Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Олекотяване на маховик?

    Колега 146-цата ми е счупена и скоростите са вън, бях я заебал ама ми конфискуваха другата кола и сега идва неин ред...та понеже скоростите са вън мисля да олекотя маховика, даите съвет до колко кг максимално може да се олекоти при туин спарк.Благодаря предварително!

    B&B Racing | bb-racingteam.com
    Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

  • #2
    Килце.....
    "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
    F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
      Килце.....
      и кълка

      Comment


      • #4
        на тъпата алфа 164 та
        го олекотявах и аз тама някъде смъкнах над кило
        въпроса е с балансирането малко по трудно се
        намира къде да го балансираш
        alfa 164 t.s ex
        tipo 2,0 16v turbo ex
        opel astra amnesia ex
        megane 2 ex
        alfa 159 jtd ех
        audi A6/S TQ 330+
        audi a4 b5 1,8 TQ 500++
        alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
          на тъпата алфа 164 та
          го олекотявах и аз тама някъде смъкнах над кило
          въпроса е с балансирането малко по трудно се
          намира къде да го балансираш
          40 лв ми искат за баланс..я кажи имаше ли голям ефект след олекотяването или не се усещаше?

          B&B Racing | bb-racingteam.com
          Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

          Comment


          • #6
            ами аз бях направил няколко процедури
            от които имаше ефект иначе само от маховик надали ще усетиш нещо обаче ако направиш:
            портване на тиквата..сгъстяване ...олекотен маховик...
            бодни един чип...сложи хубав интейк някъде да взима студено...едни хубави свещи и кабели..и една генерация от колекторите до края (аз бях на 63 с едно крайно гърне)
            и ще усетиш разликата,,,
            алфата с тези всичките процедури от високи 16 ки
            а сфалих в 15 ките...
            alfa 164 t.s ex
            tipo 2,0 16v turbo ex
            opel astra amnesia ex
            megane 2 ex
            alfa 159 jtd ех
            audi A6/S TQ 330+
            audi a4 b5 1,8 TQ 500++
            alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

            Comment


            • #7
              Мой прятел направо си смени маховика с олекотен такъв и нямаше потчти никаква разлика.Колегата е прав само от тази процедура голяма файда няма да имаш.
              Un Amore Grande!
              Alfa Romeo 147t.s. 2002sigpic
              Skoda Favorit 94 с АГУ (ама не инж. )
              http://www.bokota.snimka.bg/album.ph...=6687668&lp=30

              Comment


              • #8
                Маховик, конус, генерация и се чудя колко евентуално да сваля от главата...колата е 1.4 тс, сега да не ми се смеете да кажете къде си тръгнал с тва 1.4 тс

                B&B Racing | bb-racingteam.com
                Има хора за които дрифта е ИСТИНА, колата - Религия, а живота - СЪCТЕЗАНИЕ!

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Ma7e4k0 Покажи съобщение
                  40 лв ми искат за баланс..я кажи имаше ли голям ефект след олекотяването или не се усещаше?
                  Къде е тва за 40 лв бре - ще пиля и на 2.5 ама там не мога да си позволя да не балансирам, че ако се скапе нещо по желязото, жална ми майка.....
                  Иначе при двойката ефекта е че ниските стават много динамични.......

                  ---------- Post added at 15:03 ---------- Previous post was at 15:02 ----------

                  Първоначално публикувано от bokota Покажи съобщение
                  Мой прятел направо си смени маховика с олекотен такъв и нямаше потчти никаква разлика.Колегата е прав само от тази процедура голяма файда няма да имаш.
                  На ква кола?
                  "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                  F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                  Comment


                  • #10
                    Не губите ли мощност във високите така?
                    Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                    Comment


                    • #11
                      помисли и над джантите щото и те се водат един вид
                      маховик ...
                      намери си някви лекички и ще разбереш за кво ти говоря...
                      alfa 164 t.s ex
                      tipo 2,0 16v turbo ex
                      opel astra amnesia ex
                      megane 2 ex
                      alfa 159 jtd ех
                      audi A6/S TQ 330+
                      audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                      alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                        помисли и над джантите щото и те се водат един вид
                        маховик ...
                        намери си някви лекички и ще разбереш за кво ти говоря...
                        ...примерно OZ ultraleggera, 16цоловите са по 6кг... На КуВето стандартните 15ки са по 8кг, а аз си взех 16ки от Лимитед, те пък са по 10кг всяка
                        В немския форум четох няколко коментара за маховиците и недоволни няма. Сваляш 2кг, баланс и си в играта.
                        sigpicex
                        147Q2
                        300bhp/606nm
                        Gtb2260, fmic, ss exhaust, Eibach springs & anti-roll bars

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от 1912 Покажи съобщение
                          помисли и над джантите щото и те се водат един вид
                          маховик ...
                          намери си някви лекички и ще разбереш за кво ти говоря...
                          Безкрайно си прав......това не им харесвам на 17-18ките че мое да изглеждат добре, ама големи маховици мамка им.......

                          ---------- Post added at 16:37 ---------- Previous post was at 16:36 ----------

                          Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
                          Не губите ли мощност във високите така?
                          Каква е логиката да се губи мощност във високите?
                          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                          Comment


                          • #14
                            С по-лекия маховик ще омалява на байрите
                            AR323.01 ALFA ROMEO 156 Selespeed 99' 180hp ->KILLED BY JACKAL
                            http://www.vbox7.com/play:547cada5d0
                            Z20LET OPEL ZAFIRA ОРС 03' 200hp
                            BAM SEAT LEON CUPRA R 04' 225hp

                            Comment


                            • #15
                              Първоначално публикувано от t-1000 Покажи съобщение
                              С по-лекия маховик ще омалява на байрите
                              То и с тежкия ще омалее, ама няколко секунди по-бавно!
                              Fiat Tipo - Series 6000 <<149C2.046>> + momo pack
                              Alfa145 16V TS <<AR67601>> + momo pack, RossoCorsa

                              Comment

                              Working...
                              X