Известие

Collapse
No announcement yet.

технически въпрос-съотношение количество масло/обем на мазилна уредба

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
    Колега,колкото и да ти е добра идеята,сам няма да се справиш!Тука има и сериозни и добре подготвени инженери,но още не са видели темата.За мнозина е шантава,но и Рудолф Дизел са го гледали,като ненормален!
    Успех!
    градски (аз съм от кюстендил родом)-баба ми е направила поне 5 доцента в кариерата си на учител и директор, ама обущара бос ходи-аз не завърших нищо започнато в училище...
    идеята я споделих с човек , който има поглед над нещата и каза да продължавам.засега не мога да ти кажа принципа на работа но ДВГ е дизел и успях да вкарам 3-ти такт във въртяща се горивна камера без да я прегрявам...1-ви и 2-ри такт са също нововъведение....
    аз съм художник, учих малко за архитект ама колите са ми слабостта...
    всеко твое мнение го дебна и запаметявам-ценен кадър си ти...
    блаженни са низшите духом...

    Comment


    • #17
      Първоначално публикувано от mayhem Покажи съобщение
      градски (аз съм от кюстендил родом)-баба ми е направила поне 5 доцента в кариерата си на учител и директор, ама обущара бос ходи-аз не завърших нищо започнато в училище...
      идеята я споделих с човек , който има поглед над нещата и каза да продължавам.засега не мога да ти кажа принципа на работа но ДВГ е дизел и успях да вкарам 3-ти такт във въртяща се горивна камера без да я прегрявам...1-ви и 2-ри такт са също нововъведение....
      аз съм художник, учих малко за архитект ама колите са ми слабостта...
      всеко твое мнение го дебна и запаметявам-ценен кадър си ти...
      Колега евала за ентусиазма ! Написаното от теб звучи обещаващо, НО освен теб има ли човек който е инжинер и е видял как постигаш резултат? Освен това твърдиш че камерата не прегрява реални опити правил ли си? Просто постовете са ми многооо интересни и съм любопитен отговори избирателно ако желаеш
      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
      sigpic
      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
        Колега евала за ентусиазма ! Написаното от теб звучи обещаващо, НО освен теб има ли човек който е инжинер и е видял как постигаш резултат? Освен това твърдиш че камерата не прегрява реални опити правил ли си? Просто постовете са ми многооо интересни и съм любопитен отговори избирателно ако желаеш
        по-горе писах, че започнах сътрудничество с инженер от министерството на отбраната на САЩ. 27 -годишен гений и вече има 4 бр. действащи секретни патента...
        за горивната камера-пак е нововъведение и не мога да пиша....
        Last edited by mayhem; d.m.y г., 04:46.
        блаженни са низшите духом...

        Comment


        • #19
          http://clubs1.bg/forums/index.php?showtopic=3468
          интересни коментари за роторния двигател и характеристики
          Alfa Romeo 146 1.6 t.s.

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от mayhem Покажи съобщение
            отворих темата защото изобретих роторен двигател.в патентната служба на САЩ има 155 000 патента за ДВГ-действащи и входирани с входящ номер, което означава, че веднъж входиран патент е вече законна интелектуална собственост и имаш право да продадеш идеята на когото си поискаш. след часове наред ресърч в официалниа им саит не намерих нищо подобно на моята идея и започнах да я развивам.не съм инженер, (самообразовам се)в нета подобна информация не намерих и освен идеята да реших да конструирам целия двигател и се опитвам да елиминирам картера и маслената помпа...до тука добре върви...сега се търсят спонсори, защото мин. хонорар на патентен адвокат е 500$ на час и обикновенно само за ресърч им отнема дни, макарче аз я свърших таз работа адвоката е длъжен да я повтори-да ми опразни джоба. по- нататъшните му работи отиват към 20-30 хил.$...
            та на въпроса-ако в един затворен съд с обем ? литра(кубически сантиметра) сложа n -литра масло при завихрянето и загряването му колко свободно пространство му е нужно да не пренадува блока и да не прегрява а и да е достатъчно да омазва нормално....нещо такова имах в предвид...
            за инженер-консултант се навих да работя съвместно с етин тип от министерството на отбраната, ама онзи взе да любопитства за чертежите и приключихме без сбогом....
            В университета по химия учихме свойствата на маслата. Моята специалност е хидравлична и пневматична техника и сме си правили какви ли не експерименти и тестове на масла. Трябва ти обаче истиснки инженер ио лаборатория за да избереш точно какво масло ще ти трябва като изследваш характеристиките му. Всяко масло си има специфични свойства за разширение при определена температурна, течливост и т.н.

            Найстина ти трябва някой който да изчисли блока на мотора на какво налягане ще държи оптимално без странични ефекти и след това в лаборатория да изпиташ няколко вида масло и да избереш подходящото. Незнам какви са ти идеите, но предполагам блока е херметически и нямаш вентилация и за това те тревожи налягането. Много по-лесно ще бъде ако има възможност да се прибави утаител и аспиратор за да издухва излишното налягане. Като не е задължително винаги да бъде отворен самия аспиратор, а да речем при определено налягане.

            Просто една логика от мен. Нямам си и най-малка представа какво си сътворил все пак. Може и да ти говороя абсолютни глупости.

            Но каквото и да е евала за ентусиазма и дано намериш решение и пожънеш успех.
            Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

            Comment

            Working...
            X