Потъмняването на маслото се получава от саждите, при дизелите е нормално да потъмнява бързо (все пак охлажда турбината) при бензиновия мотор е важно да седи максимално най-светло (ако е атмосферен ) На пунтото съм му сменявал гарнитура на капака на клапаните (капака слиза с валовете ) и в мотора на пунтото няма какво да се почиства от маслото, има потъмняване на местата които са обливани с от маслата но няма наслоявания или сажди по детайлите.
Известие
Collapse
No announcement yet.
Разлики м/у Selenia 20K и Selenia Gold
Collapse
X
-
Първоначално публикувано от ivaka89 Покажи съобщениеПотъмняването на маслото се получава от саждите, при дизелите е нормално да потъмнява бързо (все пак охлажда турбината) при бензиновия мотор е важно да седи максимално най-светло (ако е атмосферен ) На пунтото съм му сменявал гарнитура на капака на клапаните (капака слиза с валовете ) и в мотора на пунтото няма какво да се почиства от маслото, има потъмняване на местата които са обливани с от маслата но няма наслоявания или сажди по детайлите.
Маслото, освен да маже и мие. Освен това и още 15 функции.
Малцина го знаят!
После се пулят и отсичат- маслото е боклукНа където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Comment
-
Първоначално публикувано от mordohy Покажи съобщениеАз много отдавна съм казвал, че си сменям маслото на 20 000 км, ама ме обявиха за некомпетентен луд!
Обаче като гледам новата си придобивка, почвам да ги разбирам тия, дето си го сменяват на 5 000км.
На мотора му работят задоволително два цилиндъра, а другите два са на три осми
Comment
-
Така е...аз лично не бих дал 20лв. за литъра масло полусинтетика 10в40... и то за Италианско масло, което не е с нищо по-добро от едно друго италианско-класичеко, което наскоро му излезе наследника с SM клас и много добри отзиви за момента от колеги, което в момента е на 11лв. за литър....а и по-късно няма да е много по-скъпо от тази цена...
Ахъмм....Alfa Romeo 147 1.6 TS 06' red Scarlet
exAlfa Romeo 156 2.5 V6 98' ...game over(((((
ex Legend 155 1.8 8v 95' SPORT MY.95 I am sexy and I know it...
ex Legend 155 2.0 8v 92' my Racing GLORY...
by RUBIG service
Comment
-
Определено е така,дори за близка до тая цена (22лв) ми предлагат Репсол 5W50 carera, е вярно че ползвам 30% отстъпка,но мисля че е много по-добре от тая селения,предвид,че сега карам с 10W40 multivalvulas Respol и съм доволен, мислч че с тая карера 5W50 дето е 2 класа нагоре ще е ОКEX-AlfaRomeoSuper155 2.5 V6 + Remap by O.E.Motorsport and LPG Injection
EX Mazda 6 2004 +Lpg ----EX SAAB 9-3ss 2.8V6-AERO 250hp MY2006 - With LPG+obd
NOWAudi a6 c6 Allroad 3.2 FSI + LPG
Comment
-
Първоначално публикувано от VFTI Покажи съобщениеТака е...аз лично не бих дал 20лв. за литъра масло полусинтетика 10в40... и то за Италианско масло, което не е с нищо по-добро от едно друго италианско-класичеко, което наскоро му излезе наследника с SM клас и много добри отзиви за момента от колеги, което в момента е на 11лв. за литър....а и по-късно няма да е много по-скъпо от тази цена...
Ахъмм....Fiat Punto 1.4GT 1996
Hyundai Tucson 2.0 2007
Renault Clio 1.5 2019
Comment
-
Първоначално публикувано от don_pepone Покажи съобщениеСамо името и остана на тая селения. А винаги съм се чудел каква е истинската разлика между 20к и 20к АР
Абе всичкото мАсло иде от един варел, само етикета накрая е другЯсно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..
FIAT Coupe 16VT
Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD
Comment
-
Като стана въпрос за нанотехнологии
http://www.xado.bg/%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/
и ефекта от добавката по отношение на маслата
http://www.xado.bg/xado-%D1%82%D0%B5...2%D0%B2%D0%B0/Alfa Romeo 146 1.6 t.s.
Comment
-
Първоначално публикувано от toto99 Покажи съобщениеКато стана въпрос за нанотехнологии
http://www.xado.bg/%D1%86%D0%B5%D0%BD%D0%B8/
и ефекта от добавката по отношение на маслата
http://www.xado.bg/xado-%D1%82%D0%B5...2%D0%B2%D0%B0/влизат мазно и гладко... до колкото знам почти всички джипки в офроод форума в кутии раздатки са с хадото иначе няма спасение в натоварнията които им се случват....
156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Баси не мога някак си да хвана вяра на тия неща дето ми възстановявали износванията, колкото и мъдро и научно да са написани......."Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTRF=M x A - Исак Нютон - amateur.....
Comment
-
Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщениеБаси не мога някак си да хвана вяра на тия неща дето ми възстановявали износванията, колкото и мъдро и научно да са написани.......156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Преди доста години (може би около 20), когато у нас по-масово се заговори за качествени масла и разни добавки за масла, станах свидетел на интересен експеримент.
На околовръстното шосе - близо до Младост-4 докараха 2 жигулки. Обявиха, че на едната двигателят е третиран с определени добавки за масло а другата е карана с обикновено минерално масло без добавки.
Пред очите на събралите се хора, източиха маслото от двигателите, запалиха и подкараха колите.
Не-третираната измина около 200 метра преди двигателят да блокира. Другата измина близо 2 километра преди да се предаде.
159 1.8 MPI
166 2.0 TS (ex)
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПреди доста години (може би около 20), когато у нас по-масово се заговори за качествени масла и разни добавки за масла, станах свидетел на интересен експеримент.
На околовръстното шосе - близо до Младост-4 докараха 2 жигулки. Обявиха, че на едната двигателят е третиран с определени добавки за масло а другата е карана с обикновено минерално масло без добавки.
Пред очите на събралите се хора, източиха маслото от двигателите, запалиха и подкараха колите.
Не-третираната измина около 200 метра преди двигателят да блокира. Другата измина близо 2 километра преди да се предаде.156 2.4JTD 136+ PS
Comment
-
Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщениеПреди доста години (може би около 20), когато у нас по-масово се заговори за качествени масла и разни добавки за масла, станах свидетел на интересен експеримент.
На околовръстното шосе - близо до Младост-4 докараха 2 жигулки. Обявиха, че на едната двигателят е третиран с определени добавки за масло а другата е карана с обикновено минерално масло без добавки.
Пред очите на събралите се хора, източиха маслото от двигателите, запалиха и подкараха колите.
Не-третираната измина около 200 метра преди двигателят да блокира. Другата измина близо 2 километра преди да се предаде.
Comment
Comment