а ся де..
от известно време мисля си махам моя, и днес идва чиляка дето поддържа фирмените коли и му викам.., бе зема си махам катализатора, де ше ми препоръчаш да го направя тва.. и той взе да ми обяснява, че е добре през него да мине една тръба, през която да си минават там газовете, но външно да има вид че има катализатор, щото видите ли, кат влезнем в еврото, всяка кола, трябвало катализатор да има! а стига ве, ся и на джуганите катализатори ше земат да им слагат, дето сигурно струват повече от самата кола?!
щели били да гледат за това по годишните прегледи ... Някой нещо знае ли по-така по въпроса, щото тва не мога да го повярвам. Верно може да има облекчения за тия с катализатори, ама чак пък задължително...
от известно време мисля си махам моя, и днес идва чиляка дето поддържа фирмените коли и му викам.., бе зема си махам катализатора, де ше ми препоръчаш да го направя тва.. и той взе да ми обяснява, че е добре през него да мине една тръба, през която да си минават там газовете, но външно да има вид че има катализатор, щото видите ли, кат влезнем в еврото, всяка кола, трябвало катализатор да има! а стига ве, ся и на джуганите катализатори ше земат да им слагат, дето сигурно струват повече от самата кола?!

Comment