Известие

Collapse
No announcement yet.

Катализатор и Евро съюза...

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Катализатор и Евро съюза...

    а ся де..
    от известно време мисля си махам моя, и днес идва чиляка дето поддържа фирмените коли и му викам.., бе зема си махам катализатора, де ше ми препоръчаш да го направя тва.. и той взе да ми обяснява, че е добре през него да мине една тръба, през която да си минават там газовете, но външно да има вид че има катализатор, щото видите ли, кат влезнем в еврото, всяка кола, трябвало катализатор да има! а стига ве, ся и на джуганите катализатори ше земат да им слагат, дето сигурно струват повече от самата кола?! щели били да гледат за това по годишните прегледи ... Някой нещо знае ли по-така по въпроса, щото тва не мога да го повярвам. Верно може да има облекчения за тия с катализатори, ама чак пък задължително...
    ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

  • #2
    Прав е бил чилякът! Ма тая работа с тръбата няма да я бъде, щот кат ти закачат газанализатора и , а от друга страна си прав и за джуганите /верно кат се замисля имаме още 157-ци/


    Поживьом -> увидим ... дето казват братушките

    П.П. Аз ги разкарах /катализаторите/ и на двете коли още преди няколко месеца.
    Mitsubishi Outlander
    Mitsubishi Space Star
    Daihatsu Terios

    Comment


    • #3
      Re: Катализатор и Евро съюза...

      Първоначално публикувано от poznai
      а ся де..
      от известно време мисля си махам моя, и днес идва чиляка дето поддържа фирмените коли и му викам.., бе зема си махам катализатора, де ше ми препоръчаш да го направя тва.. и той взе да ми обяснява, че е добре през него да мине една тръба, през която да си минават там газовете, но външно да има вид че има катализатор, щото видите ли, кат влезнем в еврото, всяка кола, трябвало катализатор да има! а стига ве, ся и на джуганите катализатори ше земат да им слагат, дето сигурно струват повече от самата кола?! щели били да гледат за това по годишните прегледи ... Някой нещо знае ли по-така по въпроса, щото тва не мога да го повярвам. Верно може да има облекчения за тия с катализатори, ама чак пък задължително...
      То никой няма да гледа дали има или няма, а ще пъхат пръчката в ауспуха и газанализаторът ще показва какво точно има
      Ти да не мислиш, че тия дето имат и не са ги махнали им работят
      Не се притеснявай, ще има гратисен период
      sigpic

      Comment


      • #4
        Добре, друг въпрос...
        От значение ли е горивото което ползвам за данните които ще изкара газанализатора
        дизел, бензин, газ, метан ?

        нали едното от другото е по-екологично нещо в тази насока?
        ‘96 155 2.0 16v ts 150 bhp sport - чукнато, продъъ се на части

        Comment


        • #5
          Според нормите за ЕВРО Х /?/ -трябва да се правят измервания на бензин. Няма зададени норми за метан или пропан. Ама нали си е ориента

          А пък има една много малка подробност: Когато се измерват изгорелите газове, трябва да се отчетат на компа и оборотите.Именно там става интересното - " най-малкият 8 цилинров двигател" няма делко и се виждат в чудо как да вземат инфо за оборотите.
          Аlfa Romeo 155 Aspirato T.Spark 2.0 8 V S.S.
          Вечна и памет .Отиде на скраб ."Четирите необозначени автомобила Alfa Romeo 155 Twinspark изфучаха по Виа Дел Коронари като изстребители по самолетна писта" (цит. Дан Браун -"Шестото клеймо" гл. 56)

          Comment


          • #6
            Днес ходих на преглед с 145-та, бръкнаха й в ауспуха и при тяхна норма на СО 3.50, колата показа 0.18 и то без катализатор . А оборотите ги хванаха с някакъв магнит.
            Alfa Romeo 145 1.3 boxer-ex,146 1.4 16V-ex,156 1.8TS- ex, RAV4- ex, ML270 CDI-ex 159 3.2 V6 Q4 ex,ML270 CDI-ex, Infiniti ex 30 ex. Alfa Romeo Stelvio First edition.

