Известие

Collapse
No announcement yet.

Питане за повдигачи.

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от thecleaner Покажи съобщение
    Аз съм слагал сегменти и лагери на AE проблем никакъв. На повдигачи звука е като звънтене, на дюза е едно цъкане, гледай да не смениш нещо което е здраво все пак. А старите може да си ги разглобиш като ги почукваш на плот и да си ги почистиш, дори ако има някои позапекъл ще си покаже кой е.
    Повдигач е. Знам звука на повдигач какъв е Сигурен съм, че е повдигач.

    Ще видя. Някой ден ще я разглобя и ще ги почистя.
    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

    Comment


    • #17
      Явно мометно някои повдигач блкира. Лятото пак така беше се разчукал един ден и спря.

      Тая вечер паля при тръгване от работа и няма и помен от чукане. Ходих до бтк, гасих, палих пак няма и няма. Даже не чувам мотора като работи. Толкова е тих.

      Кво прайвам сега? Нямам планувано нищо по мотора, че да чистя и повдигачи...

      Ще го чакам ако се разчука пак... ще сменя маслото... мислех на пролет да го сменям, че му е рано още, а аз малко карам. Тъкмо до тогава ще ги навъртя 3000 км.
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Но никога не ми е светвала лампата за маслото.
        Че тя светва само за да индикира че си за основен ремонт.......смело мога да кажа че дори и при 1л масло в двигателя, тая лампа при мен не светна.......е кога трябваше да светне - като останат 300гр ли......
        Ако искаш да пробваш следното - отстрани на главата има шестограмни болчета дето са свързани с маслената магистрала на повдигачите и главата.......отвии едното, откъм страната откъдето ти е било чукането, и без това 4 цил е отдясно, да поизтече малко масълце, после запали и забии ушенце над двг да видиш дали чукането е същото, и дали е пак оттам - ще мине технологично време докато се напълни пак, и ще можеш да чуеш......
        Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 18:55.
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #19
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Че тя светва само за да индикира че си за основен ремонт.......смело мога да кажа че дори и при 1л масло в двигателя, тая лампа при мен не светна.......е кога трябваше да светне - като останат 300гр ли......
          Ем нямам манометър бе човек. С кво да го измеря? То лесно да се каже "измери го"
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #20
            Е аз не те карам да го мериш бре...........макар че е добро упражнение да си мериш сегиз тогиз налягането на "маргарина и керосина"......
            Но можеш да пробваш това дето го писах мнение по нагоре.....
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #21
              Ам... ще видим. Тя сега спря да чука. Трябва като почне пак.
              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

              Comment


              • #22
                Малко със закъснение ще си позволя да изкажа мнение, ако че в момента повдигачите не чукат.
                Точно на 16V TS свалянето на разпределителните валове ей така си е много работа. Държа да не остават с грешно впечатление хората, които не са виждали такъв разглобен мотор, това не е шега работа! Сваля се кората под мотора, подкалника, обслужващия ремък, декоративния капак на мотора, бубините, капака на клапаните, слагат се петите за зацепване и индикатора за ГМТ, развиват се колелата на валовете, фазовия датчик, петите на валовете ... ... и съм сигурен, че не съм споменал всичко. При това при всяко сваляне трябва да се почиства, обезмаслява и силиконира гарнитурата на капака, и трябва да се почиства и залепва голямата пета на валовете.
                И дори и все още да са останали хора, които не се досещат колко много работа е това когато се прави както трябва ще го кажа най-просто: тази операция се равнява на обслужване на мотора със всичкото миене, зацепване и т.н., което не е шега работа, че да го правим до безсъзнание или докато не ни останат резби за петите, докато сменим правилния обтегач.
                Alfa Romeo 75 24V

