keep walking! --
        sigpic

        Comment


        • #5
          Ако са се олуфтили леглата им... няма да се орпави нито с масло, нито с нови повдигачи ми се струва.

          Иначе самите повдигачи на скоро ги гледах нямат и драскотинка от горе. Винаги е имало масло в мотора и на повече от 8000 км не съм го карал. Не не го и харчи. Калкото го налея толкова го и точа.

          Тая сутрин викам да дръпна щеката докато работи мотора, че никога не бях проверявал какво се случва така. Не духа и грам от там. По което съдя, че на долу сме добре.

          Ще сменя маслото другата неделя, въпреки, че му е рано и ще видя какво ще стане. Ако пак чука, ще свалям главата, някой ден.

          Незнам ако се опитам да ги чистя тези повдигачи? Ама то нямам нагар в мотора. Главата поне отгоре е чиста и свети. Незнам от какво биха се запекли....
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
            Ако са се олуфтили леглата им... няма да се орпави нито с масло, нито с нови повдигачи ми се струва.

            Иначе самите повдигачи на скоро ги гледах нямат и драскотинка от горе. Винаги е имало масло в мотора и на повече от 8000 км не съм го карал. Не не го и харчи. Калкото го налея толкова го и точа.

            Тая сутрин викам да дръпна щеката докато работи мотора, че никога не бях проверявал какво се случва така. Не духа и грам от там. По което съдя, че на долу сме добре.

            Ще сменя маслото другата неделя, въпреки, че му е рано и ще видя какво ще стане. Ако пак чука, ще свалям главата, някой ден.

            Незнам ако се опитам да ги чистя тези повдигачи? Ама то нямам нагар в мотора. Главата поне отгоре е чиста и свети. Незнам от какво биха се запекли....

            Смени си маслото първо и виж дали ще се оправи, ако не си смени повдигачите на 4ти цилиндър щом от там го чуваш и ако продължи да чука ги подкарвай наред и така.
            Fiat Punto 1.4GT 1996
            Hyundai Tucson 2.0 2007
            Renault Clio 1.5 2019

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
              Смени си маслото първо и виж дали ще се оправи, ако не си смени повдигачите на 4ти цилиндър щом от там го чуваш и ако продължи да чука ги подкарвай наред и така.
              Аааа, да. Да отварям 50 пъти мотора. Ако ще сменям направо ги подкарвам всичките.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                Аааа, да. Да отварям 50 пъти мотора. Ако ще сменям направо ги подкарвам всичките.
                Еми аз реших че 16x30лв. ще ти се види нанагорно, пък и сам правиш колата можеш да се прежалиш да смъкнеш валовете един два пъти.
                Fiat Punto 1.4GT 1996
                Hyundai Tucson 2.0 2007
                Renault Clio 1.5 2019

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
                  Еми аз реших че 16x30лв. ще ти се види нанагорно, пък и сам правиш колата можеш да се прежалиш да смъкнеш валовете един два пъти.
                  На АЕ - 18.80 лв. за бройка. Ще ги взема от евро 07.

                  Незнам добре ли е АЕ?
                  Last edited by oem; d.m.y г., 12:29.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #10
                    156

                    Измери си налягането на маслото

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от RUSEV-BGR Покажи съобщение
                      Измери си налягането на маслото
                      И след това отваряй главата, че като те знаем ква си секта... ше сваляш глава за без нищо...
                      145 QV ex.
                      146 Boxer TOTAL ex.
                      147 T.S. Sele top

                      Lancia Dedra 2000 16

                      Comment


                      • #12
                        Предполаам, че налягането е добре. Няма с какво да го измеря.

                        Но никога не ми е светвала лампата за маслото.

                        Предполагам, че не е проблема в налягането. Просто някои повдигач се е блокирал.

                        И друг път е потраквал, но примерно веднъж на 4, 5 месеца. Така, че бях подготвен.
                        Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                        Comment


                        • #13
                          Колега отваряне на мотора не е равно на сваляне на капак на глава, поне за мен. Това че ще свалиш валовете 1 път повече не е болка за умиране. Колкото до повдигачите - свали ги, разглоби ги и почисти ги с бензин хубаво, защото на теб главата ти може да няма нагар под капака, но клапаните се нагряват бая повече, а от там и повдигачите. Разбира се първо пробвай дали ще се оправи само със смяната на маслото.
                          Аlfa 75 - 1.8 Turbo 155hp '87
                          Lancia Dedra 2.0 Turbo Integrale 180hp '92

                          България от векове за векове - НАД ВСИЧКО!

                          Comment


                          • #14
                            Друго имах предвид за отварянето.

                            Иначе не съм разглобявал повдигачи никога. Незнам дали ако почна да ги разглабям ще им ракажа играта.

                            А другото е, че вече за незнам кой път развивам болтовете на лагерите. Аз нарочно не иг и стягам много, понеже знам, че пак аз ще ги развивам... И ме мързи, честно казано. Все пак имам една неделя свободна и искам все пак да я карам тая кола. Не само под нея да лежа дет се вика

                            Не, че ми се дават 300 и косур лева за повдигачи. А и от оригиналните по-хубави няма все пак. Та незнам. Може да се пробвам да ги почистя... ще видя като сменя маслото какво ще стане. Сигурно нищо, но все пак да видя. Ако утихне поне да го отложа до на пролет.

                            Въпроса ми беше каква марка повдигачи да взема. АЕ е 18.80 лв., а от МиланоМоторс ми казаха 37 лв. за оригинален.
                            Някой слагал ли е АЕ?
                            Last edited by oem; d.m.y г., 15:42.
                            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                              Друго имах предвид за отварянето.

                              Иначе не съм разглобявал повдигачи никога. Незнам дали ако почна да ги разглабям ще им ракажа играта.

                              А другото е, че вече за незнам кой път развивам болтовете на лагерите. Аз нарочно не иг и стягам много, понеже знам, че пак аз ще ги развивам... И ме мързи, честно казано. Все пак имам една неделя свободна и искам все пак да я карам тая кола. Не само под нея да лежа дет се вика

                              Не, че ми се дават 300 и косур лева за повдигачи. А и от оригиналните по-хубави няма все пак. Та незнам. Може да се пробвам да ги почистя... ще видя като сменя маслото какво ще стане. Сигурно нищо, но все пак да видя. Ако утихне поне да го отложа до на пролет.

                              Въпроса ми беше каква марка повдигачи да взема. АЕ е 18.80 лв., а от МиланоМоторс ми казаха 37 лв. за оригинален.
                              Някой слагал ли е АЕ?
                              Аз съм слагал сегменти и лагери на AE проблем никакъв. На повдигачи звука е като звънтене, на дюза е едно цъкане, гледай да не смениш нещо което е здраво все пак. А старите може да си ги разглобиш като ги почукваш на плот и да си ги почистиш, дори ако има някои позапекъл ще си покаже кой е.
                              Fiat Punto 1.4GT 1996
                              Hyundai Tucson 2.0 2007
                              Renault Clio 1.5 2019

                              Comment

                              Working...
                              X