Известие

Collapse
No announcement yet.

Олекотяване на маховик?

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
    ТУРБО колите, не атмосферните

    Посочвам ти еднин от Серес - Синьото купе турбо говореше момчето, че ще слага по-тежък маховик от стоковия
    а ти как мислиш ?

    http://www.facebook.com/VenturaGarage
    Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

    Comment


    • Аз съм написал как мисля аз...

      За атмосферка, олекотения маховик е ПЛЮС.

      За турбо колите, според мен олекотяването на маховика не е ПЛЮС
      Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

      FIAT Coupe 16VT
      Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

      Comment


      • Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
        Аз съм написал как мисля аз...

        За атмосферка, олекотения маховик е ПЛЮС.

        За турбо колите, според мен олекотяването на маховика не е ПЛЮС
        Много е обширна темата, но накратко почти няма разлика дали е колата е с принудително пълнене или атмосферно. Винаги по-лекото е по-добре за вървежа.


        п.с. Антилаг системите промениха всичко
        Last edited by ne0; d.m.y г., 22:35.

        http://www.facebook.com/VenturaGarage
        Sotiris Rokkos: "Neno you gave me scary feelings I did not ever feel before in my 30 years experience of racing... you know..."

        Comment


        • Баси хора, то е елементарно бе.....кво турбо, какъв лаг, свалих от купето 8и половина кила маховик, сложих 4 кг, тоя дето ще дойде и ще ми каже че колата сега се наема и развърта по бавно, мога да му кажа че ?+"%=:/_№№_/:=%"+?.......
          Карате колело - на една и съща скорост - по равното - изведнъж някой ви слага 10 кила диск на задвижваното колело.......я да го видя тоя кой ще е дето ще ми каже че по леко ще му стане......
          Като се включела перка и вент, щяла да изгасне.....може да се появи леко колебание в оборотите за 1-2 сек, но чак пък да изгасне, тва и 100 грама да му е маховика никога няма да изгасне....
          "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
          F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

          Comment


          • Ники, на 2-ката като и сложи олекотен маховик по-осезаема разлика ли имаше, от колкото като сложи лек маховик на Турбото или ефекта беше еднакъв?

            Моята логика е по-скоро такава:

            Карам си колелото и ми слагат 10кг диск, ок ще го усетя, но много по-негативно ще го усети 5 годишно детенце, ако трябва то да кара колелото... И така, ако след това се махне тежеста - на 5-годишното ще му е така да се каже доста по-кеф да върти по-лекото вече колело, от колкото на мен щото имам повече сила от него....

            Мисля, че в примера който дадох се разбира кой е турбо колата и кой атмосферката
            Last edited by digitalundgrd; d.m.y г., 22:47.
            Ясно, че в тоя форум - слаб пияч, бияч, ебач и слаб шофьор няма, ма нема смисъл да се фалим..

            FIAT Coupe 16VT
            Alfa Romeo 156 SW 1.9 JTD

            Comment


            • И двете бяха 2литрови, и двете коли имаха сходни стокови маховици, и сходни като кила афтърмаркет - към 4 - 4.3 беше на двойката мисля и двете с алуминиева шайба предварително......при атмосферката се усети повече, категорично, при турбото малко по малко, но все пак беше нещо което се усети, ако при атмосферката ефекта беше 5 от 10 да речем, при турбото беше 3 от 10, ако трябва да съм по детайлен.....
              Първоначално публикувано от digitalundgrd Покажи съобщение
              Мисля, че в примера който дадох се разбира кой е турбо колата и кой атмосферката
              Мда, така е, но принципа е важен, а той е един и същ и при двете.......
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • Защото в темата се говори за турбо кола,нищо че е турбо дизел.... По-лек махових,по-малко натоварване на мотора,по-малко изгорели газове който да завъртят оня ми ти сешоар,мързи ме да пиша повече пия от 14:00 днеска и ми дреме дали някой ще зацепи нещо,ама от 10 кила маховик сложите 2 кила на турбо дизел мноооооооооооооо шще вървииииииии
                Alfa Romeo 146 2.4JTD '00 230hp
                Alfa Romeo 166 2.4JTD 175hp FL '04 - на части
                Mercedes Benz ML270 CDI FL '03
                Mercedes Benz A170 CDI FL '01
                Yamaha FZ1 Fazer 150hp '08

                Comment


                • В смисъла на темата и аз мога да добавя, че човека със синьото интеграле на Серес, февруари месец, каза че маховика му е 1.5кг повече от оригиналния!


