Известие

Collapse
No announcement yet.

Защо да не наливаме нафта от туби - нагледен пример

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от Vlado_PK Покажи съобщение
    Не съм съгласен че локомотивната нафта е много чисто и хубаво гориво!Веднага казвам защо!Преди 2-3 години разкравах хляб с един форд транзит 2.5д караше се само с нафта на черно и то предимно локомотивна защото от там изпадаше много често!Е толкова бързо се скапа тоя бус от нафтата че не е истина!Да не говориме колко стотици горивни филтри се смениха защото загасваше и тва беше всичко от него докато не смениме филтъра!
    Аз пък познавам няколко човека, които си карат колите с локомотивна нафта и то карат Комън Рейли от вече 5 години и проблем нямат. На черно може да купиш всякаква нафта, може и "кръщавана" да ти дадат и да те лъжат, че е ОК. Това нищо не доказва. Ако е кофти нафтата, как така локомотивите на по 30 години и повече бяз ремонт и незнайни километри , работят още?
    Alfa 33 1.7 16V QV `85г. карбураторен бензинояд

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Bobi_33 Покажи съобщение
      Аз пък познавам няколко човека, които си карат колите с локомотивна нафта и то карат Комън Рейли от вече 5 години и проблем нямат. На черно може да купиш всякаква нафта, може и "кръщавана" да ти дадат и да те лъжат, че е ОК. Това нищо не доказва. Ако е кофти нафтата, как така локомотивите на по 30 години и повече бяз ремонт и незнайни километри , работят още?
      Не знам колега при мен беше факт!И аз съм с комън реил и 90% от изгоряното гориво в нея е на черно но не е локомотивна.Локомотивната нафта за буса беше от локомотивите на мината беше червена и имаше някакви бели ръски абсолютно винаги вътре (като се има впредвид че буса се зареждаше два пъти в седмицата по 80л с такава нафта) и мисля че от това бялото нещо в нея идваха ядовете.А относно това че локомотивите са на 30 години и още си работят за тях не вярвам да е проблем да работят с гадна нафта защото са по-незнам си колко хиляди кубика двигатели.Аз поне веднага си обяснявам защо пушат толкова-гадна нафта!Но все пак това си е мое мнение
      Fiat Punto 1.2 75 ELX
      EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
      EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
      EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

      Comment


      • #33
        Преди дестина години подкарах старата си 164 тд с нафтата от парното на едно училище.Нафта с цвят на кока кола и която трудно минава през цедката на фунията.Варви си колата без никаква разликка.Е аз изгорих 4 тона.Колата ми се изби цялата че и горница.А кажете ми кво ме бърка да бутна помпата и да купя някои друг рарпръсквач евентуално.До ден днешен си върви така.
        164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от Vlado_PK Покажи съобщение
          Не знам колега при мен беше факт!И аз съм с комън реил и 90% от изгоряното гориво в нея е на черно но не е локомотивна.Локомотивната нафта за буса беше от локомотивите на мината беше червена и имаше някакви бели ръски абсолютно винаги вътре (като се има впредвид че буса се зареждаше два пъти в седмицата по 80л с такава нафта) и мисля че от това бялото нещо в нея идваха ядовете.А относно това че локомотивите са на 30 години и още си работят за тях не вярвам да е проблем да работят с гадна нафта защото са по-незнам си колко хиляди кубика двигатели.Аз поне веднага си обяснявам защо пушат толкова-гадна нафта!Но все пак това си е мое мнение
          Сега аз да ти кажа под секрет някои неща виждам че дрънкаш малко глупости.Първо верно е че някои от локомотивите на БДЖ са на 30 и повече години верно е че пушат но там процесите са съвсем други много много много по сложни от например твоя комън реил да речем дълго е за обясняване,и трето преди да се свали горивото от цистерната и да се налее във някои локомотив то се изследва БДЖ поне за това не си позволява да прави грешки въпреки че техниката е много стара но е и много скъпа и последно тази нафта не преминава през прекупвачи така че за мен лично тази е наи добрата нафта,така че на теб и на колегата пуснал темата съм 100% сигурен че са ви продавали долнопробна нафта за която са ви казали че е от локомотив тя може и да е ама друг е въпроса да речем някои си прекупвачите във веригата със какво я е кръщавал
          Last edited by BillyBoy`; d.m.y г., 08:55.
          АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

          Comment


          • #35
            Първоначално публикувано от BillyBoy` Покажи съобщение
            ...но там процесите са съвсем други много много много по сложни от например твоя комън реил да речем дълго е за обясняване...
            Кое му е толкова различното, че и по-сложното при процесите?
            _______
            146 JTD - ex
            Renault Megane II 1.5 dci - ex

            Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

            Comment


            • #36
              Ок!Щом казвате така е!
              Fiat Punto 1.2 75 ELX
              EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
              EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
              EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

              Comment


              • #37
                ``[QUOTE=trustworthy;620739]Кое му е толкова различното, че и по-сложното при процесите? ``При дизеловия мотор не, но всичко друго е много по сложно от това да запали ДД до потеглянето на самия локомотив.Но това вече не е за тук а за друг форум
                АлфаРомео 146 1.4 16V 103hp skype name billyboy2203/ ICQ: bili`- 166537162