            Comment


            • #7
              Ми на мен като ми мериха газовете онзи ден ме накараха да я държа на 2200 оборота
              1995 Alfa Romeo 145 1.6 Boxer - ex
              2000 Alfa Romeo 166 2.4 JTD 136cv - ex
              1995 Alfa Romeo 164 Q4 3.0 V6 24V 232cv

              Comment


              • #8
                Нещо не мога да раЗбера, нали колите не ходят в БГ на преглед или по точно прегледа се минава с 10 ли беше или 20 лева. За кво са ви каталиЗатори

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от 156 m-jet
                  Нещо не мога да раЗбера, нали колите не ходят в БГ на преглед или по точно прегледа се минава с 10 ли беше или 20 лева. За кво са ви каталиЗатори
                  тва пък как го измисли?
                  Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                  Comment


                  • #10
                    Ами с такова впечетление останах четейки постовете тук.........
                    Нали можеш да си правиш квот си искаш в БГ, да си караш с или беЗ каталиЗатор с или беЗ гуми с протектор , с или беЗ данък и т.н., а ако нещо те спрът си плащаш там 10 ли 20 лева и си караш

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от 156 m-jet
                      Ами с такова впечетление останах четейки постовете тук.........
                      Нали можеш да си правиш квот си искаш в БГ, да си караш с или беЗ каталиЗатор с или беЗ гуми с протектор , с или беЗ данък и т.н., а ако нещо те спрът си плащаш там 10 ли 20 лева и си караш
                      много правилно си разбрал ))
                      '04 Alfa Romeo GT 1.9 JTDm Q2 150cv heavily tunned
                      '02 Alfa Romeo 166 2.4 JTD Q2 150cv, remapped by Bobo
                      '99 Alfa Romeo 145 1.6 TS 120cv - ex

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от valjo
                        Първоначално публикувано от 156 m-jet
                        Ами с такова впечетление останах четейки постовете тук.........
                        Нали можеш да си правиш квот си искаш в БГ, да си караш с или беЗ каталиЗатор с или беЗ гуми с протектор , с или беЗ данък и т.н., а ако нещо те спрът си плащаш там 10 ли 20 лева и си караш
                        много правилно си разбрал ))
                        let's agree to disagree
                        Не о хлѣбѣ единѣмъ живъ будетъ человѣкъ

                        Comment


                        • #13
                          Такаа аз проучих въпроса и се оказа следното:

                          Има спортни катализатори на цена 200-250 евро зависи за колко коня е, така че споко ще се оправиме и със бегачките и със екологията
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от Crusader
                            Прав е бил чилякът! Ма тая работа с тръбата няма да я бъде, щот кат ти закачат газанализатора и , а от друга страна си прав и за джуганите /верно кат се замисля имаме още 157-ци/


                            Поживьом -> увидим ... дето казват братушките

                            П.П. Аз ги разкарах /катализаторите/ и на двете коли още преди няколко месеца.
                            И аз моя го разкарах мнооо отдавна ма си го пазя в гаража ако стане напечено хоп и го слагам,даже не е много позапушен
                            Fiat Idea 05" 1.9 Mjet N tuning
                            Lancia Ypsilon 00" 1.2 Elefantino blu
                            Piaggio Liberty 05" 50cc 2T

                            Alfa 33 1.7 16v SW-ex,Alfa 145 1.6 Boxer-ex,Alfa 146 TI-ex,Alfa 159 1.9 JTDm SW-ex

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от 156 m-jet
                              Нещо не мога да раЗбера, нали колите не ходят в БГ на преглед или по точно прегледа се минава с 10 ли беше или 20 лева. За кво са ви каталиЗатори
                              Абе прегледа е задължителен - ама правилно си разбрал, че даваш малко отгоре за да не се заяждат - щото има начин и да си изряден да те прецакат. Така че всеки си решава - това е нещо като - спират те куките и ти казват "мина на червено" ти си минал на зелено, ама си сам, а те са двама - искат да почерпиш иначе се заяждат и ти пишат каквото си искат. Ти какво ще направиш - особенно ако си с кола на 10-15 години - винаги могат да се заядат. Могат защото и ти е мръсна колата, защото пожарогасителя ти е с изтекъл срок на годнос, или аптечката, грайфера на гумата, шума на гърнето - а могат да ти пишат акт за минаване на червено на околовръстното например, а да си минал на злено - какво ще направиш - ами ще дадеш 5-10 лева и ще им благодариш.
                              Абе ти явно не си попаднал на ситуация в БГ.

                              Да така е всеки се проспособява както може към средата - животните не са излязли от водата щото са искали да променят сушата - просто средата станала такава и те се приспособили - които не са се преспособили са се прецакали и всече ги няма.

                              Нагаждаш се към средата - да тя се променя, но това не става бързо и с вълшебна пръчка.
                              2.0 8V - R4 T.S -164 Super -ЕX, 2.5 12V - V6 - 155 Super-EX, 3.0 24V - V6 - GTV CF3 -EX
                              CLK 430 - V8 Monster-EX, Семейна Корола е150, 3-ка е36 за кеф

                              Comment

                              Working...
                              X