                  Даването на газ, води до пристрастяване!
                  Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                  Volvo V50 2.0D by RuBig

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                    В смисъла на темата и аз мога да добавя, че човека със синьото интеграле на Серес, февруари месец, каза че маховика му е 1.5кг повече от оригиналния!
                    Което ще рече, че производителите, по-скоро проектантите на ДВГ-то не са проектирали елемент, който да е преоразмерен с 2 килограма, само защото на производителите им се дават пари за щяло и нещяло.

                    Май по твоите думи се се престарали?!?!
                    П.П. Аз съм на същото мнение, че са спестили жабарите мръсни................
                    Alfa 155 2.0TS 8V '93
                    sigpic
                    VW LADAVAGEN '81
                    CHRYSLER 3.3L V6 - БИВШ

                    Comment


                    • Първоначално публикувано от Furious 155 Покажи съобщение
                      В смисъла на темата и аз мога да добавя, че човека със синьото интеграле на Серес, февруари месец, каза че маховика му е 1.5кг повече от оригиналния!
                      по-скоро на гръка му е куцал английският
                      точно за интеграле може да се стигне и до 3кг маховик като за рейс макс изпълнение, и то в комбинация със 180мм двудисков съединител, който пък от своя страна има още по-малък инерчен момент от стандартният комплект съединител, така че цялата тая комбинация се равнява на може би като все едно да се кара с изцяло липсващ стоков маховик, само по стоков съединител

                      Fiat Tipo HF Integrale powered by ICIDesign 475HP 11,5/1,9/191
                      YouTube
                      evo2 600

                      Comment


                      • От лек маховик,съединител ,притискател има полза но както са писа вече от смяна със маркови,спортни такива-това е наи доброто олекотяване на тези елементи.
                        Максималната скорост намалява леко но при турбо бензин няма да се усети много но при не турбо повече.Зависи и какво още е правено по колата освен маховик.Само от лек маховик няма полза много да се усети
                        Амбицията е последното убежище на неудачника

                        Comment


                        • и на 164 ката и на тъпото съм с олекотени маховици
                          на алфата забелязах 0.3 стотни времето надоло..
                          вчера прутеглих и съединителя на типото притискател и керамичен плюс лагер 6 кила..
                          alfa 164 t.s ex
                          tipo 2,0 16v turbo ex
                          opel astra amnesia ex
                          megane 2 ex
                          alfa 159 jtd ех
                          audi A6/S TQ 330+
                          audi a4 b5 1,8 TQ 500++
                          alfa romeo 147 1,9jtdm 16v cadamuro design

                          Comment


                          • Само маховика ли е сменян-останалото е заводско
                            Амбицията е последното убежище на неудачника

                            Comment


                            • Първоначално публикувано от ICI Покажи съобщение
                              по-скоро на гръка му е куцал английският
                              точно за интеграле може да се стигне и до 3кг маховик като за рейс макс изпълнение, и то в комбинация със 180мм двудисков съединител, който пък от своя страна има още по-малък инерчен момент от стандартният комплект съединител, така че цялата тая комбинация се равнява на може би като все едно да се кара с изцяло липсващ стоков маховик, само по стоков съединител
                              Не, той точно това каза - по-тежък маховик. Колата била около 400 коня, като сега я разработвали и се целели в 600. Затова и маховика бил по-тежък. Това каза...


                              Даването на газ, води до пристрастяване!
                              Alfa Romeo 155 1.8TS by RuBig
                              Volvo V50 2.0D by RuBig

                              Comment


                              • Първоначално публикувано от Abar7h Покажи съобщение
                                Човеееек....ако за теб работния ход е елемент от ДВГ положението е мнооого сериозно
                                Учете български! Само това мога да кажа.
                                За какво според теб са сложени кавичките на "елемент" ???

                                Ако беше прочел и поста на колегата, на който отговарям щеше да резбереш защо съм използвал и конкретната дума!

                                ... това е!
                                Fiat Tipo - Series 6000 <<149C2.046>> + momo pack
                                Alfa145 16V TS <<AR67601>> + momo pack, RossoCorsa

                                Comment

                                Working...
                                X