If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Само да напомня, че бистрото и потъмнялото масло не е критерий за качество.
Качествените масла потъмняват относително бързо именно защото работят добре.
От друга страна това, че едно масло стои бистро не означава непременно, че е добро за двигателя. Много е вероятно да е точно обратното.
именно бързото потъмняване означава че си върши работата и обира мръсотиите в мотора и още и още работи прави
Ако не гледате името на маслото всички рекламни текстове са досущ еднакви. Да сте видели друг производител на коли да препоръчва супер маслата Селения. Това важи и за другите масла.
Абе има един заблуден и тотално умрЕл производител на подобия на коли дето го препоръчва за скраповете си...
То и в макдоналдс предлагат само кока кола.Ама не значи че е най добрата напитка за гадните им сандвичи
sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.
и другото което не мога да разбера е защо си сменяте маслата на 10 000, че и на по- малко, сменям на 15 000 или на около 18 месеца и досега да чукна на дърво никога не съм правил ремонт на двигател
и другото което не мога да разбера е защо си сменяте маслата на 10 000, че и на по- малко, сменям на 15 000 или на около 18 месеца и досега да чукна на дърво никога не съм правил ремонт на двигател
Зависи как се кара колата, колега. Моята я юркам на къси разстояния студена, което скапва бързичко качествата на маслото. Даже щеката мирише на бензин.
Зависи как се кара колата, колега. Моята я юркам на къси разстояния студена, което скапва бързичко качествата на маслото. Даже щеката мирише на бензин.
качи я на магистралата, едно кръгче до Пловдив и ще изчезне това за късите растояния е ясно, но сигурно са малко колите, които въобще не напускат града, иначе гледам тука по селата ходят да пият кафе с колите на 100- 200 метра
и другото което не мога да разбера е защо си сменяте маслата на 10 000, че и на по- малко, сменям на 15 000 или на около 18 месеца и досега да чукна на дърво никога не съм правил ремонт на двигател
Аз също го сменям на 15000 хиляди,на фията със селения 20к бях го истървал на 20000 и беше интересно че е кафеникаво а не черно
Има само две мнения по въпроса – грешното и моето!
Аз също го сменям на 15000 хиляди,на фията със селения 20к бях го истървал на 20000 и беше интересно че е кафеникаво а не черно
Аз много отдавна съм казвал, че си сменям маслото на 20 000 км, ама ме обявиха за некомпетентен луд!
Обаче като гледам новата си придобивка, почвам да ги разбирам тия, дето си го сменяват на 5 000км.
На мотора му работят задоволително два цилиндъра, а другите два са на три осми
Стават странни неща с маслото. Освен, че хвърчи навсякъде и се цапа и аз не знам от какво, видимо качеството му се промени.
Та когато мотора не е наред, каквото и масло да му сложиш-все е тая!
20К или Голд няма значение за 33-ката.
Както и да го въртя, 3.5 -3.7 литра в мотора, а останалото, плюс още една туба от два литра за доливане и хоп-20 000 км.
Туин спарка 16 В е друга бира. Там и луфтовете са по-малки, а и моторите са по- насилени.
Факт е, че както от дърт х*й и стар акумулатор, така и от Селения Голд никой не се е похвалил.
Много голеги се оплакват и от 20К.
Тука съм раздвоен
156-цата ни в гръцкия завод се кара само с 20К . Кочината,а тя е такава, защото се използува за какво ли не, е вече над 450 000км, без основен ремонт. Само три пъти е късала ремък, с последващите операции, защото се сменява , когато се скъса. На всичко отгоре и мотора е 1.6 , а се дъни по магистралата със 180-200.
Явно има разлика, от къде идва маслото.
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
...
156-цата ни в гръцкия завод се кара само с 20К . Кочината,а тя е такава, защото се използува за какво ли не, е вече над 450 000км, без основен ремонт. Само три пъти е късала ремък, с последващите операции, защото се сменява , когато се скъса. На всичко отгоре и мотора е 1.6 , а се дъни по магистралата със 180-200.
...
[QUOTE=mordohy;1180413]Аз много отдавна съм казвал, че си сменям маслото на 20 000 км, ама ме обявиха за некомпетентен луд!
Обаче като гледам новата си придобивка, почвам да ги разбирам тия, дето си го сменяват на 5 000км.
На мотора му работят задоволително два цилиндъра, а другите два са на три осми
Стават странни неща с маслото. Освен, че хвърчи навсякъде и се цапа и аз не знам от какво, видимо качеството му се промени.
Та когато мотора не е наред, каквото и масло да му сложиш-все е тая!
20К или Голд няма значение за 33-ката.
Както и да го въртя, 3.5 -3.7 литра в мотора, а останалото, плюс още една туба от два литра за доливане и хоп-20 000 км.
Туин спарка 16 В е друга бира. Там и луфтовете са по-малки, а и моторите са по- насилени.
Факт е, че както от дърт х*й и стар акумулатор, така и от Селения Голд никой не се е похвалил.
Много голеги се оплакват и от 20К.
Тука съм раздвоен
156-цата ни в гръцкия завод се кара само с 20К . Кочината,а тя е такава, защото се използува за какво ли не, е вече над 450 000км, без основен ремонт. Само три пъти е късала ремък, с последващите операции, защото се сменява , когато се скъса. На всичко отгоре и мотора е 1.6 , а се дъни по магистралата със 180-200.
Явно има разлика, от къде идва маслото.[/Q
Прав си 20к ми го гореше,голда не го пипаше плътно 15000км,има и разлика наистина от къде са маслата става въпрос за вноса им,май нащи не биват
Comment