Известие

Collapse
No announcement yet.

JTD - тресе при ускорение

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • JTD - тресе при ускорение

    Съединител - нов.
    Лява полуоска - чашка -ок (с белези от контактуване с карето, но без наранявания), каре - ок - становище от сервиз.

    http://prikachi.com/files/1284396g.jpg

    Дясна полуоска - предстои да се сваля.
    Гуми, джанти - проверени !

    Симптоми - при ускорение в ниските обороти, като намачкам газта предницата тресе, все едно подскача - определено идва отдясно.Като вдигне обороти тресенето намаля и почти не се усеща.Около 120-130км/ч сякаш волана шава много леко.
    Като върна/пусна газта - всичко описани симптоми изчезват, т.е. само при натоварване. Разни пукания и тем подобни, поне аз НЕ чувам.

    На няколко места искат да сменям цяла полуоска, обаче:
    - ако е дебалансирана ще тресе постоянно или бъркам ?
    - възможно ли е да е от самото вътрешно каре ? Сам ще я свалям, как се проверява въпросното каре ? Чашката, доколкото разбрах се гледа да няма вдлъбнатини/наранявания, ня мястото, където контактува карето.
    - на 2 места ми гледаха обстойно окачване и не откриха нищо освен маншон външно каре за смяна, който вече е сменен.

    Идеи ?
    Last edited by emzo; d.m.y г., 13:15.
    ex - 147 16v multijet

  • #2
    Май Ви затрудних ?
    ex - 147 16v multijet

    Comment


    • #3
      Споко колега , моята тресе на ниски обороти като я сритам , и само на 3-та предавка ... вече 30 000 км . И аз не намерих решение на проблема ... но ме самнява маховика
      145 1.6 ТС '97 ех.
      145 1.9 JTD '00
      307 CC 2.0 '04

      Comment


      • #4
        Вибрацийте усещат ли се в скоростния лост. Мести ли се щом почне да ти "подскача" предницата?
        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
        Opel Astra J
        ex:
        Alfa Romeo 164 2.5TD
        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

        Comment


        • #5
          @Boby - не, в ск. лост няма грам вибрации, тампоните на ДВГ са ок, като този на ск. кутия е на 20ина дена.
          ex - 147 16v multijet

          Comment


          • #6
            Като завиваш наляво и даваш гас също трябва да ти тресе...

            шлиците на полуоската или карето са се загладили евентоално и се получава луфт....
            И със сифурност лагера на дясната полуоска ("висящия")


            п.п.
            По каталог неизлиза никъде тоя лагер, мисля че върви комплект с полуоската нов...
            иначе, някъде където продават лагери по размер ще го намериш
            http://luchi.bg/ Парапети

            Comment


            • #7
              Първоначално публикувано от DiabL0 Покажи съобщение
              Като завиваш наляво и даваш гас също трябва да ти тресе...

              шлиците на полуоската или карето са се загладили евентоално и се получава луфт....
              И със сифурност лагера на дясната полуоска ("висящия")


              п.п.
              По каталог неизлиза никъде тоя лагер, мисля че върви комплект с полуоската нов...
              иначе, някъде където продават лагери по размер ще го намериш
              да прав си колега
              155 осем хиляди клапана 16 вериги
              0884650778 токи4а

              http://www.youtube.com/watch?v=JLPSY...eature=related

              Comment


              • #8
                Като вдиганаха колата на подемних се виждало ясно, че тресенето идва от въпросната полуоска.

                едит - бабини им трънкини, виж следващия пост ...
                Last edited by emzo; d.m.y г., 13:59.
                ex - 147 16v multijet

                Comment


                • #9
                  Полуоските са сменени за проба с такива от работеща кола, не е от тях проблема.
                  Идеи, че не намирам читав сервиз в СтЗ, в който да правят друго освен да вдигат рамене ?

                  Преди малко забелязах, че докато катеря един баир с 130 на 5та, волана ми тресе, в момента който върна газта спира.
                  Естествено първата ми работа преди малко беше посещение в гумаджийница, джантите и гумите са идеалка.Ако беше от тях и по инерция щеше да тресе.
                  ex - 147 16v multijet

                  Comment


                  • #10
                    Само на вътрешно каре прилича,както го описваш Изпитвал съм го на няколко коли и бусове и точно това представлява,като пуснеш изчезва.И го прави само на определени обороти,като на по-високите скорости не се усеща толкова...
                    Mercedes ML 63 AMG 07'
                    159 TI 2.4JTDm SW 09'
                    156 2.0 20V Turbo
                    VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                    sigpic

                    Comment


                    • #11
                      Отпада, като вариант.
                      Полуоските бяха свалени от работеща нормално кола.
                      ex - 147 16v multijet

                      Comment


                      • #12
                        Лошо...
                        Ходил ли си в Петров Сервиз?Те са представители на Ситроен,но собственика Ники Петров е свестен и е наясно с нещата...
                        Mercedes ML 63 AMG 07'
                        159 TI 2.4JTDm SW 09'
                        156 2.0 20V Turbo
                        VW Phaeton 3.0 TDI 09'
                        sigpic

                        Comment


                        • #13
                          Пешо Бъгито ли ? Ако визираш сервиза в СтЗ, не и не мисля да ходя там, имах преди време ситроен.....
                          ex - 147 16v multijet

                          Comment


                          • #14
                            Грес

                            По някога майсторите се престарават и тъпчат много грес в маншоните на каретата, но не правят сметка,че от центробежните сили тя/греста/ се събира на топка,от ниските температури се втвърдява и се получава много неприятен дебаланс при определена скорост!
                            Карам си петата Alfa - Romeo & Giulietta-почти безпроблемно, и никога не се отказвам!!!И едно МИТО за съпругата !

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от JORDI Покажи съобщение
                              По някога майсторите се престарават и тъпчат много грес в маншоните на каретата, но не правят сметка,че от центробежните сили тя/греста/ се събира на топка,от ниските температури се втвърдява и се получава много неприятен дебаланс при определена скорост!
                              Хм, сигурен ли си за това което казваш?
                              sigpic
                              "Lasciate ogni speranza, voi ch'entrate"

                              Comment

                              Working...
                              X