Известие

Collapse
No announcement yet.

Трябва ми клапан, но какъв......

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Трябва ми клапан, но какъв......

    .....не кой знае колко по хидравликата и видовете клапани, но ето какво ми трябва........трябва ми клапан който в свободно положение да пропуска въздух или в случая течност, която да може да си изтича през него свободно, без да е нужно да и се оказва налягане - просто да си изтече, тъй като ще е в долната част на място където тя може да се събере.......като същевременно тоя клапан да се затваря в обратната посока, когато се образува вакум в вх. колектори......тъй като той ще е вързан там......
    Някой има ли идея какво мога да ползвам в тоя случай и при тая нужда?
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

  • #2
    Електромагнитен вентил на 12v управляван от някакъв вакуумен електропревключвател.Едно време имаше едни ел.контактни манометри,не знам дали няма и ел.контактни вакууметри,при това положение схемата ще стане с регулируема оперативна верига.

    Comment


    • #3
      Сещам се за клапана на противогаза!Нещо таква ще ти трябва
      На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
      Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
        Сещам се за клапана на противогаза!Нещо таква ще ти трябва
        Ще издържи ли на вакума в колекторите....?????
        Сещам се за газаджииските клапани - ако може като дам на контакт да затваря и да си бачка двг без да смуче, а като изключа контакт и 12v да си е отворен е най - доброто решение.....може би????
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #5
          Това заради водната инжекция ли го правиш?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #6
            Мда - тия дни я сложих и почнах с експерименти.......обаче се събира вода в черния колектор, за два часа към 100 грама се събира, и макар че съм изфърлил въртящите елементи от колектора, по средата му има нещо като подпора дето държи въртящите му тръби, и тя е точно по средата......стоеики на пътя на водната мъгла може да е причина, може и да не е, щото един от щатския супорт на Аквамист каза че бидейки атмосферка това е нормално, при турбото повече въздух минава......а и колектора на ТС е доста ръбест отвътре и водната мъгла не минава "гладко" и може би се отлага по стените.......утре или вдруги ден ще дупча резервния колектор и на 2.5 за да видя дали и там ще се получи същото - там поне всичко е гладко и по "овално" някак си.......
            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

            Comment


            • #7
              Тогава за тебе ще е клапана ,който изсмуква бензиновите пари.Поне при боксерите го има.
              Само дето работи на обратно,а клапан тип пеперуда ще издържи,ако има пластмасово крило,а не само гумено.
              Last edited by mordohy; d.m.y г., 20:37.
              На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
              Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщение
                Тогава за тебе ще е клапана ,който изсмуква бензиновите пари.Поне при боксерите го има.
                Само дето работи на обратно,а клапан тип пеперуда ще издържи,ако има пластмасово крило,а не само гумено.
                И аз тва щях да кажа. Този клапан ще му свърши работа.

                И въпреки това на тази инжекция не може ли да и се намали дебита?

                И всъщност усещаш ли някакъв ефект?
                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                  И аз тва щях да кажа. Този клапан ще му свърши работа.

                  И въпреки това на тази инжекция не може ли да и се намали дебита?

                  И всъщност усещаш ли някакъв ефект?
                  Може, дебита на помпата се намаля, макар че тогава не прави такава мъгла каквато ми се иска, най - добре е да е на макс налягане, и с по малка дюза.....сложих уж по малка, до 1-2 дена ще видя дали има разлика някаква........и ще вдигна стойностите на мапа, да ми се пуска някъде към 3к обм......
                  Има ефект(е не както при турбо двг-та), но още не съм набарал оптимума.....ще пиша тема уж тия дни......ще трябва да търся и някакъв квадратен резервоар или туба, че сега съм с едно бакърче дето не ме радва......разхода е 2,5 - 3 литра вода на час.....или на 100 км.....поне 7-10 литра искам да е.....
                  Last edited by ФЕРАРИСТ; d.m.y г., 20:56.
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                    Може, дебита на помпата се намаля, макар че тогава не прави такава мъгла каквато ми се иска, най - добре е да е на макс налягане, и с по малка дюза.....сложих уж по малка, до 1-2 дена ще видя дали има разлика някаква........и ще вдигна стойностите на мапа, да ми се пуска някъде към 3к обм......
                    Има ефект(е не както при турбо двг-та), но още не съм набарал оптимума.....ще пиша тема уж тия дни......ще трябва да търся и някакъв квадратен резервоар или туба, че сега съм с едно бакърче дето не ме радва......разхода е 2,5 - 3 литра вода на час.....или на 100 км.....поне 7-10 литра искам да е.....
                    Ам пиши после дали си заслужава инвестицията. И каква точно е разликата от преди това. И наистина няма смиъл да пускаш в ниските обороти. Даже след 3500. От 4000 дори.
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      Отчаян съм, обиколих сите газажии из СТЗГ, половината ме гледат като лунен камък......но никъде няма клапан дето при 12 волта да затваря - всички при 12в отварят, а това не ме устройва......
                      "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                      F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                      Comment


                      • #12
                        ми елементарно колега. взимаш такъв клапан и му слагаш реле с крачета 86 и 87 /не с 87а и 87в/. когато няма напрежение на управлението на релето , ще има 12волта на крачета 30 и 86 и клапана ще седи отворен. когато има напрежение релето ще прекъсне връзката между 30 и 86 и ще има напрежение на 30 и 87 и клапана ще е затворен. то и без това ти трябва реле за да го управляваш.
                        точка

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от kolev Покажи съобщение
                          ми елементарно колега. взимаш такъв клапан и му слагаш реле с крачета 86 и 87 /не с 87а и 87в/. когато няма напрежение на управлението на релето , ще има 12волта на крачета 30 и 86 и клапана ще седи отворен. когато има напрежение релето ще прекъсне връзката между 30 и 86 и ще има напрежение на 30 и 87 и клапана ще е затворен. то и без това ти трябва реле за да го управляваш.
                          Много добре казано

                          Или да го представя по-нагледно:

                          Last edited by b_angelov; d.m.y г., 16:46.
                          Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                          Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                          Comment


                          • #14
                            Ама така ще му трябва постоянно захранване май...
                            Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                            Lancia Kappa JTD '98 -

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                              Ама така ще му трябва постоянно захранване май...
                              Да. Като е отпаднало напрежението на релето, контакта му е затворен, на клапана има напрежение и е отворен. Но напрежение може да взима само когато колата е на контакт, така че няма да му пада акумулатора бързо.
                              Alfa Romeo GTV 2.0 16V Twin Spark 150hp
                              Alfa Romeo 159 2.4 20V JTDm Q-Tronic 200hp

                              Comment

                              Working...
                              X