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от Venci Покажи съобщение
                  Малко със закъснение ще си позволя да изкажа мнение, ако че в момента повдигачите не чукат.
                  Точно на 16V TS свалянето на разпределителните валове ей така си е много работа. Държа да не остават с грешно впечатление хората, които не са виждали такъв разглобен мотор, това не е шега работа! Сваля се кората под мотора, подкалника, обслужващия ремък, декоративния капак на мотора, бубините, капака на клапаните, слагат се петите за зацепване и индикатора за ГМТ, развиват се колелата на валовете, фазовия датчик, петите на валовете ... ... и съм сигурен, че не съм споменал всичко. При това при всяко сваляне трябва да се почиства, обезмаслява и силиконира гарнитурата на капака, и трябва да се почиства и залепва голямата пета на валовете.
                  И дори и все още да са останали хора, които не се досещат колко много работа е това когато се прави както трябва ще го кажа най-просто: тази операция се равнява на обслужване на мотора със всичкото миене, зацепване и т.н., което не е шега работа, че да го правим до безсъзнание или докато не ни останат резби за петите, докато сменим правилния обтегач.
                  Ха, казали им го. Това са си 4 часа работа минимум! И ако имаш проблем с кръста както аз си е жво приключение. Най-ме е страх от многото развиване на лагерите на валовете. Винаги преди да реша да разглабям хубаво се замислям какво е хубаво да се направи докато е разлгобено. Резбите на болтовете в тази алуминиежа глава се късат толкова лесно, че....

                  За това винаги ги стягам по-малко от колкото е дадено, понеже знам, че пак аз ше ги развивам. А лично съм развивал на 3 коли болтое там на които болтове изизат заедно с ребизте.

                  Та за това си е базумие разглабянето за щяло и не шяло.

                  Гарнитурата иначе не я мажа с нищо. И голямата пета също. Никога не съм слагал силикон и не тече. Но съм с чисто нова гарнитура на Фиат. Купих нова оригинална понеже преди бях взел нова на Ajusa и протече като лейка. С оригиналната няма грижи

                  Само човек който не е разглабял сам може да твърди, че е нищо работа. Да не говорим, че за някои неща си трябват и двама души. Особено ако пръчката на индикатора не е точно за самия часовник и се налага някой да я държи, а другия да върти и при обтягането на ангренажа като нямаш специалното инструментче... наистина си трябват двама души.

                  Иначе не е тракало повече. Явно някой повдигач блокира от време на време. Ако почне по-често да блокирва тогава ще пристъпя към сняма.

                  Единственото което никой не каза, че дали повдигачи на AE са надеждни и ще издържат голям пробег.
                  Last edited by oem; d.m.y г., 09:28.
                  Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                  Comment


                  • #24
                    Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                    Единственото което никой не каза, че дали повдигачи на AE са надеждни и ще издържат голям пробег.
                    Не
                    0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                    sigpic
                    Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                    Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                    Comment


                    • #25
                      Аз съм с повдигачи АЕ и за 146 000 км не са ми създавали проблеми.Единственото за отбелязване е,че може би около един месец,като поседи два дена и при палене почукваха до като се напълнят.Други забележки нямам!
                      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                      Comment


                      • #26
                        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                        Аз съм с повдигачи АЕ и за 146 000 км не са ми създавали проблеми.Единственото за отбелязване е,че може би около един месец,като поседи два дена и при палене почукваха до като се напълнят.Други забележки нямам!
                        Твойте нямат много общо с ТС
                        0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                        sigpic
                        Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                        Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                        Comment


                        • #27
                          Знам!Даже мойте са еднакви с тия на Опел и от магазин за опел ги взех за 3.5 евро!На ТС не знам как се държат!
                          На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                          Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                          Comment


                          • #28
                            Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                            Знам!Даже мойте са еднакви с тия на Опел и от магазин за опел ги взех за 3.5 евро!На ТС не знам как се държат!
                            Другия път си вземи от голф по ефтини са
                            0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                            sigpic
                            Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                            Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                            Comment


                            • #29
                              Добре де. Тогава оригинални от ММ ли да си взема? по 37 лв. е бройката там.
                              Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                                Другия път си вземи от голф по ефтини са
                                По каталог ги извадиха ,бе!Магазина е всъщност склад ,който зарежда ректифиетата(ремонтните за шлайф сервизи).Тия си знаят работата.Та там научих , че са същите като на опел Астра,както и сегментите от 1.6!Говоря за склад на едро в Ламия!Там не продават само за Опел ,а за почти всякакви мотори!
                                На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                                Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                                Comment

                                Working...
                                X