Първоначално публикувано от Vlado_PK
Покажи съобщение
Известие
Collapse
No announcement yet.
Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример
Collapse
X
-
Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд
-
Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщениеАз пък познавам няколко човека, които си карат колите с локомотивна нафта и то карат Комън Рейли от вече 5 години и проблем нямат. На черно може да купиш всякаква нафта, може и "кръщавана" да ти дадат и да те лъжат, че е ОК. Това нищо не доказва. Ако е кофти нафтата, как така локомотивите на по 30 години и повече бяз ремонт и незнайни километри , работят още?Fiat Punto 1.2 75 ELX
EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx
Comment
-
Преди дестина години подкарах старата си 164 тд с нафтата от парното на едно училище.Нафта с цвят на кока кола и която трудно минава през цедката на фунията.Варви си колата без никаква разликка.Е аз изгорих 4 тона.Колата ми се изби цялата че и горница.А кажете ми кво ме бърка да бутна помпата и да купя някои друг рарпръсквач евентуално.До ден днешен си върви така.164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991
Comment
-
Първоначално публикувано от Vlado_PK Покажи съобщениеНе знам колега при мен беше факт!И аз съм с комън реил и 90% от изгоряното гориво в нея е на черно но не е локомотивна.Локомотивната нафта за буса беше от локомотивите на мината беше червена и имаше някакви бели ръски абсолютно винаги вътре (като се има впредвид че буса се зареждаше два пъти в седмицата по 80л с такава нафта) и мисля че от това бялото нещо в нея идваха ядовете.А относно това че локомотивите са на 30 години и още си работят за тях не вярвам да е проблем да работят с гадна нафта защото са по-незнам си колко хиляди кубика двигатели.Аз поне веднага си обяснявам защо пушат толкова-гадна нафта!Но все пак това си е мое мнениеLast edited by BillyBoy`; d.m.y г., 08:55.АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение...но там процесите са съвсем други много много много по сложни от например твоя комън реил да речем дълго е за обясняване..._______
146 JTD - ex
Renault Megane II 1.5 dci - ex
Nissan Qashkai 2.0 CVT - current
Comment
-
``[QUOTE=trustworthy;620739]Кое му е толкова различното, че и по-сложното при процесите?``При дизеловия мотор не, но всичко друго е много по сложно от това да запали ДД до потеглянето на самия локомотив.Но това вече не е за тук а за друг форум
АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеСа требе явно да ти с обеснявая щото не си трезвен - та никой не ти говори за това кога се пали дадено гориво а става въпрос за температура в горивната камера! И стига си млял за тоя нагар ами ме светни как така тия дюзи са СТОПЕНИ? Или викаш олигофрените са ги направили от кашкавал и се топът от горяла нафта?!
Пак им се дзверих на дюзите!При тая температура няма как да стане,но явно не са се стопили от нищо!Освен,че нафтата и ги охлажда,пламъка е отдалечен от дюзата,поради налягането.Мисълта ми е,че тая част на пламъка,която има температура ,достатъчна да разтопи дюзите,по някакъв начин се е доближила до тях.Това става,според мене,или от много въздух и горене в излишък от кислород или от някаква добавка в нафтата,която съдържа кислород и нафтата започва да гори и в самата дюза.С една дума -бедна смес.Алюзия с бензиновите мотори!
Това са си само мои разсъждения!Истината може и да е съвсем прозаична!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеАбе аз нагар не виждам единственното което виждам е поизгорял метал което ме води до мисълта че при температура на горене около 400 градуса това няма как да стане следователно някой тарикат е карал не само с крадена нафта ами и е тургал по малко бензин за всеки случей - даже мога да заложа някой лев да му тестват резервоара за бенз
Иначе и аз съм склонен да мисля, че има бензин или подобен въглеводород с ниско цетаново (високо октаново) число.Лудия
Comment
-
Първоначално публикувано от Двигателист Покажи съобщениеПросто от любопитство - 400 градуса като средна температура на цикъла ли ги даваш или на такта горене?
Иначе и аз съм склонен да мисля, че има бензин или подобен въглеводород с ниско цетаново (високо октаново) число.
---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:37 ----------
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеЕ сега те разбрах!
Пак им се дзверих на дюзите!При тая температура няма как да стане,но явно не са се стопили от нищо!Освен,че нафтата и ги охлажда,пламъка е отдалечен от дюзата,поради налягането.Мисълта ми е,че тая част на пламъка,която има температура ,достатъчна да разтопи дюзите,по някакъв начин се е доближила до тях.Това става,според мене,или от много въздух и горене в излишък от кислород или от някаква добавка в нафтата,която съдържа кислород и нафтата започва да гори и в самата дюза.С една дума -бедна смес.Алюзия с бензиновите мотори!
Това са си само мои разсъждения!Истината може и да е съвсем прозаична!Само незнам дали си пробвал да добавяш чист кислород в нафтата ма недей моля те
А това за бедната смес просто ще се направя че не съм го прочел
Да знаеш че при дизела такова понятие бедна смес няма
0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщениеСредна е не много точно но просто казано ДА мисля че ме разбра
---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:37 ----------
Радвам се че си на борда вечеСамо незнам дали си пробвал да добавяш чист кислород в нафтата ма недей моля те
А това за бедната смес просто ще се направя че не съм го прочел
Да знаеш че при дизела такова понятие бедна смес няма
.Ще ториме напролет!Знам,че при дизелите изобщо не говориме за смес,защото такава няма или по-точно не би трябвало да има и точно на там ми биеше мисълта!За това и казах:алюзия!
Хайде ,поблъскай си и ти малко тиквата,щото мойта вече дава заето!На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеХайде ,поблъскай си и ти малко тиквата,щото мойта вече дава заето!0888 232 484 - Бобо Extreme Service
sigpic
Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super
Comment
-
Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщениеПреди дестина години подкарах старата си 164 тд с нафтата от парното на едно училище.Нафта с цвят на кока кола и която трудно минава през цедката на фунията.Варви си колата без никаква разликка.Е аз изгорих 4 тона.Колата ми се изби цялата че и горница.А кажете ми кво ме бърка да бутна помпата и да купя някои друг рарпръсквач евентуално.До ден днешен си върви така.Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 13:52.Lexus IS200
Comment
-
Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщениеНе ми казвай, че си бил съучастник в кражбата на нафта от УЧИЛИЩЕ за Бога....164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991
Comment
-
Първоначално публикувано от Двигателист Покажи съобщениеПросто от любопитство - 400 градуса като средна температура на цикъла ли ги даваш или на такта горене?
Иначе и аз съм склонен да мисля, че има бензин или подобен въглеводород с ниско цетаново (високо октаново) число.Аlfa 164 Super 2.5TD
Comment
Comment