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                  Са требе явно да ти с обеснявая щото не си трезвен - та никой не ти говори за това кога се пали дадено гориво а става въпрос за температура в горивната камера! И стига си млял за тоя нагар ами ме светни как така тия дюзи са СТОПЕНИ? Или викаш олигофрените са ги направили от кашкавал и се топът от горяла нафта?
                  Е сега те разбрах!
                  Пак им се дзверих на дюзите!При тая температура няма как да стане,но явно не са се стопили от нищо!Освен,че нафтата и ги охлажда,пламъка е отдалечен от дюзата,поради налягането.Мисълта ми е,че тая част на пламъка,която има температура ,достатъчна да разтопи дюзите,по някакъв начин се е доближила до тях.Това става,според мене,или от много въздух и горене в излишък от кислород или от някаква добавка в нафтата,която съдържа кислород и нафтата започва да гори и в самата дюза.С една дума -бедна смес.Алюзия с бензиновите мотори!
                  Това са си само мои разсъждения!Истината може и да е съвсем прозаична!
                  На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                  Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                  Comment


                  • #39
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Абе аз нагар не виждам единственното което виждам е поизгорял метал което ме води до мисълта че при температура на горене около 400 градуса това няма как да стане следователно някой тарикат е карал не само с крадена нафта ами и е тургал по малко бензин за всеки случей - даже мога да заложа някой лев да му тестват резервоара за бенз
                    Просто от любопитство - 400 градуса като средна температура на цикъла ли ги даваш или на такта горене?
                    Иначе и аз съм склонен да мисля, че има бензин или подобен въглеводород с ниско цетаново (високо октаново) число.
                    Лудия

                    Comment


                    • #40
                      Първоначално публикувано от Двигателист Покажи съобщение
                      Просто от любопитство - 400 градуса като средна температура на цикъла ли ги даваш или на такта горене?
                      Иначе и аз съм склонен да мисля, че има бензин или подобен въглеводород с ниско цетаново (високо октаново) число.
                      Средна е не много точно но просто казано ДА мисля че ме разбра

                      ---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:37 ----------

                      Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                      Е сега те разбрах!
                      Пак им се дзверих на дюзите!При тая температура няма как да стане,но явно не са се стопили от нищо!Освен,че нафтата и ги охлажда,пламъка е отдалечен от дюзата,поради налягането.Мисълта ми е,че тая част на пламъка,която има температура ,достатъчна да разтопи дюзите,по някакъв начин се е доближила до тях.Това става,според мене,или от много въздух и горене в излишък от кислород или от някаква добавка в нафтата,която съдържа кислород и нафтата започва да гори и в самата дюза.С една дума -бедна смес.Алюзия с бензиновите мотори!
                      Това са си само мои разсъждения!Истината може и да е съвсем прозаична!
                      Радвам се че си на борда вече Само незнам дали си пробвал да добавяш чист кислород в нафтата ма недей моля те А това за бедната смес просто ще се направя че не съм го прочел Да знаеш че при дизела такова понятие бедна смес няма
                      0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                      sigpic
                      Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                      Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                        Средна е не много точно но просто казано ДА мисля че ме разбра

                        ---------- Post added at 01:39 ---------- Previous post was at 01:37 ----------



                        Радвам се че си на борда вече Само незнам дали си пробвал да добавяш чист кислород в нафтата ма недей моля те А това за бедната смес просто ще се направя че не съм го прочел Да знаеш че при дизела такова понятие бедна смес няма
                        Изгърмял съм доста нафта със знаеш какво,за да разчиствам снега по пътя в казармата,ама не за това ми беше идеята.Ще ториме напролет!Знам,че при дизелите изобщо не говориме за смес,защото такава няма или по-точно не би трябвало да има и точно на там ми биеше мисълта!За това и казах:алюзия!
                        Хайде ,поблъскай си и ти малко тиквата,щото мойта вече дава заето!
                        На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
                        Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                          Хайде ,поблъскай си и ти малко тиквата,щото мойта вече дава заето!
                          Ми аз казах квото имах нема кво да се блъскам
                          0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                          sigpic
                          Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                          Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от 164 td Покажи съобщение
                            Преди дестина години подкарах старата си 164 тд с нафтата от парното на едно училище.Нафта с цвят на кока кола и която трудно минава през цедката на фунията.Варви си колата без никаква разликка.Е аз изгорих 4 тона.Колата ми се изби цялата че и горница.А кажете ми кво ме бърка да бутна помпата и да купя някои друг рарпръсквач евентуално.До ден днешен си върви така.
                            Не ми казвай, че си бил съучастник в кражбата на нафта от УЧИЛИЩЕ за Бога....
                            Last edited by Mind_Control; d.m.y г., 13:52.
                            Lexus IS200

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от Mind_Control Покажи съобщение
                              Не ми казвай, че си бил съучастник в кражбата на нафта от УЧИЛИЩЕ за Бога....
                              Не,обърнаха парното на газ и цистерната със се нафтата я дадоха на безценица.Не виждам как може да се открадне 20-тонна цистерна с 4-5 тона нафта вътре.
                              164 td-1989,164 td-1993,166 2.4 jtd 20V-2004,ibiza 1.0i-2000,DELTA INTEGRALE 2.0 16V Turbo-1991

                              Comment


                              • #45
                                Първоначално публикувано от Двигателист Покажи съобщение
                                Просто от любопитство - 400 градуса като средна температура на цикъла ли ги даваш или на такта горене?
                                Иначе и аз съм склонен да мисля, че има бензин или подобен въглеводород с ниско цетаново (високо октаново) число.
                                нафтата в България твоята теория не може да я хване,агрегатното състояние и химическия състав са в обхвата на Теорията за относителността.
                                Аlfa 164 Super 2.5TD

                                Comment

                                Working...
                                X